»Business process specialista
Hledáme zkušeného BUSINESS PROCESS SPECIALISTU, který se připojí k našemu týmu a bude zodpovědný za návrh, implementaci a optimalizaci procesů výroby. Tato role vyžaduje vynikající analytické schopnosti, znalosti metodologií řízení procesů a schopnost pracovat s různými týmy a odděleními.
Splňujete níže uvedené požadavky?
Tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis
Popis práce:
* Návrh a vývoj procesů pro zlepšení efektivity a snížení nákladů
* Provádění analýzy procesů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Monitorování výsledků a průběžné zlepšování procesů
* Vedení projektů zaměřených na vylepšení výrobních procesů
* FMEA Moderování
* Provádění interních auditů
* SAP Workflows
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, strojírenství
* Zkušenosti s metodologiemi řízení procesů, jako jsou Lean, Six Sigma, FMEA
* Praxe v oblasti výroby, optimalizace procesů
* Znalost AJ podmínkou (denní komunikace)
* Znalost programu SAP
* Analytické a komunikační schopnosti
* Schopnost pracovat v týmu a vysokou úroveň samostatnosti
* Vynikající organizační a plánovací schopnosti
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Variabilní složku mzdy
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu
* Nástup možný ihned/dle dohody
* Lokalitu: Chomutov...
Jan Frus, tel.: 00420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Cfo výrobní společnosti
Orientuješ se v účetnictví, daních, investicích, chash-flow a řízení financí? Dokážeš připravit finanční podklady pro správná manažerská rozhodnutí? Jsi ekonom, který si pohlídá každý utracený desetník? Dokážeš se dívat na firemní finance z dlouhodobé perspektivy? Pokud stále odpovídáš ano a chceš být ve vedení společnosti, čti dále.
Česká strojírenská společnost, která poskytuje špičková řešení splňující technické i technologické parametry těch nejnáročnějších zákazníků a přitom klade velký důraz na přátelské pracovní prostředí a přístup k zaměstnancům hledá do svého týmu schopného a organizovaného manažera na roli:
Chief Financial Officer
Popis práce:
*Finanční řízení skupiny.
*Zajištění financování skupiny.
*Řízení cash-flow skupiny.
*Zodpovědnost za jednání s bankami.
*Treasury.
*Nastavení, řízení a kontrola finanční politiky skupiny.
*Strategické plánování.
*Konsolidace, audity.
*Zodpovědnost za integritu finančních výkazů, reporting.
*Controlling, reporting, analýzy.
*Řízení ekonomického oddělení.
*Dohlížení na obchodní výkonnost.
Požadujeme:
• Výborná znalost ekonomiky výrobní firmy.
• Praxe na manažerské pozici minimálně 5 let
• VŠ vzdělání ekonomického směru.
• Znalost účetní a daňové legislativy a právního rámce ČR.
• Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, dobrá komunikace a aktivní přístup k práci.
• Schopnost vést a motivovat tým.
• Znalost AJ na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
*Osobní přístup a zázemí silné a stabilní společnosti.
*Služební auto.
*25 dní dovolené + 2 dny Sick day.
*Dobré platové ohodnocení.
*Příspěvek na penzijní pojištění.
*Příspěvek na stravné.
*Osobní placené volna nad rámec zákoníku práce dle kolektivní smlouvy.
*Příspěvky na děti (narození dítěte, různé pobyty jako tábory, kurzy...).
*Příspěvky na služby polikliniky.
*Možnost jazykového vzdělávání.
*Zaměstnanecké benefity formou cafeterie.
* Místo výkonu práce: Jihomoravský kraj...
Petr Hykel, tel.: 00420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (35.000 - 50.000,- Kč)
Máte zkušenosti jako finanční kontrolor nebo z obdobné pozice?
Čísla, analýzy, reporting, tvorba finančních plánů... je to to pravé co vás zajímá a poznáváte se v tom?
Pak i my rádi poznáme vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá nového kolegu do svého týmu na pozici:
FINANCIAL CONTROLLER (až 50 000 Kč)
Popis práce:
* tvorba ad hoc analýz a KPI reportů
* kalkulace produktů a sledování nákladů
* vyhodnocování ekonomické návratnosti
* reporting
Požadujeme:
* min. středoškolské ekonomické vzdělání (ideálně VŠ)
* zkušenosti z obdobné pozice
* znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni
* znalosti balíčku MS Office, SAP výhodou
Nabízíme:
* příjemné pracovní prostředí
* 37,5 hodiny týdně
* pružná pracovní doba
* 28 dní placeného volna
* obsáhlý benefitní program
* příspěvek na penzijní připojištění
* jazykové a vzdělávací kurzy
* příspěvek na stravování
* firemní akce
* místo výkonu práce: Žďársko...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Zajímáte se o finanční prostředí a baví Vás práce s čísly? Excel zvládáte levou zadní a domluvíte se anglicky nebo německy? Pro nadnárodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici FINANČNÍ CONTROLLER (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Měšíční a roční uzávěrky
* Reporting
* Dodržování interních procesů v oblasti financí
* Plánování a tvorba rozpočtů
* Ověřování zásob
Požadujeme:
* Pokročilou znalost MS Excel
* Anglický nebo německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Ekonomické vzdělání
* Praxi min. 1 rok na obdobné pozici
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
*Jazykové kurzy
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller - možnost home office
Z malé firmy jsme se rozrostli na jedno z největších vinařských uskupení v ČR. V našich produktech najdete sekty, šumivá vína ale i nealkoholické vinné nápoje a šumivé nápoje pro děti. A právě hledáme někoho, kdo nám pomůže s finančním controllingem. Můžete to být právě Vy?
<strong>Co bude Vaším úkolem?</strong><br /><ul><li>hlavní náplní práce bude zpracování interních a skupinových reportů</li><li>podpora při vytváření ročních plánů, forecastů</li><li>ad hoc ekonomické analýzy</li><li>udržování a rozvoj controllingových nástrojů</li><li>zavádění principů controllingu ve společnostech v rámci skupin</li><li>spolupráce s CFO na projektech v ekonomické oblasti</li><li>pokud se orientujete v účetnictví a máte chuť do něj zabrousit, můžete vypomáhat s účetními závěrkami</li></ul>
Nabízíme:
A co můžeme nabídnout my Vám?
- finanční odměnu v rozmezí 40 - 60 000 Kč podle Vašich zkušeností
- pracujeme v menším týmu, budete tedy úzce spolupracovat s CFO a máte možnost se kariérně vyšvihnout
- aby byla Vaše pracovní doba co nejpříjemnější, můžete se těšit na pružnou pracovní dobu a možnost Home Office
- poskytujeme také stravenky a nadstandardních 5 týdnů dovolené
Jsme jedničkou na trhu v oblasti šumivých nealkoholických nápojů pro děti a dvojkou v alkoholických šumivých vínech. Jsme sice malá firma, ale s velkými zisky, proto rozšiřujeme svoje řady.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Eva Havlátová, tel. 420777343404, e-mail: eva.havlatova@aprofes.czaprof
»Finanční kontrolor (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti controllingu ve výrobní společnosti? Rozumíte si s čísly a k tomu se domluvíte anglicky? Pak jste náš člověk!
Stabilní mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* odpovědnost za kalkulaci a analýzu nákladů
* tvorba projektů
* správa měsíčních plánů
* tvorba podkladů pro audit, daně, rozpočty
* plánování a kontrola investic
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenost z oblasti controllingu podmínkou
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilá znalost MS Excel
* znalost tvorby rozpočtů a plánů
* znalost IFRS, US GAAP výhodou
Nabízíme:
* 13. plat
* bonusy a prémie
* 5 týdnů dovolené
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na sport, kulturu a pojištění a další...
* Místo výkonu práce: Hustopečsko...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - mzda dle zkušeností
Jste analytický typ a máte rádi čísla? Pohybujete se už nějakou dobu ve finančním controllingu nebo se chcete naučit něco nového ? Anglicky se domluvíte lusknutím prstu? Jste spolehlivý a komunikativní člověk, který hledá nové výzvy? Tak neváhejte a bleskově mi zašlete Váš životopis!
Staňte se součástí úspěšné společnosti, která hledá novou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
Popis práce:
* Reporting finanční situace společnosti
* Plánování rozpočtu a analýzy výsledků
* Sledování a hodnocení nákladů
* Příprava finančních plánů a reportingu
* Provádění kalkulace produktů
* Práce na projektech
Požadujeme:
* VŠ vzdělání
* Zkušenosti v účetnictví nebo controllingu - výhodou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Organizační schopnosti, týmovost, smysl pro detail
* Znalost práce na PC (MS Office)
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - senior
Máš už zkušenosti jako kontrolor? Víš, jak to chodí ve výrobních společnostech? Ovládáš tabulky a nebojíš se mluvit anglicky? Super! Tebe hledáme!
Tak nám pošli životopis a buď: FINANČNÍ KONTROLOR - SENIOR
Popis práce:
* Vyhodnocování a reporting
* Analýzy odchylek
* Kooperace s auditory
* Komunikace i v anglickém jazyce
* Statistiky a rozpočty nákladů
* Tvorba investičních plánů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání - finance / ekonomika
* Anglický jazyk na úrovni B1/B2
* Znalost a orientace v účetnictví
* Pokročilou znalost Excel
* Zodpovědnost a samostatnost
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružný začátek / konec směny
* Vlastní rozvržení pracovní doby
* Možnost práce z domu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Kafetérie
* Mobil a notebook
* Slevy na firemní produkty
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: okr. Hodonín...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor junior
Chcete se podílet na digitalizaci controllingových procesů? Máte angličtinu na komunikativní úrovni? Baví Vás oblast finančního kontrolingu? Tak to hledáme právě Vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR JUNIOR
Popis práce:
* Vyhotovení finančních analýz
* Zpracování kalkulací projektů
* Zodpovědnost za závěrkové aktivity
* Řízení ziskovosti projektu
* Tvorba rozpočtu
* Komunikace se zahraničními obchodními partnery
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Praxe v oblasti auditu nebo controllingu výhodou
* MS Excel na pokročilé úrovni
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Možnost občasné práce z domova
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování
* Finanční bonusy
* Multisport kartu
* Možnost využití cizích jazyků
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha-východ...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní Brno (42.000 - 48.000,- Kč)
Chcete své znalosti využít v nadnárodní firmě, kde se budete cítit jako doma? Máte vzdělání se zaměřením na ekonomii a chcete se dále rozvíjet? Pak hledáme právě Vás! Uvítáme také absolventy.
Do naší moderní společnosti hledáme posilu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ BRNO (42 - 48.000 Kč + bonusy)
Popis práce:
* Účtování pokladních transakcí, vydaných faktur
* Vedení pokladny
* Spolupráce při závěrkách a auditech
* Evidence faktur, práce v SAP systému
* Příprava reportů
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Znalost balíčku MS Office
* Předchozí praxe a znalost AJ výhodou
* Samostatnost, spolehlivost, důslednost
Nabízíme:
* Práce v moderním prostředí
* Motivující fin. ohodnocení + bonusy
* Týden dovolené navíc + sick days
* Možnost občasné práce formou HO
* Multisport karta
* Stravenkový paušál
* Místo výkonu práce: Brno...
Bc. Denisa Longinová, tel.: 00420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte zkušenosti s účtováním? Domluvíte se anglicky? Máte znalost MS Excel? Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
Popis práce:
* Zodpovědnost za svěřenou část účetní agendy
* Měsíční/čtvrtletní/roční závěrky a jejich vypracování
* Účtování majetku, pohledávek a závazků, bank, pokladny aj
* Jednání se státními úřady
* Účast a spolupráce v oblasti mzdové i personální
* Administrativní úkoly z controllingu
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici min 4 roky
* Znalost českých účetních standardů
* Orientaci v daňových zákonech
* Středně pokročilou znalost anglického jazyka
* Uživatelskou znalost MS Excel
* Znalost IS SAP výhodou
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Odpovídající platové ohodnocení (dle zkušeností a praxe od 35.000 Kč)
* Práce v silné nadnárodní společnosti
* Vzdělávací kurzy
* Příplatek na dopravu až 3000 Kč dle vzdálenosti a ujetých km
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: okres Sokolov
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní - Třebíčsko (40.000 - 50.000,- Kč)
Jste organizačně schopná osoba s aktivním přístupem k práci? Znáte problematiku kompletního účetnictví, chcete řídít malý tým lidí a nastavovat pracovní postupy? Pak nám zašlete Váš životopis!
Rychle rostoucí česká výrobní společnost na Třebíčsku příjme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ - TŘEBÍČSKO (50.000 Kč)
Popis práce:
* řízení týmu dalších čtyř kolegyň
* zajištění měsíčních závěrek, měsíční DPH, intrastat, roční závěrky tří auditovaných a dvou neauditovaných společností
* součinnost s daňovou kanceláří při sestavení daňových přiznán k dani z příjmu právnických osob
* součinnosti při sestavení konsolidované účetní závěrky za skupinu
Požadujeme:
* zkušenosti z obdobné pozice
* znalost zákona o DPH a dani z příjmu
* zkušenost s vedením lidí
* schopnost koordinovat tým cca 4 lidí - delegovat úkoly, reagovat na změny, zjednodušovat procesy atd.
* schopnost určovat a vyžadovat pravidla a metodicky nastavovat celou oblast účetnictví
* tah na branku, schopnost plnit termíny závěrek a dalších úkolů
* selský rozum , důslednost - umět si nastavit základní kontrolní mechanismy
* dobré komunikační schopnosti a schopnost prezentace
Nabízíme:
* zázemí rostoucí společnosti
* zajímavé finanční ohodnocení
* moderní pracovní prostředí
* pružnou pracovní dobu
* firemní notebook a telefon
* závodní stravování/stravenky
* jazykové kurzy
* možnost dalšího vzdělávání
* cafeterie
* místo výkonu práce: Třebíčsko...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR recruiter / obchodní konzultant (25.000 - 40.000,- Kč)
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 19 let. Svou práci umíme a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady.
Hledáme šikovné lidi, kteří si chtějí vydělat a kteří zapadnou do našeho příjemného kolektivu.
Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Odměnou je kromě finančních prémií i vědomí, že díky vám pracují ti správní lidé na těch správných místech.
Popis práce:
* cílem je obsadit na pracovní pozice do firem kandidáty, díky fakturacím za jejich nástupy plnit své obchodní plány
* kandidáty vyhledáváme v naší databázi uchazečů i na pracovních portálech, poté je oslovujeme telefonicky
* inzeráty vystavujeme na více než 20 pracovních portálech i na sociálních sítích
* kandidátům domlouváme pohovory ve firmách, řešíme podmínky nástupu, jsme prostředníkem mezi nimi a firmami
* neustále komunikujeme s firmami, o které se staráme a které čas od času navštěvujeme
* akvizujeme - oslovujeme nové firmy a jednáme o podmínkách spolupráce s nimi
* práce je v kanceláři s možností občasného home office (po domluvě)
Požadujeme:
* hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradentví, prodej kosmetiky, energií apod.
* očekáváme min. SŠ vzdělání a alespoň základní znalost AJ
* smysl pro humor (protože jinak s námi v týmu asi nevydržíte)
Nabízíme:
* fixní mzda 25.000 Kč + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* super kolektiv (2 maminky s malými dětmi, 2 svobodné, 1 kolega na rodičovské dovolené)
* zaškolení od manažerky s 10letou praxí
* benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* možnost i částečného úvazuku (3/4 úvazek a výše)
* místo práce: Brno - centrum, Orlí 36...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kolega/yně do účtárny - od 35.000 Kč+benefity
Jste milovník čísel, zodpovědnost a pečlivost je Vám vlastní a komunikace v anglickém jazyce není problémem? Máte praxi jako účetní a právě hledáte nové pracovní místo?
Neváhejte a představte se mi v životopise - právě jedno volné místo máme!
Popis práce:
* Zodpovědnost za správu, vystavovaní a evidenci faktur
* Správa mzdové agendy
* Zpracování mezd, komunikace s personálním odd. a příslušnými úřady
* Práce v interním systému
* Zpracování statických výkazů za společnost
Požadujeme:
* Min. SŠ - ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici vítána
* Orientace v legislativě a účetní problematice, včetně DPH
* PC - balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň - slovem i písmem
* Zodpovědný, pečlivý přístup a schopnost samostatné práce
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 35.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 2x Sickday
* Roční prémie
* Benefitní karta
* Příspěvek na dopravu
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Nový Jičín...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Profík v controllingu (35.000 - 60.000,- Kč)
Hledáme parťáka do našeho finančního týmu, který se rád zabývá čísly, kterého nenudí práce s nimi. Jestli hledáš firmu, která tě nechá růst a zlepšovat se, tak nám zašli životopis!
Popis práce:
* Tvoření reportů (skutečnost, výhledy, odchylky)
* Spolupráce s dalšími odděleními
* Spoluúčast na projektech
* Zlepšování procesů firmy
Požadujeme:
* Praxe ve financích alespoň dva roky
* MS Office na pokročilé uživatelské úrovni
* Angličtina na komunikativní úrovni
* Analytické myšlení, schopnost si určit priority
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Roční odměny
* 28 dní volna
* Mobilní telefon k soukromým účelům, příspěvek na dojíždění
* Možnost kariérního růstu
* Dotované stravování
* Jazykové kurzy
* Flexi pas
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce Plzeňsko...
Bc. Michala Beranová, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná účetní
Samostatná účetní v daňové a účetní kanceláři.
- zpracování klientských transakcí v účetním systému<br /> - zpracování daňových přiznání (DPH, DPFO, DPPO, SD atd.)<br /> - komunikace s klienty i ze zahraničí<br /> - řešení klientských požadavků<br /> - tvorba přehledů a reportů dle klientských potřeb <br /> - komunikace se státními institucemi (finanční úřady, pojišťovny, ČSSZ, ČSÚ a další)<br /> <br /> Klienty jsou jak jednotlivci (OSVČ), tak větší společnosti, pro které zpracováváme účetnictví od A do Z dle jejich požadavků.
Nabízíme:
- odměna 45 - 65 000 Kč
- školení, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, sick days...
- široké a různorodé portfolio klientů
- náhled do zákulisí technologicky založené firmy
- přátelský kolektiv na pracovišti
Jsme účetní a daňová kancelář, máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě a v Bratislavě. Pracujeme v programu POHODA, využíváme špičkové technologie a máme dobře nastavené procesy.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Lea Slavkovská, tel. 420605215386, e-mail: lea.slavkovska@aprofes.czaprof
»Senior účetní 50-55.000 Kč Praha
Máte zkušenost s podvojným účetnictvím a orientujete se v českých účetních standardech? Domluvíte se také anglicky?
Pak hledáme právě Vás!
Rostoucí obchodně-výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ 50-55.000 Kč Praha
Popis práce:
* Příprava podkladů k DPH
* Účtování došlých faktur
* Kompletace přehledů nákladů
* Práce s bankovními výpisy
* Účtování kurzových rozdílů
* Zaúčtování dohadů a rezerv
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Praxi v podvojném účetnictví
Nabízíme:
* 13. mzdu
* Stravenky
* Multisport kartu
* Penzijní připojištění
* Příspěvek na vzdělávací kurzy
* Moderní pracovní prostředí
* Termín nástupu IHNED (nebo dle domluvy)
* Místo výkonu práce: Praha-Hostivař...
Ing. Tereza Miksová, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte zkušenost z oblasti účetnictví a orientujete se v českých daňových zákonech? Hledáte nové pracovní uplatnění a zajímá Vás vnitropodnikové účtování? Tak to hledáme právě Vás!
Obchodně-výrobní společnost hledá novou posilu do účetního týmu na pozici:
ÚČETNÍ (45-55.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava podkladů k DPH
* Účtování došlých faktur
* Kompletace přehledů nákladů
* Práce s bankovními výpisy
* Účtování kurzových rozdílů
* Zaúčtování dohadů a rezerv
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi na obdobné pozici
* Orientace v daňových zákonech
* Schopnost a ochotu se vzdělávat
* Znalost MS Office
Nabízíme:
* 13. mzdu
* Stravenky
* Multisport kartu
* Penzijní připojištění
* Příspěvek na vzdělávací kurzy
* Moderní pracovní prostředí
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha (jihovýchod)
...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní pro oblast mezd (mzda dle zkušeností)
Máte zkušenosti se zpracováním mezd a jste otevřeni novým pracovním příležitostem? Pro našeho partnera, výrobní firmu, hledáme nové posily na pozici:
ÚČETNÍ PRO OBLAST MEZD (mzda dle zkušeností)
Popis práce:
* zpracování mezd ve výrobní společnosti
* komunikace se zaměstnanci a úřady
* práce na PC a v příslušných programech
Požadujeme:
* vzdělání v ekonomii
* praxe ve mzdovém účetnictví
* cizí jazyk výhodou
Nabízíme:
* mzda respektující úroveň znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování a volnočasové aktivity
* práce vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Prostějov...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s praxí - možnost na částečný homeoffice (35.000 - 42.000,- Kč)
Máte praxi v oboru účetnictví a chtěli byste se stát součástí přátelského kolektivu ve významné a moderní společnosti, která nabízí spoustu benefitů? Chtěli byste mít možnost pracovat občas z domu, nebo raději využijete kancelář naplno? Tady si můžete vybrat! Zašlete nám svůj životopis a my se postaráme o ostatní.
Hledáme posilu týmu na pozici:
ÚČETNÍ S PRAXÍ - MOŽNOST NA ČÁSTEČNÝ HOMEOFFICE (35 - 42.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za svěřenou část účetní agendy
* Zaúčtování bankovních výpisů, pokladních dokladů, faktur, DPH
* Spolupráce s orgány státní správy a ostatními institucemi
* Příprava reportů
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ ekonomického zaměření podmínkou
* Znalost účetní a daňové legislativy
* Zkušenosti v oboru, ideálně na podobné pozici pro Vás bude výhodou
* Znalost MS Office - bez Excelu se u nás neobejdete
* Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Dovolenou navíc
* Možnost občasné práce z pohodlí domova
* Pružná pracovní doba
* Jazykové kurzy a školení
* Penzijko + Multisport karta
* Možnost profesního růstu
* Výhodný mobilní tarif pro celou rodinu a další benefity
* Místo výkonu práce: Liberec...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s přesahem do mezd (30.000 - 37.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a zkušenosti na pozici účetní? Orientujete se v oblasti zpracování mezd a jste otevřeni novým pracovním příležitostem?
Do zavedené společnosti hledáme novou posilu:
ÚČETNÍ S PŘESAHEM DO MEZD (30-37.000 Kč)
Popis práce:
* vedení účetnictví společnosti
* kontrola dokladů
* zpracování mezd
* příprava podkladů k uzávěrkám
Požadujeme:
* vzdělání v oboru ekonomie
* zkušenosti na pozici účetní
* znalost mzdové agendy
* znalost práce v Heliosu výhodou
* ovládání práce v MS Office
Nabízíme:
* mzda dle znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené
* mimořádné odměny 2x do roka
* příspěvek na stravování
* místo výkonu práce: Šumperk...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Všeobecná/-ý účetní - až 60 000 Kč
Jsi zkušený ciferšpión, kterého nerozhodí složitější výzvy a komunikace v cizím jazyce? Poradíš si s účtováním na denní bází a zpracováním faktur? Tak možná hledám právě tebe!
<strong>Co bude Tvojí náplní práce?</strong><br /><ul><li>budeš zpracovávat přijaté faktury a to jak tuzemské, tak zahraniční</li><li>denním chlebem bude také účtování závazků a interních dokladů</li><li>účtovat budeš v <strong>SAPu</strong></li><li>pomůžeš nám s implemetací projektu digitalizace faktur</li><li>komunikovat budeš s dodavateli a kolegy z týmu a jiných oddělení</li></ul>
Nabízíme:
Nejdeme na trh s holýma rukama a tohle ti můžeme nabídnout:
- mzdu, která se pohybuje 40 000 - 60 000 Kč podle tvých zkušeností
- 25 dní dovolené, po zaškolení možnost Home Office
- pracoviště v Mikulově
- flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9:00 - 14:30
- každoroční věrnostní bonus od 7000 Kč
- Multisport kartu nebo Kafeterii
- a mnoho dalšího
Jsme rakouská firma, která se za svých 80 let působnosti vypracovala na důležitého hráče ve výrobě kabelů pro automotive průmysl. Jsme největším zaměstnavatelem v regionu a máme co nabídnout!
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Eva Havlátová, tel. 420777343404, e-mail: eva.havlatova@aprofes.czaprof
»Zkušená účetní (m/ž)
Hledáte nové uplatnění v oblasti účetnictví? Máte zkušenost s podvojným účetnictvím? Máte pokročilou znalost Excelu a tabulky pro Vás nejsou strašák? Tak to hledáme právě Vás!
Nadnárodní společnost hledá novou posilu na pozici:
ZKUŠENÁ ÚČETNÍ (m/ž)
Popis práce:
* Účetní operace v české i zahraniční měně
* Spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Kooperace s auditory, daňovými poradci, úřady apod.
* Chystání podkladů pro audit
* Vedení záznamů a evidencí
* Kontrola účetních procesů
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost podvojného účetnictví
* Dobrou znalost MS Office
* Samostatnost a pečlivost
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Prémie
* Vzdělávání a školení
* Závodní stravování
* Jazykové kurzy
* Lokalita: region Bystřice nad Pernštejnem...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený finanční kontrolor
Jste zkušený a samostatný finanční kontrolor, který chce využít své znalosti? Ovládáte tabulky a mluvíte i anglicky? Super!
Pošlete nám životopis a buďte:
ZKUŠENÝ FINANČNÍ KONSTROLOR
Popis práce:
* Analýza a kontrola toku podnikových financí
* Tvorba pravidelných hodnocení a reportů
* Kalkulace nákladů
* Příprava podkladů pro měsíční závěrky
* Účast na pravidelných poradách
Požadujeme:
* VŠ vzdělání finančního, nebo ekonomického zaměření
* Praxi na podobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Dobré analytické schopnosti
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružný začátek / konec směny
* Vlastní rozvržení pracovní doby
* Možnost práce z domu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Kafetérie
* Mobil a notebook
* Slevy na firemní produkty
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: okr. Hodonín...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený/á účetní (38.000 - 42.000,- Kč)
Chtěli byste mít možnost pracovat občas z domu, nebo raději využijete kancelář naplno? Hledáte novou pracovní výzvu a máte zkušenost jako účetní? Zašlete nám svůj životopis a my se postaráme o ostatní.
Hledáme posilu týmu na pozici:
ZKUŠENÝ/Á ÚČETNÍ (38 - 42.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za svěřenou část účetní agendy
* Zaúčtování bankovních výpisů, pokladních dokladů, faktur, DPH
* Spolupráce s orgány státní správy a ostatními institucemi
* Příprava reportů
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ ekonomického zaměření podmínkou
* Znalost účetní a daňové legislativy
* Zkušenosti v oboru, ideálně na podobné pozici
* Znalost MS Office - bez Excelu to nepůjde
* Anglický jazyk výhodou
* Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Dovolenou navíc
* Možnost občasné práce z pohodlí domova
* Pružná pracovní doba
* Jazykové kurzy a školení
* Penzijko + Multisport karta
* Možnost profesního růstu
* Výhodný mobilní tarif pro celou rodinu a další benefity
* Místo výkonu práce: Liberec...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!