»Business controller junior 35-55.000kč
Hledáme mladého kolegy se zájmem o controlling s možností profesního růstu do oblasti Environmental Sustainability. Máte zájem profesně růst , jste analytický tip a zajímá Vás organizace a efektivita fungování v oblasti ekologie, udržitelnosti a environmentalistiky a to v rámci obalového managementu, logistiky, zásobování a také balení a expedice zboží? Pokud jste nadšený absolvent VŠ popř. máte menší zkušenost v této oblasti, rádi se s Vámi setkáme
Zašlete nám svoje CV
Popis práce: * Čeká Vás úzká spolupráce s business i finančními controllery, analýzy prodejů, evidence palet a přepravek, příprava pravidelných i ad-hoc reportů, správa a kontrola dat.
*Budete mít možnost podílet se na tvorbě nových procesů, komunikovat s ostatními odděleními jako jsou nákup, logistika, provoz, doprava.
Požadujeme: * SŠ/VŠ - ekonomika, environmetální studia, aj.
* Pokročilá znalost MS Excel - výborná práce s čísly
* Angličtina slovem/ písmem B2
* Analytické zaměření - i základní znalost controllingu
* Dobrý problem-solving, efektivní práce s informacemi
* Chuť se profesně rozvíjet
Nabízíme: * Možnost zajímavé a kreativní práce s možností profesního a karierního posunu do contrilingu a sustainability
* Dotovaná doprava
* Bonusy a prémie
* Dotované stravování
* Možnost se profesně vzdělávat
* Moderní prostředí s podporou volnočasových aktivit
a mnoho dalšího
Oblast práce: Benešovsko...
Mgr. Malinská Veronika, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - nováček (42000 - 50000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (45000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (45-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Nové Město na Moravě...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48000 - 60000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Cost consultant
MEZINÁRODNÍ FIRMA HLEDÁ PROFÍKA NA CENY A KALKULACE STAVEB.
<h5>
Náplň práce:</h5><div><ul><li>Kontrola / stanovení - výměr prací, dodávek a odpovídajících cen prací</li><li>Kontrola ocenění změn projektu</li><li>Návrhy a ocenění možných technicko - ekonomických úspor (Value Engineering)</li><li>Příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení</li><li>Odsouhlasování dílčích i konečných plateb / fakturace dodavateli</li><li>Spolupráce s PM při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavatelem</li><li>Pravidelný (měsíční) reporting klientovi a/nebo financující bance</li></ul></div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div>
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Mzda 50.000 Kč (junior) a výše
- Možnost pracovat v mezinárodní společnosti na mezinárodních projektech
- Celý balík různých firemních benefitů
- Prima tým zkušených kolegů, kteří rádi poradí
- Možnost kariérního růstu
Firma je pobočkou holandské společnosti a poskytuje služby projektového a cenového řízení, technických dozorů a koordinátora BOZP, poradenství v oblasti TZB a elektro, řízení rizik, value managementu, certifikace zelených budov, certifikace energetické náročnosti budov, bankovní a projektový monitoring a technické audity.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Cost consultant MEP
Hledáme odborníka či odbornici, který/á se bude podílet na zajímavých zahraničních projektech v rámci EU.
<h3 data-start="372" data-end="403">Co Vás na této pozici čeká?</h3><ul><li data-start="406" data-end="477">Tvorba a správa nákladových kalkulací MEP systémů u stavebních zakázek.</li><li data-start="406" data-end="477">Příprava rozpočtů, jejich analýza a pravidelná aktualizace dle projektového vývoje.</li><li data-start="406" data-end="477">Vypracování přehledných reportů a prezentací o nákladech pro klienty a projektové partnery.</li><li data-start="406" data-end="477">Aktivní spolupráce s architekty, inženýry a projektovými manažery s cílem optimalizace nákladů.</li><li data-start="406" data-end="477">Jednání s dodavateli a subdodavateli ohledně cenových podmínek.</li><li data-start="406" data-end="477">Řízení změn a provádění analýzy rizik spojených s náklady.</li></ul>
Nabízíme:
- Čtvrtletní bonusy, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- Spolupráci na významných projektech pro české i mezinárodní klienty
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- Jazykové kurzy, vzdělávací programy a další benefity
Realizujeme projekty pro zahraniční investory se zaměřením na komerční výstavbu (admin. budovy, hotely, rekonstrukce památkových objektů) a také na výstavbu/rekonstrukce průmyslových hal, logistických center, MO řetězců, nákupních a obchodních center.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Financial controller junior (35000 - 55000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání, baví vás práce s čísly a hledáte ideální příležitost, kde nastartovat svou kariéru? Hledáme do týmu motivovaného parťáka, kterého láká oblast finanční kontroly a chce růst po boku zkušených kolegů. U nás se naučíte víc než jen rutinu, dostanete prostor přicházet s vlastními nápady a podílet se na zajímavých projektech.
Pošlete svůj životopis a ucházejte se o pozici:
FINANCIAL CONTROLLER JUNIOR (35-55.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování a kontrola finančních dat, spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Účast na tvorbě finančních reportů a analýz
* Komunikace s mezinárodními kolegy v angličtině
* Postupné zapojování do zlepšování finančních procesů a nástrojů
* Spolupráce napříč odděleními
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní znalost finančních principů a orientaci v číslech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost Excelu a běžných kancelářských nástrojů
* Chuť učit se nové věci a aktivní přístup k práci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na dopravu
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Lokalitu: okolí Přibyslavi...
Mgr. Čábelová Andrea, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik s angličtinou (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ ANALYTIK S ANGLIČTINOU (50-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s a (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ(40-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Přibyslav...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50000 - 60000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce: * Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme: * Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Vadíková Natália, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista pro výrobu s němčinou (50000 - 60000,- Kč)
Máte blízko k?výrobnímu prostředí a čísla pro vás nejsou jen hodnoty v tabulce, ale prostředek pro efektivnější fungování firmy? Umíte propojit data, praxi a rozpočty? Pokud k?tomu zvládáte komunikaci v?němčině, možná hledáme právě vás!
Popis práce: * Práce s technickou dokumentací, kusovníky a výrobními plány
* Tvorba výrobních kalkulací a podpora při přípravě ročních rozpočtů
* Měsíční analýzy a přehledy pro vedení společnosti
* Sledování využití kapacit, kontrola nákladovosti a návrhy na optimalizace
* Vyhodnocování produktivity a hledání prostor pro zlepšení
Požadujeme: * Vzdělání technického nebo ekonomického směru (SŠ/VŠ)
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou znalost výrobních procesů a orientaci v provozu
* Excel zvládáte na pokročilé úrovni
* Němčinu na komunikativní úrovni - písemně i slovně
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Stabilní práci na hlavní pracovní poměr (na dobu neurčitou)
* Možnost částečné práce z domova
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Finanční podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Chomutov...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 58000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce: * Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme: * SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením kompletního účetnictví společnosti? Zajímá Vás pracovní příležitost ve stabilní a úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti.
Popis práce: * Zodpovědnost za vedení účetnictví - slovenské účetních standardy.
* Účtování a evidence majetku, kompletní vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Příprava finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti.
* Zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví.
* Vedení evidence účetních dokumentů.
* Komunikace s úřady.
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického směru.
* Praktické zkušenosti na pozici účetní.
* Výborná znalost účetních a daňových předpisů, související legislativy.
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
* Samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: * Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Msto výkonu práce: Banskobystrický kraj
...
Ing. Eva Blatná, tel. 420778434003, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme hlavní účetní (55000 - 75000,- Kč)
Hledáme Hlavní účetní! Máte zkušenost z výrobní firmy na obdobné pozici? Měsíční/roční uzávěrky, zpracování auditu Vám nedělá problém? Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Vedení účetního týmu
* Kompletní vedení účetnictví společnosti
* Správa majetkové evidence
* Zpracování DPH
* Příprava měsíčních a ročních účetních závěrek
* Zpracování podkladů pro daňová přiznání, DPH a auditorské kontroly
Požadujeme: * Praxe na pozici hlavní účetní z výrobní firmy
* Zkušenosti s DPH a DPPO
* Znalost zákonu o účetnictví a daňovém zákoně
* Výhodou: znalost programu Helios
* Týmový hráč
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Osobní ohodnocení
* Možnost HomeOfficu
* Roční bonusy
* Stravenkový paušál
...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior finanční kontroler (40000 - 50000,- Kč)
Máte rádi práci s ČÍSLY, ANALÝZY a tvorbu REPORTŮ?
EXCEL ovládáte s jistotou a domluvíte se ANGLICKY?
Pokud jste si právě několikrát odpověděli "ano", budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis v češtině a angličtině!
Pracovní pozice je vhodná i pro ABSOLVENTY.
Popis práce: * Reporting, cenotvorba, oceňování zásob
* Analýza finančních nákladů, zdrojů
* Denní úkoly, řešení aktuálních problémů
* Spolupráce na vytváření prognóz
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický nebo technický obor
* Anglický jazyk - B2
* MS Office - velmi dobrá znalost Excelu
* Praxe na obdobné pozici výhodou
* Znalost SAPu výhodou
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Bonusy/prémie, 13. mzda
* Závodní stravování, multisportka
* Místo výkonu zaměstnání: Brno...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kolega/yně do účtárny - nástup ihned! (42000 - 50000,- Kč)
Jste milovník čísel s praxí a organizační schopností? Zodpovědnost a pečlivost je Vám vlastní a momentálně hledáte právě pozici účetní? NEHLEDEJTE, ale představte se mi v životopise - právě jedno volné místo máme!
Popis práce: * Zodpovědnost za správu, vystavovaní a evidenci faktur
* Správa skladů, majetku, finančních toků a kont
* Práce v interním systému a vedení důkladné evidence všech položek
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Uzávěrky a DPH, reporty, audity aj.
* Důrazné dodržování termínů
Požadujeme: * Min. SŠ - ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici ve výrobní firmě
* Orientace v legislativě a účetní problematice, včetně DPH
* PC - balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - komunikativní úroveň - velkou výhodou
* ŘP - sk.B - aktivní řidič / ochota cestovat
* Zodpovědný, pečlivý přístup a schopnost samostatné práce
Nabízíme: * Nástupní plat od 42.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* 25 dní dovolené
* Prémie
* Příspěvky
* Dotovaná strava / stravenky
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Okres Svitavy...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - mzda + fajn benefity! (50000 - 68000,- Kč)
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME PODPORU FIREMNÍ ÚČTÁRNY!
Popis práce: * Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle nebo SAP výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Místo výkonu: Bzenec +20minut...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná účetní
Do našeho menšího účetního týmu hledáme zkušenou samostatnou účetní, která si vezme na starost komplexní vedení účetnictví pro naše společnosti ve skupině (IT služby, vývoj SW, servis PC techniky).
<p data-start="441" data-end="470"><strong data-start="441" data-end="470">Vaše hlavní odpovědnosti:</strong></p><ul><li data-start="473" data-end="554">Kompletní vedení účetnictví pro 2 společnosti (časem případně více dle domluvy)</li><li data-start="473" data-end="554">Zpracování a podání přiznání k DPH</li><li data-start="473" data-end="554">Práce v účetních systémech Pohoda a I6</li><li data-start="473" data-end="554">Spolupráce s externí mzdovou účetní (mzdy řešíme mimo firmu)</li><li data-start="473" data-end="554">Komunikace s úřady a zajištění souladu s účetní a daňovou legislativou</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Kartu Benefity Plus nebo Multisport
- Kafeterie systém
- Možnost občasného home office
- Příjemné pracovní prostředí v Brně - Slatina
- Přátelský tým - na jaře společný teambuilding, v zimě vánoční večírek
IT společnost, která firmám pomáhá mít technologie pod kontrolou
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Samostatná účetní
"Máte rádi čísla? Umíte vést účetnictví, uzávěrky a DPH? Přidejte se k nám a staňte se naším hrdinou v oblasti financí!"
<strong>Co Vás čeká? </strong><ul><li>Kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, pokladna, banka, majetek, interní doklady, cestovné)</li><li>Měsíční účetní uzávěrky a vykazování, zpracování a kontrola DPH</li><li>Roční uzávěrky, inventury, podklady pro auditory, příprava podkladů pro DPPO</li><li>Aktivní spolupráce s dalšími oddělením</li><li>Znalost účetního systému Pohoda</li><li>Pokročilá znalost MS Office</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme?
- Plat 50.000 Kč brutto + osobní příplatek
- Smlouva na dobu neurčitou
- 1 den v týdnu práce z domova
- 5 týdnů dovolené, stravovací paušál, pitný režim
- Služební mobil i k soukromým účelům
- Moderní kanceláře v Brně (Vienna Point)
- Přátelský tým a neformální firemní kultura
-
Termín nástupu dle dohody.
Jsme stabilní společnost působící v oblasti prodeje alkoholických a nealkoholických nápojů. Patříme mezi přední dodavatele sektů a prémiového alkoholu na českém trhu. Našimi zákazníky jsou jak velké obchodní řetězce, tak menší prodejny po celé republice. Neustále rosteme a rozvíjíme se, a právě teď hledáme posilu do našeho týmu.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Samostatná účetní (35000 - 45000,- Kč)
Chcete se stát klíčovým článkem účetního týmu a mít na starosti víc než jen fakturace? Hledáme právě vás - účetního hrdinu, který se nebojí výzev a chce se ponořit do všech aspektů účetní práce. Pokud máte zkušenosti a baví vás účetnictví, máme pro vás šanci, která bude zajímavá a zároveň flexibilní!
Hledáme účetního na pozici v rámci ročního projektu na dobu určitou, který se postará o komplexní účetní agendu a bude součástí našeho týmu!
Budeš to právě ty? Pošli nám svůj životopis!
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (35 - 45.000 Kč)
Popis práce: * Evidovat a zpracovávat účetní transakce a zajistit jejich správnost
* Připravovat podklady pro měsíční účetní uzávěrky, včetně tvorby dohadů a rezerv
* Chystat materiály pro statutární audit
* Spolupracovat s daňovými poradci a poskytovat jim nezbytné informace pro daňová přiznání
* Vytvářet a zpracovávat statistické výkazy a zprávy dle požadavků firmy
Požadujeme: * SŠ/VŠ v ekonomickém oboru
* Praxe v oblasti účetnictví
* Zkušenost s vypracováním DPH a kontrolního výkazu, daň z pojištění
* Znalost AJ (občasné faktury v AJ, emailová komunikace)
* Schopnost samostatně řešit účetní úkoly, nejen fakturace
* Samostatnost, pečlivost
Nabízíme: * Stabilní zázemí silné mezinárodní firmy
* Zajímavou a samostatnou práci s velkou zodpovědností
* Podporu mentora v začátcích
* 5 týdnů dovolené
* Mobil a notebook k dispozici
* Flexibilní pracovní doba (37,5 h/týdně, 7,5 h/den)
* Příspěvek na penzijní/životní pojištění 600 Kč/měsíc
* Cafeterie benefit ve výši 12 000 Kč/rok
* Příspěvek na MultiSport kartu
* Stravenky v hodnotě 135 Kč (z toho zaplatíte pouze 54 Kč)
* Možnost profesního vzdělávání a růstu
* Dny volna nad rámec zákona (např. na stěhování)
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Bc. Longinová Denisa, tel. 420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná/ý účetní (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme samostatnou účetní do stabilní společnosti, která se zabývá developerskou činností a obchodem. Vaší hlavní zodpovědností bude kompletní vedení podvojného účetnictví pro jednu hlavní společnost v rámci skupiny a částečná podpora dalších menších společností.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví.
*Účtování přijatých a vydaných faktur
*Příprava podkladů k DPH a účetním závěrkám
*Zpracování vyúčtování bytových domů (v Excelu, včetně kontingenčních tabulek).
*Evidence majetku - správa inventáře jednotlivých bytových jednotek.
*Vedení skladové evidence a inventur.
*Mírná komunikace s obchodním oddělením, příprava smluv.
*Příležitostné řešení pojistných událostí.
Požadujeme: *SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
*Pečlivou a precizní osobnost s orientací na detail.
*Praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
*Pokročilou znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
*Znalost účetního programu KELOC výhodou.
*Zkušenosti s účetnictvím v developerské nebo obchodní společnosti velkou výhodou.
Nabízíme: *Zajímavé finanční ohodnocení.
*Stravenkový paušál: 123 Kč/den.
*Parkovací místo v centru města.
*Kafeterie.
*Životní pojištění po dvou letech.
*Zázemí stabilní české rodinné společnosti....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior accountant (55000 - 72000,- Kč)
Hledáme zkušeného a pečlivého profesionála, který se ujme role v účetním týmu a podpoří hlavní účetní při zajištění správnosti účetních operací i závěrek. Domluvíte se anglicky a máte rádi čísla? Pak hledáme právě Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: SENIOR ACCOUNTANT (OD 60.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování účetních závěrek
* Příprava DPH
* Příprava podkladů pro audity
* Kontrola účetních operací
* Každodenní spolupráce s hlavní účetní a úzké zapojení do finančního týmu
Požadujeme: * SŠ/ VŠ ekonomické vzdělání
* Anglický jazyk - slovem i písmem
* Zkušenost na stejné či obdobné pozici
* Znalost účetních programů
* Spolehlivost
Nabízíme: * NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Prémie a bonusy
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu: Uherské Hradiště...
Jurková Aneta, tel. 420773799245, Advantage Consulting s.r.o., ., 77900 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (45000 - 50000,- Kč)
Hledáme zkušenou posilu do účetního týmu na pozici SENIOR ÚČETNÍ (40-45.000 Kč)!
Místo výkonu: Hradec Králové (centrum)
Forma spolupráce: HPP nebo IČO
Nástup: Dohodou
Popis práce: * Kompletní vedení účetnictví
* Komunikace s klienty z různých oborů
* Příprava odchozích plateb
* Roční účetní závěrky a inventarizace
* Práce v systému POHODA
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání s maturitou (vzdělání lze nahradit praxí)
* Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
* Znalost podvojného účetnictví a daňové evidence
* Znalost mzdové agendy výhodou
* Pokročilá práce v MS Excel
* Výborná znalost systému POHODA
Nabízíme: * Práci v přátelském kolektivu menší účetní a daňové kanceláře
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasného home office (po zaučení až 2 dny v týdnu)
* Profesní růst a odborná školení
* Firemní telefon
* Lokalitu Hradec Králové centrum...
Dytrtová Kateřina, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní s přesahem do financí (48000 - 55000,- Kč)
Stabilní výrobní firma na Hodonínsku přijme spolehlivou osobu do účetního oddělení. Hledáme někoho, kdo má čísla v malíku, umí myslet samostatně a zároveň se nebojí zvednout telefon a vyřešit věc s úřadem nebo auditorem. Zní to jako práce pro Vás? Výborně, už jen stačí zaslat životopis, já se Vám následně ozvu a představím Vám více pozici
SENIOR ÚČETNÍ S PŘESAHEM DO FINANCÍ
Popis práce: * Zpracování faktur i bankovních výpisů - prostě každodenní účetní realita
* Přípravu podkladů pro DPH, kontrolní hlášení a další "radosti"
* Pomoc s měsíčními a ročními uzávěrkami
* Účtování interních operací, dohadných položek a komunikaci s úřady
Požadujeme: * Praktickou účetní/účetního s min. 4letou zkušeností
* Min. SŠ vzdělání s maturitou
* Někoho, kdo si umí práci zorganizovat a dodržet termíny (víme, že uzávěrky nečekají)
* Člověka s přirozeným smyslem pro pořádek a selským rozumem
* Základy angličtiny a přehled v Excelu - budou pro Vás velkým pomocníkem
Nabízíme: * zázemí stabilní výrobní společnost
* 25 dnů dovolené
* dotované stravování
* možnost dalšího vzdělávání
* občasný Home Office
* flexibilní pracovní dobu
* profesní i finanční růst
* místo výkonu práce: Hodonínsko...
Zítková Pavla, DiS., tel. 420773737662, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pro controlling a kalkulace s NJ (50000 - 60000,- Kč)
Momentálně hledám nového kolegu do týmu, kde čísla nejsou jen tabulky, ale nástroj k tomu dělat věci lépe. Pokud se vyznáte v kalkulacích, rozpočtech i reportingu, umíte se pohybovat ve výrobním prostředí a máte komunikativní němčinu, tak je to výzva přímo pro vás!
Popis práce: * Práce s výrobní dokumentací, kusovníky a pracovními plány
* Tvorba kalkulací a podpora při tvorbě rozpočtů
* Příprava měsíčních analýz a reporting managementu
* Kontrola využití výrobních kapacit a sledování nákladové efektivity
* Hodnocení produktivity práce a návrhy na zlepšení
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou orientaci ve výrobních procesech
* Pokročilou znalost MS Excel
* Komunikativní znalost němčiny (slovem i písmem)
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Pracovní poměr na dobu neurčitou
* Možnost práce z domova
* Stravenkový paušál v nadstandardní výši
* 25 dní dovolené
* Finanční příspěvky na vzdělávání a osobní rozvoj
* Příspěvek na penzijní spoření
* Lokalita: Chomutov...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Teamleader účtárny s němčinou (50000 - 60000,- Kč)
Hledáte kariérní posun v oblasti účetnictví a chcete využívat angličtinu na denní bázi? Aktuálně se otevírá jedinečná příležitost vést menší tým účetních v prostřední nadnárodní výrobní společnosti! Těšíme se na všechny zaslané životopisy a setkání s uchazeči.
Popis práce: * povedete nové oddělení s 5 fakturantkami a účetními
* budete mít zodpovědnost za účetní operace zahraničních závodů
* pravidelně budete komunikovat s německým závodem (e-mail + online meetingy)
* spolupracovat budete také s českým účetním oddělením
* možnost aktivně se podílet na rozvoji oddělení, které funguje teprve 1,5 roku
* pravidelně budete dohlížet na včasné zaúčtování všech operací
* nevyhnete se práci v SAP
Požadujeme: * prokazatelné zkušenosti s účetnictvím
* praxi se zahraničními fakturami
* zkušenost s vedením týmu bude vaší výhodou
* neobejdete se bez dobré znalosti němčiny, případně angličtiny
* potěší nás znalost systému SAP, ale není nutností
Nabízíme: * týden dovolené navíc - tedy rovných 25 dní
* příspěvek na závodní stravování - uhradíme 65% ceny jídla
* příspěvek na dopravu více jak 2 Kč a to již od prvního kilometru
* po odpracovaném roce se můžete těšit na 200 Kč do penzijka
* pracovní dobu ve flexibilním režimu
* možnost homeoffice po dohodě s nadřízeným
* každý rok vyplácíme 13. mzdu v plné výši
* podpoříme vás ve vzdělávání
* získáte zázemí stabilní nadnárodní společnosti se stabilními výsledky¨
* nastoupit můžete hned jak se domluvíme
* lokalitu: Žirovnice...
Mgr. Čábelová Andrea, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (48000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní do našeho týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
* Orientace v zákoně o účetnictví a daňovém zákoně
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme zkušenou účetní / zkušeného účetního do naší výrobní společnosti.
Mzda odpovídá vašim zkušenostem a délce praxe. Nebojte se říct si o odměnu, kterou si představujete - férové ohodnocení je pro nás samozřejmostí!
Popis práce: * Kompletní účetní agenda
* Inventarizace majetku a kontrola účtů
* Spolupráce na závěrkových operací
* Zpracování daňového přiznání
* Interní a externí audity
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe v oboru účetnictví
* Znalost české legislativy
* Anglický jazyk - umět porozumět textu
* Práce s excelem + s účetními programy
Nabízíme: * Mzda dle zkušeností + profesní růst
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijko
* Cafeterie
* Dotované stravování
* Místo výkonu zaměstnání: okolí Hodonína...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (55000 - 60000,- Kč)
Developerská společnost s portfoliem rezidenčních a komerčních projektů hledá nového člena týmu na pozici účetní. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který má rád čísla, pořádek v papírech a ocení práci v menším, profesionálním týmu.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví společnosti (nebo jeho část - dle dohody)
*Evidence a kontrola přijatých a vydaných faktur
*Bankovní operace, pokladna, párování plateb
*Příprava podkladů pro daňová přiznání (ve spolupráci s daňovým poradcem)
*Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
*Administrativní podpora finančního oddělení
Požadujeme: *Máte praxi v účetnictví alespoň 2-3 roky, ideálně ve stavební nebo developerské firmě
*Orientujete se v daňových zákonech a účetních standardech
*Pracujete samostatně, zodpovědně a precizně
*Znalost systému Pohoda / Money S3 / Helios (nebo jiného účetního softwaru) je výhodou
*Umíte komunikovat s kolegy i externími partnery (úřady, banky, poradci)
Nabízíme: *Smysluplnou práci, kde uvidíte výsledky - podílení se na realizaci konkrétních projektů
*Přátelské prostředí menší společnosti bez zbytečné byrokracie
*Možnost profesního růstu a vzdělávání
*Zodpovědnou práci a tomu odpovídající ohodnocení.
*Zázemí stabilní české společnosti
*Roční bonusy
*Mobilní telefon
*Práci v Brně...
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní 55-70.000 Kč
Do našeho týmu hledáme zkušeného kolegy/ni - účetní. Pokud máte zájem o změnu prostředí, finanční posun a chcete navázat i nové pracovní vztahy obraťte se na nás. Jsme přátelská lokálně fungující firma potřebujeme zkušeného kolegy který nám zvládne vést účetnictví, zpracuje daňové, finanční a majetkové případy.
Pro více info nám zašlete svoje CV a my se s Vámi rádi potkáme
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví v systému Helios nebo jiný
* Zpracování DPH
* Vedení a evidence majetku
* Příprava podkladů pro finanční úřad a komunikace s dalšími subjekty
* Příprava účetní závěrky
Požadujeme: * Minimálně středoškolské vzdělání
* Víceletou praxi na pozici samostatné účetní
* Znalost Helios, Excel, apod.
* Komunikativnost a organizaci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Motivační ohodnocení
* Profesní vzdělávání a kurzy
* Další výhody a benefity
* Místo práce: Brno město
...
Mgr. Malinská Veronika, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní do výrobní firmy 40-55.000kč
Do našeho kolektivu hledáme kolegyni na pozici účetní. Máte zkušenost se vedením podvojného účetnictví ve výrobní firmě? Hledáte změnu prostředí, kolektivu a třeba i další profesní posun? Neváhejte se nám tedy ozvat rádi se s Vámi potkáme.
Zašlete svoje aktuální CV.
Popis práce: * Vedení účetnictví v rámci výrobní firmy - zpracovní faktur, práce s účetním prgramem, aj.
* Znalost podvojného účetnictví
* Vedení veškerých účetních podkladů
* Komunikace s patřičnými úřady - audity, podklady pro finanční poradce, aj.
* Zpracování statistik a reportů pro vedení
* Zpracování podkladů pro závěrky
* Komunikace s kolegy a ostatními zaměstnanci
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe s vedením podvojného účetnictví ve výrobní firmě
* Znalost práce s účetními programy např. SAP,
* Pokročilá práce s MS Excel
* Komunikativní AJ nebo NJ výhodou
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Týden dovolené nad běžný rámec
* Bonusy a prémie
* Dotované stravování
* Možnost vzdělávání - např. jazykové kurzy, aj
* Místo výkonu: Okres Svitavy...
Mgr. Malinská Veronika, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní pro finance a fakturaci - zástup za md (35000 - 40000,- Kč)
Hledáte práci, kde se nebude opakovat rutina a vaše pečlivost skutečně najde uplatnění? Toužíte po prostředí, které spojuje jistotu mezinárodní firmy s lidským přístupem a důrazem na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem?
Do stabilního týmu finančního oddělení hledáme posilu na dočasnou pozici účetní, která bude mít na starosti klíčovou agendu. Ať už hledáte návrat do oboru, zkušenost z výrobního prostředí, nebo práci s horizontem, která má smysl - tohle může být přesně ono!
Popis práce: * Zpracování bankovních výpisů a jejich párování s účetními doklady
* Každodenní účtování přijatých faktur dle interních pravidel a včasné zaúčtování do správného období
* Spolupráce na měsíčních i ročních účetních závěrkách
* Kontrola správnosti podkladů k fakturám a pravidelných plateb
* Vedení evidence přijatých faktur a interních dokladů
* Práce s interním schvalovacím systémem a jeho aktualizace
* Spolupráce s auditory a daňovými poradci
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Znalost podvojného účetnictví a souvisejících účetních operací
* Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
* Výhodou: zkušenosti ze zahraniční/ výrobní společnosti
* Orientace v SAP je výhodou, ale není podmínkou
* Základy angličtiny jsou vítány - důležitá je ochota se rozvíjet
Nabízíme: * Flexibilní začátek pracovní doby
* Dotované firemní stravování
* 25 dní dovolené
* Cafeterie systém benefitů - měsíční příspěvek na kulturu, sport, wellness nebo spoření
* MultiSport karta
* Možnost čerpání náhradního volna za přesčasy
* Zvýhodněný mobilní tarif pro vás i vaše blízké
* Lokalitu: Pardubice...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s angličtinou (45000 - 55000,- Kč)
Máte zkušenost s účetnictvím, pracujete se systémem POHODA či SAP a k tomu máte angličtinu? Chcete se realizovat v mezinárodní firmě, kde je přijemná atmosféra? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá pro svou českou pobočku posilu na finanční oddělení na pozici:
ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (50 - 55 000 Kč)
Popis práce: * přijaté a vydané faktury
* DPH
* cestovní náhrady
* práce v systému POHODA (i SAP a Excel)
* administrativa spojená s pozicí - tvorba statistik
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
* zkušenosti z obdobné pozice (účetní v interní společnosti)
* znalost práce v systému Pohoda nutností (SAP výhodou)
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (školení, meetingy)
* schopnost pracovat v Excelu (vzorce, tabulky)
* znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * adekvátní mzdové ohodnocení
* 13 mzdu
* stravenky
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (9-15 je jádro)
* po zaučení možnost 2x týdně využít home office
* místo výkonu práce: Brno Královo Pole...
Ing. Adámková Renáta, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní specialista - pohledávky (45000 - 55000,- Kč)
Máte středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření a již máte zkušenosti v oboru účetnictví? Případně jste čerstvým absolventem vysoké školy a zajímá Vás oblast pohledávek? Máte dobrou znalost anglického jazyka a hledáte pozici, kde budete moct jazyk denně využívat?
Pak mi pošlete životopis!
Zavedená výrobní společnost hledá posilu na pozici:
ÚČETNÍ SPECIALISTA - POHLEDÁVKY (45-55.000 Kč)
Popis práce: * Zpracování agendy AR
* Kontrola a správa faktur
* Komunikace napříč odděleními a s odběrateli
* Správa dat klientů
* Pravidelný reporting
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického zaměření
* Velmi dobrou znalost angličtiny, němčina - výhodou
* Praxi z obdobné pozice
* Dobrou znalost MS Excel, znalost SAP - výhodou
* Orientace v problematice DPH
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* 13. plat
* Flexibilní pracovní doba
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na dopravu
* Po předchozí domluvě možnost občasného HO
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Osobní ohodnocení ke mzdě
* Firemní stravování
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Holýšov...
Vadíková Natália, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní specialista pro development a obchod (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme účetní s přesahem - buďte pravou rukou našeho byznysu!
Do naší stabilní české společnosti, která se věnuje developmentu a obchodním projektům, hledáme zkušenou účetní osobnost, která si vezme na starost kompletní účetnictví pro jednu z klíčových firem naší skupiny.
Hledáte-li smysluplnou roli, samostatnost a přímý dopad své práce - čtěte dál.
Popis práce: *Kompletní vedení podvojného účetnictví.
*Účtování přijatých i vydaných faktur.
*Příprava podkladů k DPH, měsíčním a ročním závěrkám.
*Zpracování vyúčtování bytových domů v Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
*Evidence a správa majetku (zejména bytových jednotek).
*Vedení skladové evidence a podíl na inventurách.
*Spolupráce s obchodním oddělením na přípravě smluv.
*Občasné řešení pojistných událostí.
Požadujeme: *Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
*Máte praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
*Excel ovládáte sebevědomě, kontingenční tabulky pro vás nejsou problém.
*Jste precizní, pečliví a orientovaní na detail.
*Znalost účetního systému KELOC je výhodou.
*Zkušenosti z developerské nebo obchodní firmy vám dají plusové body.
Nabízíme: *Odpovídající finanční ohodnocení.
*Stravenkový paušál 123 Kč/den.
*Parkovací místo v centru Brna.
*Kafeterie - výběr benefitů podle vašich preferencí.
*Životní pojištění po dvou letech.
*Přátelské a stabilní prostředí české rodinné firmy, kde na vás záleží....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní v rodinné společnosti (35000 - 50000,- Kč)
Buď součástí menšího týmu, kde budeš mít na starost jak účetní agendu, tak mzdy i personalistiku. Získáš práci na HPP ve firmě, která si zakládá na individuálním přístupu ke každému zaměstnanci. Zapojíš se také do digitalizace agendy, která ti usnadní každodenní práci. Lákavé?
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
ÚČETNÍ V RODINNÉ SPOLEČNOSTI (35-50.000 Kč)
Popis práce: * Účtování faktur, pokladny, banky
* Spolupráce s daňovým poradcem
* Zpracování mezd (cca 50 zaměstnanců)
* Komunikace s úřady (ČSSZ, ZP, FÚ)
* Evidence pracovněprávních dokumentů
Požadujeme: * SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Praxi na pozici účetní - min. 5 let
* Zkušenost se zpracováním mezd
* Znalost zákonů z oblasti účetnictví i mezd
* Zkušenost s digitální agendou a softwarem ABRA - výhodou
Nabízíme: * Smlouvu na HPP
* Dny volna navíc
* Flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem
* Příspěvek na stravování
* Školení a kurzy
* Lokalitu: okres Tábor
...
Ing. Drozdová Eva, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetního oddělení (60000 - 70000,- Kč)
Za každou dobře fungující firmou stojí někdo, kdo má v číslech naprostý pořádek. Někdo, kdo se nezalekne závěrky, auditu ani složitější DPH. Někdo, kdo dokáže převzít odpovědnost - a zároveň má prostor pracovat po svém.
Nečeká vás rutina - čeká vás respektovaná pozice, zdravě ambiciózní tým a vedení, které ví, že bez dobré účetní to prostě nejde.
Popis práce: * Ucelené vedení účetní agendy středně velké firmy s výrobní a obchodní činností
* Samostatná příprava měsíčních i ročních účetních uzávěrek a spolupráce na auditu
* Kontrola a účtování majetku, zásob, rezerv, dohadných položek i zahraničních operací
* Dohlížení na správnost DPH včetně zvláštních režimů (přenesení daňové povinnosti, OSS)
* Komunikace s auditory, úřady, bankami a poradci
* Vedení menšího týmu účetních a úzká spolupráce s kolegy z ekonomického a obchodního oddělení
* Spoluúčast na nastavování efektivních a moderních procesů v rámci účetnictví i celé firmy
Požadujeme: * Ekonomické vzdělání (SŠ/VŠ)
* Praxe jako hlavní účetní (alespoň 3 roky)
* Výborná znalost české účetní legislativy a daňové předpisy
* Zkušenosti s audity a orientace v zákulisí účetní závěrky
* Umět pracovat v systému POHODA
Nabízíme: * Českou rodinnou společnost
* 25 dní dovolené
* Školení a vzdělávání
* Stravenky v hodnotě 110 Kč/den
* Motivační ohodnocení (měsíční prémie a roční odměny)
* Lokalita: Svitavy...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účtárny s angličtinou (50000 - 60000,- Kč)
Hledáte kariérní posun v oblasti účetnictví a chcete využívat angličtinu na denní bázi? Aktuálně se otevírá jedinečná příležitost vést menší tým účetních v prostřední nadnárodní výrobní společnosti! Těšíme se na všechny zaslané životopisy a setkání s uchazeči.
Popis práce: * povedete nové oddělení s 5 fakturantkami a účetními
* budete mít zodpovědnost za účetní operace zahraničních závodů
* pravidelně budete komunikovat s německým závodem (e-mail + online meetingy)
* spolupracovat budete také s českým účetním oddělením
* možnost aktivně se podílet na rozvoji oddělení, které funguje teprve 1,5 roku
* pravidelně budete dohlížet na včasné zaúčtování všech operací
* nevyhnete se práci v SAP
Požadujeme: * prokazatelné zkušenosti s účetnictvím
* praxi se zahraničními fakturami
* zkušenost s vedením týmu bude vaší výhodou
* neobejdete se bez dobré znalosti angličtiny, případně němčiny
* potěší nás znalost systému SAP, ale není nutností
Nabízíme: * týden dovolené navíc - tedy rovných 25 dní
* příspěvek na závodní stravování - uhradíme 65% ceny jídla
* příspěvek na dopravu více jak 2 Kč a to již od prvního kilometru
* po odpracovaném roce se můžete těšit na 200 Kč do penzijka
* pracovní dobu ve flexibilním režimu
* možnost homeoffice po dohodě s nadřízeným
* každý rok vyplácíme 13. mzdu v plné výši
* podpoříme vás ve vzdělávání
* získáte zázemí stabilní nadnárodní společnosti se stabilními výsledky¨
* nastoupit můžete hned jak se domluvíme
* lokalitu: Nová Včelnice...
Mgr. Čábelová Andrea, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní - nástup ihned! (42000 - 50000,- Kč)
Máte již za sebou praxi na pozici účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? A čísla Vás všeobecně baví? Vítáte práci v příjemném kolektivu s možností okamžitého nástupu? Skvělé!
Právě hledáme kandidáta na pozici účetní naší firmy - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce: * Primárně zaměřena na vedení účetní agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Komunikace s externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Zpracování statistik
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont, skladového hospodářství a evidence majetku
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
* Klíčový prvek v podpoře zaměstnanců i zákazníků ve
finanční oblasti
* Reporty
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelná praxe účetní ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* Cizí jazyk na komunikativní úrovni velkou výhodou
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
Nabízíme: * Nástupní plat od 42.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* 25 dní dovolené
* Prémie
* Příspěvky
* Dotovaná strava / stravenky
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Okres Svitavy...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený finanční účetní 60-75.000 Kč
Hledáme zkušeného/nou účetní/ho, který se ujme vedení účetnictví několika společností v českém holdingu. Pracovní prostředí je neformální, jedná se o malý tým účetních (4), kdy každá má na starost několik společností.
Popis práce: * Vedení účetnictví podle českých standardů
* Účtování a evidence majetku.
* Příprava a zpracování účetních závěrek a příprava podkladů pro konsolidovanou závěrku
* Uchovávání účetních dokumentů (smlouvy, faktury).
* Příprava podkladů pro účetní a daňová přiznání.
* Komunikace s úřady a vedení pokladny.
* Příprava směrnic a statistiky pro společnosti.
* Koordinace auditu a spolupráce s daňovými poradci.
* Příprava podkladů pro reporting a archivaci.
Požadujeme: * Vzdělání v této oblasti SŠ nebo VŠ
* Praxe s účetnictvím alespoň 5 let
* Včasné zpracování účetnictví a dodržování termínů.
* Samostatnost, pečlivost a chuť se účetnictví dále vzdělávat
Nabízíme: * Pracoviště v centru Prahy v krásných kancelářích - nejedná se o Open Space
* Možnost bonusu až ve výši dvou měsíčních mezd
* 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days
* Stravenkový paušál
* Osobní přístup, možnost mzdového růstu
...
Mgr. Marková Vladimíra, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený/á účetní (58000 - 72000,- Kč)
Účetnictví máte v malíku a hledáte práci, kde využijete svou preciznost, logiku a tah na branku? Do našeho finančního týmu hledáme zkušenou posilu, která se nezalekne odpovědnosti a chce být důležitou součástí dobře fungujícího celku!
Popis práce: * Revize a sestavování účetních uzávěrek dle českých standardů
* Zpracování daňových výkazů, především v oblasti DPH
* Spoluúčast na auditech a evidenci majetku
* Kontrola každodenních účetních operací v průběhu měsíce
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického zaměření
* Min. 3 roky praxe v tomto oboru
* Orientace v české účetní a daňové legislativě
* Orientace v účetních systémech je samozřejmostí - SAP je výhodou
* Plynulá znalost AJ - B2
Nabízíme: * Zkrácený plný pracovní úvazek 37,5 hodiny týdně a možnost flexibilní pracovní doby.
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na zdravotní péči
* Firemní jazykové kurzy
* Zvýhodněné stravování v závodní jídelně
* Místo výkonu práce: Uherské Hradiště...
Mgr. Jarošová Aneta, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!