»Administrativní podpora - smlouvy (45000 - 50000,- Kč)
Máte zkušenosti s tvorbou, úpravami a administrací smluv a objednávek? Právě hledáme pro našeho klienta, která působí v oblasti facility služeb, pečlivou a samostatnou osobu, která bude podporou pro Facility managery a ostatní kolegy. Chcete být součástí zavedené společnosti a hledáte práci na zkrácený nebo i celý úvazek?
Pak se mi pošlete svůj životopis a staňte se součástí firmy na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - SMLOUVY (až 50.000 Kč)
Popis práce: * Příprava smluv a objednávek dle vzorů a jejich následná kontrola
* Spolupráce s ekonomy, právníky a manažery
* Evidence a správa smluv, tvorba objednávek v interním systému
* Komunikace s dodavateli a administrativní podpora společnosti
Požadujeme: * Středoškolské vzdělání
* Ideálně zkušenosti s tvorbou a administrací smluv a objednávek
* Pečlivost, systematičnost a samostatnost
* Znalost MS office, výhodou je znalost ERP systémů
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sickdays
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kartu Multisport
* Firemní akce
* Možnost práce na zkrácený i celý úvazek
* Vzdělávací kurzy
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha 8...
Kamila Trefilová, tel. 420775787076, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní podpora s AJ (35000 - 45000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativní podporou výroby? Chcete mít možnost se dále posouvat a učit se nové věci? Umíte zachovat chladnou hlavu při nestandartních situacích? Chcete při své práci denně využívat anglický jazyk?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se klíčovým členem administrativního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ
Popis práce: * Zajištění administrativní a organizační podpory výroby
* Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
* Správa objednávek a fakturace
* Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na pozici v administrativě ideálně ve výrobní společnosti
* Anglický jazyk pro denní komunikaci
* Znalost MS Office, ERP systémů
Nabízíme: *13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost denního využití cizího jazyka
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* Možnost kariérního rozvoje
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha
...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka s němčinou | 43-48.000 Kč
Lokalita: Brno
Mzda: 43-48.000 Kč
Máš organizační talent a němčinu zvládáš s přehledem? Chceš být důležitou součástí menší rodinné firmy, která si zakládá na etickém přístupu, férovém jednání a spokojenosti zaměstnanců? Pak čti dál.
Popis práce: * Administrativní agenda a práce s dokumenty
* Organizační podpora vedení i kolegů
* Komunikace s německy mluvícími partnery (ústně i písemně)
* Zajištění chodu kanceláře
* Práce s interním systémem
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Německý jazyk na komunikativní úrovni
* Anglický jazyk je výhodou
* Dobré organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme: * Příspěvek na stravování
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce na zkrácený úvazek (min. 5 hod./den)
* Firemní telefon
* Občerstvení na pracovišti (káva, čaj apod.)...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka vedoucího výroby (35000 - 45000,- Kč)
Máte zkušenosti na pozici asistent/ka nebo z jiné administrativní pozice? Nevadí Vám pracovat ve výrobním prostředí? Chcete mít možnost kariérního růstu a stále se učit něčemu novému?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se posilou na pozici:
ASISTENT/KA VEDOUCÍHO VÝROBY (35-45.000 Kč)
Popis práce: * Vedení administrativní agendy výroby
* Zpracování podkladů pro mzdy
* Koordinace školení pracovníků
* Evidence profesních průkazů
* Kontrola výkonnostních ukazatelů
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Velmi dobrou znalost MS Office
* Znalost SAP výhodou
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Pružnou pracovní dobu
* Mimořádné odměny a roční prémie
* Příspěvek na stravování
* Multisport kartu
* Příspěvek na penzijko a životko
* Jazykové kurzy
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Sídlo společnosti: Praha 10
...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Call center | German + English | 100% ho | 45-54.000 czk
This is a role where you can make full use of your German and English skills! You can choose whether to work entirely from the comfort of your home or entirely from our office in Brno - but please note, you cannot combine both options, you must decide one.
Join our team - send us your CV IN ENGLISH and <strong>become the voice that helps our customers every day!</strong>
Popis práce: * Communicating with clients via phone, email and chat in German and English
* Providing information and resolving customer inquiries
* Working with internal systems
* Collaborating with colleagues to continuously improve customer service
Požadujeme: * Fluency in German (C1/C2) and very good command of English (B2/C1) - MUST HAVE!
* Permanent residence in the Czech Republic
* Experience in a call center is an advantage
* Empathy and professional customer approach
* Ability to learn new things quickly and adapt to changes
* Time flexibility - work is organized in 2 shifts (morning and afternoon), including weekends and public holidays
Nabízíme: * Possibility of 100% home office (initial training - 10 weeks in Brno - accommodation provided)
* Extra vacation days
* Cafeteria & meal allowance
* Edenred & Multisport card
* Training and development courses
* Support with relocation from abroad...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Call centrum | NJ+aj | 100% ho | 45-54.000 Kč
Toto je práce, kde naplno využiješ němčinu i angličtinu! Můžeš si vybrat, zda budeš pracovat z pohodlí domova nebo z kanceláře v Brně - ale pozor, možnost nelze kombinovat, rozhodnout se musíš pro jednu z variant.
Přidej se do našeho týmu - pošli mi CV V ANGLIČTINĚ a <strong>staň se hlasem, který pomáhá našim zákazníkům každý den!</strong>
Popis práce: * Komunikace s klienty prostřednictvím telefonu, e-mailu i chatu v německém a anglickém jazyce
* Poskytování informací a řešení požadavků
* Práce s interními systémy
* Spolupráce s kolegy na zlepšování služeb zákazníkům
Požadujeme: * Plynulou němčinu (C1/C2) a velmi dobrou angličtinu (B2/C1) - <strong>MUST HAVE!</strong>
* Trvalý pobyt na území ČR
* Zkušenost z call centra vítána
* Empatii a vstřícné vystupování
* Schopnost učit se novým věcem a rychle reagovat na změny
* Časovou flexibilitu - práce probíhá ve 2 směnách (ranní a odpolední), včetně víkendů a svátků
Nabízíme: * Možnost 100% home office (úvodní školení - 10 týdnů v Brně - ubytování zajištěno)
* Dovolenou navíc
* Kafeterii & Příspěvek na stravování
* Edenred & Multisport kartu
* Kurzy a školení
* Podporu při stěhování ze zahraničí...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se nákupčí (35000 - 45000,- Kč)
Do výrobní firmy hledáme nákupčí! Máš nadšení pro práci v nákupu a hovoříš plynně anglicky? Tak to tě právě hledáme! Pošli životopis v AJ!
Popis práce: * Zajišťování dostatku materiálu pro plynulý chod výroby
* Realizace nákupních požadavků
* Sledování dodacích termínů a zajištění souladu s plánem dodávek
* Posuzování výkonnosti dodavatelů
* Správa cenové politiky
* Aktivní kontakt se zahraničními i domácími dodavateli zboží a služeb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího je pouze výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny
* Výborná znalost MS Excel
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů volna
* Dotované stravování
* Firemní soutěže a odměny
* Bonusy
* Místo výkonu práce: okolí Klášterce nad Ohří
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme parťáka do administrativy - s angličtinou (35000 - 45000,- Kč)
Jsi organizačně zdatný člověk, který se nebojí papírů ani angličtiny? Baví tě komunikace a chceš být důležitým článkem mezi výrobou, obchodem a zahraničím? Super - napiš nám!
Popis práce: * Udržovat administrativu ve výrobě v chodu
* Řešit objednávky, faktury a spolupracovat s logistikou
* Být v kontaktu se zahraničním managementem
* Pomáhat kolegům z nákupu i obchodu
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Praxi v administrativě (ideálně z výroby)
* Angličtinu, se kterou zvládneš e-mail i call
* Zkušenost s MS Office a ERP systémy
Nabízíme: *13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost denního využití cizího jazyka
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* Možnost kariérního rozvoje
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha
...
Michaela Königová, DiS., tel. 420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist (55000 - 65000,- Kč)
Jste komunikativní a organizovaný člověk se smyslem pro práci s lidmi? Zvládáte práci pod tlakem a komunikace v angličtině Vám není cizí? Hledáme zkušeného HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Ovládáte anglický jazyk? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR GENERALIST (OD 55.000 KČ)
Popis práce: * Řízení a koordinace HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
Požadujeme: * VŠ/SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
* Samostatný a pečlivý přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* 13. a 14. plat
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu
* Bonusy, prémie
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Lokalitu: Ostrava...
Mgr. Daniela Rossmanithová, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialista (32000 - 38000,- Kč)
Hledá se HR parťák/parťačka do pohodového strojírenského prostředí!
HR SPECIALISTA (32-38.000 KČ)
Skvělá šance růst v HR a mít reálný vliv na to, jak se lidé ve firmě cítí. Dostanete důvěru, samostatnost i podporu. Naučíte se spoustu věcí, ale zároveň už můžete ukázat, co ve vás je.
Popis práce: * Budete mít pod palcem nábor - od inzerce přes výběr životopisů až po účast na pohovorech
* Zajistíte, aby bylo vše v pořádku od nástupu až po odchod zaměstnanců - smlouvy, školení, lékařské prohlídky...
* Budete evidovat důležité informace v našem systému
* Udržíte si přehled v pracovně-právní legislativě
* A hlavně - budete důležitou součástí firmy, která si váží svého týmu
Požadujeme: * Máte alespoň SŠ vzdělání
* Máte za sebou praxi v HR - ideálně ve výrobním prostředí
* Znáte základní pravidla pracovního práva a umíte je využít v každodenní praxi
* Umíte pracovat s MS Office
* Jste komunikativní a pečlivý/á
Nabízíme: * U nás máte 25 dní dovolené a flexibilní pracovní dobu, aby vám práce seděla i osobní život
* Přispíváme na životní a důchodové pojištění, na obědy a také na sportovní aktivity
* Těšte se na vánoční prémie, příspěvky na dovolenou a skvělé firemní akce, kde se dobře pobavíme
* Máme také výhodné volání pro vás i rodinu a samozřejmě káva zdarma na pracovišti
* Hledáme v lokalitě Žďár nad Sázavou
...
Mgr. Marcela Škulová, tel. 420773737664, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor architek. projektů (50000 - 60000,- Kč)
Do menšího architektonického ateliéru hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici koordinátora projektů. Ideálně máte VŠ vzdělání stavebního nebo architektonického směru, předchozí praxi ve stavební nebo projekční firmě a orientaci v technické dokumentaci.
Láká Vás tato pracovní příležitost? Zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Koordinace projektů a péče o klienty
* Příprava smluvních podkladů a každodenní administrativní servis pro ateliér
* Administrativní činnost
* Zajištění chodu kanceláře
* Spolupráce s klienty od úvodního kontaktu po osobní setkání
* Zpracování cenových kalkulací a nabídek
Požadujeme: * Podmínkou je vysokoškolské vzdělání stavebního či architektonického směru
* Znalost programu ArchiCAD, SketchUP výhodou
* Zkušenost z oboru stavebního směru (asistentka/administrativa/obchodní zástupce)
* Velmi dobré komunikační dovednosti
* Anglický jazyk - výhodou
Nabízíme: * Plný nebo částečný úvazek
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost být součástí exkluzivních projektů pro prestižní klienty
* Férové mzdové ohodnocení
* Místo výkonu zaměstnání: PRAHA...
Tereza Giňa, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor cenových nabídek (40000 - 50000,- Kč)
Chcete být u zrodu velkých stavebních projektů? Hledáme kolegu, který se zapojí do přípravy cenových nabídek, bude hledat chytrá řešení a pomůže nám stavět chytře, efektivně a s přehledem.
Popis práce: * Příprava projektů v oblasti stavebnictví
* Tvorba cenových nabídek, komunikace s dodavateli
* Snaha co nejvíce snížit náklady zakázek
* Všeobecný zájem o obor stavebnictví
Požadujeme: * Vzdělání v technickém směru
* Dobrá znalost MS Office
* Dobré komunikační dovednosti
* Znalost cizích jazyků není podmínkou, ale výhodou - otevře se Vám možnost pracovat se zahraničními klienty
Nabízíme: * Menší, přátelský kolektiv
* Stravování
* 5 dní SickDays
* Dny volna navíc, příspěvek na dojíždění do práce
* Místo výkonu zaměstnání: okolí Štěchovic...
Tereza Giňa, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (45000 - 55000,- Kč)
Budete stát uprostřed dění mezi zákazníky a výrobou. Každý den budete řídit důležité zakázky, analyzovat data a přetavovat požadavky klientů do konkrétních kroků, které povedou k jejich spokojenosti. Díky vám budou projekty hladce běžet, procesy budou mít řád a výsledky se okamžitě projeví. Získáte možnost ovlivňovat fungování systému, navrhovat zlepšení a spolupracovat s týmy napříč celou společností. Vaše práce bude dynamická, zodpovědná a především viditelná.
Pozice je určena jako zástup za rodičovskou dovolenou!
Popis práce: * Budete řídit kompletní proces prodejních zakázek od začátku až do konce
* Budete analyzovat prodejní data, připravovat reporting a vyhodnocovat dopad zákaznických požadavků na zásoby
* V systému SAP povedete objednávky a dohlédnete na jejich správné zpracování
* Zapojíte se do tvorby kontrolních mechanismů v SAP, budete navrhovat zlepšení a nastavovat interní postupy
* V úzké spolupráci s technickým, výrobním i obchodním oddělením budete definovat kroky potřebné k realizaci zákaznických zakázek
* Převezmete odpovědnost za přípravu a vedení přiděleného projektu
* Budete komunikovat se zákazníky, řešit jejich urgentní požadavky a podílet se na fakturaci
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického nebo technického směru se základy ekonomie, VŠ výhodou
* Schopnost aktivní komunikace v angličtině, němčina je výhodou
* Zkušenost se SAP nebo jiným ERP systémem vítána
* Dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel)
* Silné komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, analytické myšlení a zodpovědnost
Nabízíme: * Pravidelné možnosti HO
* Stravování: výběr z osmi teplých jídel včetně české i japonské kuchyně, zdravé varianty a polévky
* Příplatky: za noční směny
* Volno: 25 dní dovolené
* Benefity: měsíční příspěvek do on-line benefitního systému (penzijní spoření, kultura, sport, wellness, atd.).
* MultiSport karta
* Přesčasy: vždy proplaceny nebo možnost náhradního volna
* Moderní prostředí: čistá, klimatizovaná výroba s nejmodernějšími technologiemi
* Výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
* Lokalita: Pardubice...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nastartuj kariéru v HR (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu v personální agentuře hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní a administrativní podpora - strojírenství (33000 - 35000,- Kč)
Chcete pracovat v přátelském kolektivu, kde se spojuje stabilita rodinné firmy a příjemného kolektivu?
Do obchodního týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který pomůže s administrativní a obchodní agendou:
OBCHODNÍ A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - STROJÍRENSTVÍ (až 35 000 Kč)
Popis práce: * telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky i dodavateli
* příprava a správa cenových nabídek, podkladů pro obchodní zástupce
* evidence a práce v systému Money S5 (proběhne zaškolení)
* správa katalogů, technické dokumentace a 3D modelů
* objednávky, reklamace, vzorky a certifikáty od dodavatelů
* aktualizace webu a firemních sociálních sítí
* účast na veletrzích a občasné zastupování kolegů
Požadujeme: * SŠ vzdělání (ideálně obchodní či technické zaměření)
* zkušenosti z obdobné pozice velkou výhodou
* anglický jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
* MS Excel a Outlook (Money S5 výhodou)
* pečlivost, samostatnost, týmového ducha, příjemné vystupování
Nabízíme: * zázemí stabilní české firmy s více než 30letou tradicí
* férové finanční ohodnocení podle výkonu
* 25 dní dovolené + 2 sick days navíc
* příspěvek na stravování
* jazykové kurzy a možnost dalšího vzdělávání
* vstup do fitness centra u pracoviště
* skvělou kávu zdarma a příjemné pracovní prostředí
* teambuildingy, společné akce a firemní oslavy, kde opravdu nejde jen o práci
* místo výkonu práce: brno Řečkovice (home office jen po dohodě ve vyjíměčncýh případech)...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Office support (35000 - 40000,- Kč)
Baví Vás administrativa a práce na počítači pro Vás není žádný problém? Jste pečliví, umíte si zorganizovat práci a nezaleknete se evidence či zpracování dokumentů? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Výrobní společnost hledá posilu na pozici OFFICE SUPPORT (35-40 000 Kč)!
Popis práce: * Administrativní podpora chodu společnosti
* Zpracování a evidence objednávek a faktur
* Evidence smluv, správa a archivace dokumentů
* Práce v interních systémech a s MS Office
Požadujeme: * Minimálně SŠ vzdělání
* Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
* Schopnost pracovat samostatně, logicky uvažovat a pečlivě kontrolovat informace
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební automobil
* Stravenkový paušál
* Multisport kartu za zvýhodněnou cenu
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní rekreační zařízení
* Jednosměnný provoz
* Stabilní zázemí
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Říčany...
Petra Foučková, tel. 420775474382, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha 8 IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista (33000 - 40000,- Kč)
Hledá se HR parťák/parťačka do pohodového strojírenského prostředí!
PERSONALIST(K)A (33-40.000 KČ)
Skvělá šance růst v HR a mít reálný vliv na to, jak se lidé ve firmě cítí. Dostanete důvěru, samostatnost i podporu. Naučíte se spoustu věcí, ale zároveň už můžete ukázat, co ve vás je.
Popis práce: * Budete mít pod palcem nábor - od inzerce přes výběr životopisů až po účast na pohovorech
* Zajistíte, aby bylo vše v pořádku od nástupu až po odchod zaměstnanců - smlouvy, školení, lékařské prohlídky...
* Budete evidovat důležité informace v našem systému
* Udržíte si přehled v pracovně-právní legislativě
* A hlavně - budete důležitou součástí firmy, která si váží svého týmu
Požadujeme: * Máte alespoň SŠ vzdělání
* Máte za sebou praxi v HR - ideálně ve výrobním prostředí
* Znáte základní pravidla pracovního práva a umíte je využít v každodenní praxi
* Umíte pracovat s MS Office
* Jste komunikativní a pečlivý/á
Nabízíme: * U nás máte 25 dní dovolené a flexibilní pracovní dobu, aby vám práce seděla i osobní život
* Přispíváme na životní a důchodové pojištění, na obědy a také na sportovní aktivity
* Těšte se na vánoční prémie, příspěvky na dovolenou a skvělé firemní akce, kde se dobře pobavíme
* Máme také výhodné volání pro vás i rodinu a samozřejmě káva zdarma na pracovišti
* Hledáme v lokalitě Žďár nad Sázavou
...
Mgr. Marcela Škulová, tel. 420773737664, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pracovník/ce recepce - Modřice (180 - 180,- Kč)
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce: * Zajištění plynulého chodu recepce
* Uvítání hostů a návštěv
* Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta
* Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení
* Doplňkové práce související s nástupem nového zaměstnance (docházkové karty, výdej a administrativa pracovních oděvů, ...)
Požadujeme: * Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) a základní práce na PC (práce s MS office)
* Spolehlivost, dochvilnost, aktivní přístup
Nabízíme: * 180 Kč/hodinu
* Pracovní doba je od pondělí do pátku (od 8:00 do 16:30)
* HPP, DPP, DPČ
* Nástup ihned
* Dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
* Vzdělávací kurzy, školení,
* Práci v mladém a velmi přátelském kolektivu
* Moderní a čisté pracovní prostředí
* Prostředí prosperující a rostoucí společnosti
* Možnost domluvy na směnách
* Pracovní místo na chráněném trhu práce, vyhrazené pro osoby OZP (invalidní důchod I.-III. stupně, OZP, OZZ) - není podmínkou
* Evropská 852 664 42 Modřice...
Monika Kočková, tel. 420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Projektový asistent/ka (45000 - 55000,- Kč)
Jste komunikativní, samostatný a umíte si zorganizovat svou práci? Máte vzdělání v oblasti stavitelství nebo architektury? Pokud chcete být součástí rodinného zázemí a pohybovat se v oblasti moderních staveb, zašlete mi Váš životopis!
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici: PROJEKTOVÝ ASISTENT/KA (OD 45.000 KČ)
Popis práce: * Řízení zakázek
* Komunikace s klienty
* Plánování agendy
* Organizace kanceláře
* Příprava smluv a cenových nabídek
Požadujeme: * VOŠ/VŠ vzdělání ve stavebním nebo architektonickém oboru
* Praxi na obdobné pozici
* Rychlé a efektivní plnění úkolů
* Uvítáme znalost CAD systémů
* Komunikační a organizační dovednosti
* Znalost AJ - výhodou
* Samostatný a zodpovědný přístup
Nabízíme: * Práci na plný nebo částečný úvazek
* Flexibilní pracovní dobu
* Moderní a tvůrčí pracoviště
* Přátelský kolektiv
* Lokalitu: Praha
...
Mgr. Daniela Rossmanithová, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30000 - 50000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce: * hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme: * fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky (30000 - 55000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chtěli byste se dále vzdělávat v oblasti obchodu a personalistiky? Jste orientovaní na cíl a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás!
Pro rozšíření našeho týmu v Brně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY (30-55.000 Kč)
Popis práce: * vedení pohovorů s kandidáty, komunikace s firmami
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* aktivní vyhledávání kandidátů, práce s databázemi
* obchodní aktivity, akvizice nových klientů
* účast na obchodních jednáních a pohovorech
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* obchodní myšlení, zaměření na výsledky
* předchozí zkušenosti s náborem či obchodem výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a dobrou znalost českého pravopisu
* samostatnost, silné komunikační a argumentační schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * při splnění svých cílů volné pátky (po zaučení)
* možnost pracovat i na zkrácený úvazek
* kariérní růst (pokud budeš šikovný a budeš mít ambice, můžeš se stát brzy teamleaderem)
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix + odměny)
* sick days
* stravenkový paušál
* mobil + notebook i k osobnímu užití
* dovolená navíc
* důkladné zaškolení, firemní vzdělávání
* dog friendly office
* různé soutěže a firemní akce
* home office
* flexibilní pracovní dobu
* pěkné kanceláře v centru Brna
* multisport kartu
* práce je vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Brno, Orlí ulice...
Mgr. Gabriela Hansliková, tel. 420775787340, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter s obchodní duší (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu v personální agentuře hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent péče o zákazníky | NJ + AJ | 40-48.000 Kč
Baví tě administrativa, obchod a komunikace s klienty? Chceš být důležitou spojkou mezi zákazníkem a výrobou a mít pod kontrolou celý proces od objednávky až po expedici? Přidej se k menšímu týmu a využij své znalosti jazyků a doposud získané zkušenosti!
Flexibilní pracovní doba • Možnost home office • Práce v SAP
Mzda: 40-48.000 Kč
Lokalita: Smidary
Popis práce: * Každodenní komunikace se zákazníky - telefonicky i písemně
* Zpracování objednávek od jejich přijetí až po expedici výrobků
* Zajištění termínů dodání a koordinace mezi zákazníkem a plánováním výroby
* Předávání požadavků zákazníků a pomoc při určování priorit výroby
* Administrativa spojená s fakturací a kontrolou konsignačních skladů
* Práce se systémem SAP a další běžná administrativa
Požadujeme: * SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
* Velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny
* Praxi na obdobné pozici
* Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, práce s daty)
* Zkušenost s ERP systémem (SAP výhodou)
* Výborné komunikační dovednosti
* Spolehlivost, pečlivost a loajalitu
* Schopnost týmové spolupráce a flexibilní přístup k úkolům
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Penzijní připojištění
* Multisport kartu
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasné práce z domu
* Vánoční bonus, věrnostní odměny, příspěvek k narozeninám...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista nákupu (37000 - 45000,- Kč)
Do týmu mezinárodní společnosti hledáme novou posilu v oblasti nákupu! Máte zkušenosti z nákupu nebo logistiky, domluvíte se anglicky a nebojíte se nových výzev? Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis - možná hledáme právě vás.
Popis práce: * Nákup komponentů a služeb podle požadavků výroby
* Komunikace a vyjednávání s dodavateli
* Správa cen, parametrů a faktur v systému
* Zajištění potřebné dokumentace a tvorba reportů
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Praxe s ERP systémem/obdobným systémem
* Angličtina na komunikativní úrovni
* Zkušenost v oblasti logistiky/nákupu výhodou
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Roční bonus a 13. plat
* Flexibilní pracovní doba s možností Home office
* Příspěvek na dopravu a penzijní/životní připojištění
* Stravenky nebo dotované stravování
* Místo výkonu práce: okolí Chomutova...
Tereza Giňa, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista péče o zákazníky s AJ/NJ - směnný provoz (45000 - 55000,- Kč)
Hledáte práci, kde využijete znalosti anglického a německého jazyka na denní bázi? Chcete pracovat pro významnou společnost a vydělat si fakt velmi zajímavé peníze?
Pak reagujte na tuto nabídku:
SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S AJ/NJ - SMĚNNÝ PROVOZ (až 55.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí
* Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků
* Organizace dojezdu servisnímu technikovi
* Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Požadujeme: * Aktivní znalost německého a anglického jazyka
* Zodpovědnost, prozákaznický přístup a organizační schopnosti
* Zkušenosti se zákaznického servisu VÝHODOU
* Ochotu pracovat ve 3 směnném provozu (R,O,N)
Nabízíme: * Lukrativní mzdové ohodnocení
* Prémie
* 25 dnů dovolené + další dny volna
* Možnost plného nebo zkráceného úvazku
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření
* Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: České Budějovice
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista svařování CO2 (35000 - 42000,- Kč)
Hledám svářeče, který to s CO2 umí rozjet naplno - žádná pásovka, ale poctivá zakázková výroba, kde každý den přináší novou výzvu. Pokud máš v ruce jistotu, hlavu na svém místě a výkresy nejsou pro tebe záhadou, pak hledáme právě tebe!
Popis práce: * Svařování filtračních zařízení metodou CO2
* Práce na zakázkách - každá je trochu jiná, nuda nehrozí
* Příprava materiálu podle výkresové dokumentace
* Spolupráce s týmem výroby a kontrola kvality
Požadujeme: * Vyučení v technickém oboru (SOU nebo střední škola)
* Svářečský průkaz ZK 131.1.1
* Zkušenosti se svařováním
* Umět číst výkresy a dělat podle nich
Nabízíme: * Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti nebo svozová doprava
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
* Zaměstnanecký telefonní tarif
* Lokalitu: Kadaň...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista zákaznické péče (38000 - 45000,- Kč)
Baví vás komunikace, umíte výborně německy a chcete využívat jazyk denně v praxi? Přidejte se k týmu zákaznické podpory!
Pro výrobní společnost se sídlem na Vysočině hledáme kolegu nebo kolegyni se skvělou němčinou, pečlivostí a chutí dělat práci, která má smysl. Ať už máte za sebou praxi v administrativě, objednávkách nebo komunikaci se zákazníky můžete být pro nás ideální člověk. Zašlete nám svůj životopis a staňte se SPECIALISTOU ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO NĚMECKY HOVOŘÍCÍ KLIENTY
Popis práce: * Každodenní kontakt se zákazníky v němčině - e-mail, telefon
* Zpracování a sledování objednávek od A do Z
* Řešení reklamací a specifických požadavků klientů
* Komunikace s kolegy v?ČR i zahraničí
* Běžná administrativa spojená s provozem zákaznického servisu
Požadujeme: * Němčinu na výborné úrovni - slovem i písmem
* Angličtinu alespoň na základní domluvu
* SŠ vzdělání - zaměření není rozhodující
* Praxi v administrativě nebo zákaznickém servisu nutnou podmínkou
* Pečlivost, spolehlivost a chuť učit se nové věci
* Dobré komunikační schopnosti a týmového ducha
* Uživatelská znalost MS Office
Nabízíme: * Různorodou práci v přátelském kolektivu a stabilní výrobní společnosti
* Precizní úvodní zaškolení v zahraničí
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotované stravování
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost nástupu ihned nebo dle dohody
* Lokalita: Jihlava...
Pavla Zítková, DiS., tel. 420773737662, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Tvůrce online reklamy (30000 - 45000,- Kč)
Baví tě online marketing? Hledáme posilu, která se postará o kampaně, pomůže s jednoduchou grafikou a přinese nové nápady do našeho marketingu.
Popis práce: * Správa a optimalizace kampaní v Google Ads
* Tvorba cílených online reklam
* Úprava bannerů a jednoduchá grafika
* Spolupráce na marketingové strategii
* Sledování trendů a návrhy zlepšení
Požadujeme: * Praxe v oboru je nutností
* Znalost grafických nástrojů
* Znalost MS Office
* Výborná znalost češtiny
* Výhodou bude znalost nástrojů digitálního marketingu
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Možnost Homeoffice
* Možnost zkráceného úvazku
* Příjemné moderní prostředí
* Místo výkonu zaměstnání: Kolín...
Tereza Giňa, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!