»Administrativní podpora projektu (35.000 - 38.000,- Kč)
Chcete se stát součástí stabilní společnosti v oboru strojírenství a automatizace? Jste technicky zdatní, pečliví a domluvíte se německy? Pak hledáme právě Vás! Zašlete mi svůj životopis na Sojkova@acjobs.cz
Stabilní společnost hledá vhodného kandidáta na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PROJEKTU (35-38.000)
Popis práce:
* Správa dat systému SAP
* Spolupráce na nových projektech
* Návrh optimalizací projektů
* Revize dokumentů
* Spolupráce s oddělením nákupu
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Německý jazyk - komunikativní
* Znalost MS Office
* Zkušenosti se systémem SAP - VÝHODOU
* Čtení technické dokumentace - VÝHODOU
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Možnost práce z domova
* Bonusy
* Jazykové kurzy
* Stravenky
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Kateřina Sojková, tel.: 00420775787072, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní pracovník pro oddělení reklamací (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti se zákaznickým servisem a chtěli byste ho zužitkovat na jedno odvětví? Komunikujete v německém jazyce jako v českém? Prsty Vám po klávesnici jezdí jako bota po slupce od banánu? Jestli ano, zašlete mi svůj životopis na Sojkova@seznam.cz
A staňte se naším novým:
ADMINISTRATIVNÍM PRACOVNÍKEM PRO ODDĚLENÍ REKLAMACÍ (45-55.000)
Popis práce:
* fakturace
* zadávání dat do systému SAP
* řešení reklamací
* vyřizování korespondence
* příprava příslušných dokumentů
Požadujeme:
* praxe na obdobné pozici
* znalost MS Office
* komunikativní znalost německého jazyka
* znalost systému SAP - VÝHODOU
Nabízíme:
* příspěvek na dopravu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na připojištění
* jazykové kurzy
* bonusy
* místo výkonu práce: Plzeňsko...
Kateřina Sojková, tel.: 00420775787072, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní pracovník/-ce pro oddělení příjmu (35.000 - 38.000,- Kč)
Máš technické znalosti, jsi komunikativní a hledáš práci jen na ranní směnu? Pokud zvládáš také administrativu a hledáš rozmanitou práci, pak pošli životopis na: vlckova@acjobs.cz
Doplň naší partu a buď:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE PRO ODDĚLENÍ PŘÍJMU (35-38.000 Kč)
Popis práce:
* příjem zboží
* administrativní správa zakázek
* správa reklamací - úzká spolupráce s oddělením kvality
* komunikace se zákazníky
Požadujeme:
* středoškolské vzdělání - ideálně technického směru
* řidičský průkaz
* technické znalosti
* znalost práce na PC (SAP výhodou)
* znalost AJ/NJ (výhodou)
Nabízíme:
* NÁBOROVÝ BONUS 17.000 KČ
* 25 dní dovolené
* příspěvek na penzijko
* jen ranní směna
* jazykové kurzy
Místo výkonu práce: Plzeň - město...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent prodeje s AJ (35.000 - 50.000,- Kč)
Jsi čerstvým absolventem vysoké nebo střední školy ekonomické, či máš alespoň krátkou zkušenost v administrativě? Pracuješ rád/a v Excelu? Skvěle! Rozšiřujeme svůj tým a hledáme komunikativního angličtináře- budeš to ty?
Pošli nám svůj životopis!
Mezinárodní společnost působící v automobilovém průmyslu hledá do svého týmu novou posilu na pozici:
ASISTENT PRODEJE S AJ (35-50.000 Kč)
Popis práce:
* Péče o stávající odběratele
* Komunikace se zákazníky
* Zpracování objednávek a odvolávek
* Zadávání dat do systému
* Fakturace
* Administrativní podpora
* Evidence a inventarizace majetku
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického zaměření
* Dobrou znalost anglického jazyka
* Ovládání programů MS Office, MS Excel
* Řidičské oprávnění skupiny B
* Praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
* Pozice je vhodná pro muže i ženy
* Zázemí perspektivní společnosti
* Flexibilní pracovní dobu
* Týden dovolené navíc
* Zvýhodněné stravování
* Možnost výhodného mobilního tarifu
* 13.a 14.plat
* Firemní akce
* Příspěvek pro dárce krve
* Místo výkonu práce: Poděbrady
...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/-ka obchodního oddělení (35.000 - 40.000,- Kč)
Umíš anglicky a německy a hledáš místo v administrativě? Baví Tě komunikace a hledáš společnost, která Ti nabídne možnost home office a další nadupané benefity? Pak mi pošli životopis na vlckova@acjobs.cz
Buď naše:
ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (35-40.000 Kč)
Popis práce:
* podpora obchodního oddělení
* komunikace se zákazníky a dodavateli
* kontrola údajů v rámci objednávek
Požadujeme:
* komunikativní angličtinu a němčinu
* praxi na administrativní pozici (uznáváme i dlouhodobou brigádu)
* zkušenosti se SAPem (výhodou, klidně tě s ním naučíme)
Nabízíme:
* MOŽNOST ZKRÁCENÉHO ÚVAZKU
* až 30 dní dovolené - v závislosti na odpracovaných letech
* pružná pracovní doba
* sleva na stravování ve firemní kantýně
* jazykové kurzy
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na penzijko
* pravidelný homeoffice
Místo výkonu práce: Plzeň - město...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka nákupu - absolvent (26.000 - 30.000,- Kč)
Chcete začít svou kariéru v oblasti nákupu? Domluvíte se anglicky a ovládáte MS Excel? Láká Vás práce v prestižní mezinárodní firmě se skvělým menším kolektivem?
Švýcarská výrobní společnost hledá šikovnou posilu na pozici:
ASISTENT/KA NÁKUPU - ABSOLVENT (až 35.000 Kč)
Popis práce:
* zadávání dat do systému SAP (většinou objednávky od dodavatelů)
* komunikace s kolegy ve Švýcarsku
* spolupráce s nákupem, logistikou
* pomoc při přípravě reportů
* administrativa
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici výhodou
* anglický jazyk (budete komunikovat s dodavateli a mateřskou společností telefonicky i písemně a pohovor bude též v AJ)
* znalost práce na PC, budete pracovat především s Excelem (uživatelská znalost je tedy nutností)
* pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
* zázemí skvělé nadnárodní společnosti s rodinnou atmosférou
* mladý kolektiv, který se těší na nového člena týmu
* 5 týdnů dovolené
* skvělé zaškolení
* stravenky
* možnost nahlédnout pod pokličku práce zkušených nákupčích
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce: Brno...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka prodeje - služební automobil (35.000 - 40.000,- Kč)
Jste milá a komunikativní osoba s příjemným a reprezentativním vystupováním? Chcete pomoct s rozvojem moderní strojírenské firmy?
Pak je tato nabídka přesně pro Vás!!!
Popis práce:
* aktualizace databáze zákazníků (telefonický kontakt, případně osobní návštěva - nejedná se o prodej produktů, jenom o rozšiřování povědomí o firmě - zbytek dotáhnou kolegové z obchodního oddělení)
* služební cesty za zákazníky v rámci ČR
* příprava a tvorba propagačních materiálů
* zaznamenávání komunikace do interního systému
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* příjemný vzhled a vystupování
* obchodní vlohy (zkušenosti výhodou)
* ochotu cestovat v rámci ČR
* řidičský průkaz sk. B
* znalost práce na PC
Nabízíme:
* služební automobil i pro soukromé účely (nová Mazda CX5)
* 5 týdnů dovolené
* finanční odměny na základě odvedené práce
* služební telefon, notebook
* příjemné pracovní prostředí
* možnost práce home office (po zapracování)
* kancelářské zázemí: Jihlava...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/tka vedoucího výroby (až 45 000 Kč)
Máte technické myšlení, baví Vás tabulky a plánování a chcete svou kariéru rozvíjet ve velké mezinárodní firmě? Pak čtěte dál a pošlete mi Váš životopis!
Mezinárodní výrobní firma působící v oblasti elektrotechniky hledá novou posilu na pozici:
ASISTENT/TKA VEDOUCÍHO VÝROBY (až 45 000 Kč)
Popis práce:
* kooperace s vedoucím výroby
* plánování výroby
* lean management
* personální činnosti související s kolegy na oddělení
* vyhodnocování dat
* spolupráce s interní kvalitou
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* zkušenosti na obdobné pozici
* znalost práce v MS Excel na pokročilejší úrovni (kontingenční tabulky)
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* analytické myšlení, samostatnost
Nabízíme:
* 13 mzdu
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu
* účast na školeních a projektech
* mobilní telefon, notebook
* příspěvky na penzijní připojištění
* místo výkonu práce: Jihlava...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka vedení společnosti Praha (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte zkušenost s administrativní podporou manažerů nebo vedoucích pracovníků ve společnosti? Jste komunikativní a máte příjemné a profesionální vystupování? Práce na počítači Vám nedělá problém?
Pak hledáme právě Vás!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI Praha (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* plánování a účast na poradách top managementu
* zápisy z porad top managementu
* komunikace s kolegy napříč společností
* hlídání kalendáře ředitele
* vítání návštěv, uvedení do zasedacích místností
* řešení administrativních úkolů
* práce na PC (MS Word, MS Excel)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti s podporou manažerů nebo vedoucích pracovníků
* uživatelskou znalost MS Office (pokročilejší znalost MS Excel vítána)
* pečlivost, samostatnost, komunikativnost, aktivní přístup
Nabízíme:
* kvartální a roční odměny
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* flexibilní pracovní dobu
* sick days
* firemní bonusy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 10
...
Bc. Barbora Štěpánová, tel.: 00420773737663, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service (28.000 - 33.000,- Kč)
Ovládáte anglický jazyk a máte předchozí zkušenost s komunikací se zákazníky, zahraničními kolegy a dodavateli? Máte dobré vyjadřovací schopnosti a chcete se v oboru rozvíjet a růst? V tom případě je tato pozice přímo pro Vás! Zkuste změnu! Pošlete svůj životopis a přijďte na pohovor! Hledá se parťák do přátelského kolektivu na pozici:
CUSTOMER SERVICE (28 - 33.000 Kč)
Popis práce:
* aktivní podpora zákaznického servisu
* péče o zákazníky
* zadávání, zpracovávání a kontrola objednávek
* ústní a písemná komunikace v anglickém jazyce
* komunikace s ostatními odděleními společnosti
* reporting
* cestování k zákazníkům
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* aktivní znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
* zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou, dveře jsou otevřené i absolventům
* schopnost komunikace a spolupráce, zaměření na výsledek, proaktivita
* znalost MS Office
* ochotna občasného cestování v rámci služebních cest
Nabízíme:
* zázemí stabilní úspěšné společnosti
* 5 týdnů dovolené
* vzdělávání a osobní rozvoj - práce na prestižních projektech
* dotované stravování ve společnosti
* relokační příspěvek
* místo výkonu práce: Břeclavsko...
Bc. Denisa Longinová, tel.: 00420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service with English (28.000 - 33.000,- Kč)
Hledáme schopné komunikativní kolegy se zkušeností ze zákaznického servisu. Ovládáte Anglický jazyk a chcete se rozvíjet a růst? Tak jste právě VY! koho hledáme do teamu. Dejte o sobě vědět!
Popis práce:
* Péče o zákazníky
* Práce s objednávkami
* Každodenní komunikace v Anglickém jazyce/ slovem i písmem
* Budování vztahu se zákazníky
* reporting / hodnocení výsledku prodejů
* Občasné cestování za zákazníky
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Angličtina na dobré komunikativní úrovni/ denní použití
* Německý jazyk výhodou
* Zkušenost na obdobné pozici případně šikovní absolventi
* Komunikativnost, zaměření na výsledek,
* Znalost MS Office
* Občasné služební cesty
Nabízíme:
* Možnost růstu a zdokonalování v profesi
* 5 týdnů dovolené
* Vzdělávání a osobní rozvoj
* Dotované stravování
* Další zaměstnanecké benefity
* místo výkonu práce: Břeclavsko...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Disponent v automotive s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Jste komunikativní, máte pozitivní přístup a vyhovuje Vám denní komunikace anglicky nebo německy? Rádi byste se uplatnili ve významné mezinárodní firmě? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Významná společnost v automobilovém průmyslu hledá novou pracovní posilu na pozici:
DISPONENT V AUTOMOTIVE S AJ (35 - 45.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování požadavků od zákazníka
* Zajištění včasného vyřízení zboží k zákazníkovi
* Kontrola stavu zboží ve skladech
* Zpracování potřebných dokladů, dokumentů
* Zpracování reklamací
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Komunikativní AJ (nebo NJ)
* Výbornou znalost práce na PC (s důrazem na Word, Excel,atp.)
* Zkušenosti se SAP velkou výhodou
* ŘP sk B
Nabízíme:
* 13., 14. plat
* Flexibilní pracovní doba
* Zázemí stabilní společnosti
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na masáže
* Příspěvek na to, že nekouříte
* Možnosti příspěvků pro rodiny s dětmi
* Týden dovolené navíc
* Místo výkonu práce: 15 min. z Poděbrad
...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Front office - interiéry (28.000 - 32.000,- Kč)
Chceš rozjet kariéru v obchodní společnosti a nevíš jak na to? Baví Tě práce s lidmi a domluvíš se bez problémů anglicky?
Pak neváhej a pošli mi svůj životopis!
Mezinárodní obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá pro svou pobočku v Praze schopného a spolehlivého člověka na pozici
FRONT OFFICE - INTERIÉRY (28.-32.000 Kč)
Popis práce:
* Komunikace se zákazníky - osobní i telefonická
* Péče o svěřené prostory
* Zajišťování a korekce marketingových materiálů
* Aktualizace informací na webových stránkách společnosti
* Účast na realizaci vzdělávání obchodních partnerů
Požadujeme:
* Minimálně SŠ vzdělání
* Dobrou znalost českého a anglického jazyka
* Osobnost, která má radost z práce s lidmi
* Člověka s prezentačními dovednostmi a touhou
učit se nové věci
* Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
* Příjemné pracovní prostředí úspěšné obchodní společ nosti
* Týden dovolené navíc
* Dotované stravování
* Zaměstnanecké slevy na prodejní sortimen
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: Praha - střed...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledač talentů s obchodním duchem - Plzeň (30.000 - 50.000,- Kč)
Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda práci s lidmi? Jsi nastavený/á cestou plnění plánů = plnění peněženky? Pod odvedenou práci se dokážeš podepsat a tím stvrdíš její kvalitu? Máš krátkou praxi v personalistice?
Skvělé! Zašli své CV!
My jsme českou personální agenturou. Za dobu našeho působení víme, jak používat ty nejefektivnější nástroje k nalezení správných lidí na správná místa. Přidáš se k nám?
Popis práce:
* jako členem našeho týmu bude hlavním úkolem plnění obchodních plánů
* budeš vyhledávat vhodné profily kandidátů, které nejlépe odpovídají požadavkům našich klientů
* vystavíš inzerát tak, abys měl/a nejvíce reakcí
* zpohovoruješ své vybrané kandidáty, abys je připravil/a na pohovor
* budeš udržovat úzkou komunikaci a návštěvy u našich klientů
* podporujeme i akvizici nových firem, za které tě odměníme zvlášť
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ/VŠ
* schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek
* pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé
* kratší praxi v personalistice a zájem o obchod
* řidičský průkaz skupiny B, rádi ti svěříme na schůzku firemní auto
Nabízíme:
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění + 1 den navíc za každý odpracovaný rok
* za plnění plánů slušné odměny a PÁTKY MÁŠ VOLNÉ
* za přeplnění plánů dostaneš TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro tvou drahou polovičku!
* teambuildingy bereme jako jasnou věc
* dostaneš stravenky v hodnotě 100 Kč
* po zaučení si svou pracovní dobu můžeš upravit tak, jak ti vyhovuje
* pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
* notebook a telefon je samozřejmostí
* vše tě rádi naučíme a dostaneš opakované podpory při budování kariéry
* vhodné pro muže i ženy
* termín nástupu: dle dohody
* místo výkonu práce: centrum Plzně...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme logistika/čku (34.000 - 36.000,- Kč)
Do přátelského kolektivu hledáme nového/novou logistika/čku, který/á nám pomůže s objednávkami, kontrolou stavů a dalšími potřebnými povinnostmi. Pokud máte zkušenosti v oblasti automotive, máte angličtinu alespoň na mírné úrovni, pošlete nám životopis.
Rádi se s vámi setkáme osobně :).
HLEDÁME LOGISTIKA/ČKU (34.36.000 Kč)
Popis práce:
* Objednávání obalů do výroby
* Kontrola stavu obalů na skladě
* Komunikace s dodavateli na denní bázi
* Analýza nákladů
Požadujeme:
* Praxi v oblasti automotive
* Zkušenosti nejlépe i v oblasti výroby plastů
* Mírnou znalost angličtiny
* Skvělé ovládání PC - MS Office
* Praxi v SAPu - VÝHODOU
* SŠ vzdělání
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Dohromady 14 platů ročně :)
* Dotované stravování
* Zaškolení
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Firemní akce
* Vzdělávací kurzy
* Supr parta na pracovišti :)
* Místo výkonu práce: V okolí Jičína...
Mgr. Julie Wavříková, tel.: 00420777498775, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Moravskoslezského kraje
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz, podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* práce vhodné pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Olomouckého kraje
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v OLOMOUCKÉM KRAJI.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz, podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* práce vhodné pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Olomoucký kraj...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky ze Zlínského kraje
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností ve ZLÍNSKÉM KRAJI.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz, podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* práce vhodné pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Zlínský kraj...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme ukecaného parťáka/parťačku do HR! (27.000 - 45.000,- Kč)
Ahoj! Mluvíš rád/a a hodně? Máš rád/a veselé a komunikativní pracovní prostředí? Chceš si vydělat pěkné peníze a být stále motivován/a k lepším výsledkům? Do našeho týmu hledáme ne kolegu, ale parťáka/parťačku! Někoho, kdo si chce vlastním výkonem vydělat lepší peníze! Někoho, kdo se nebojí mluvit a telefonovat! V našem týmu máme i rodiče na mateřských a rodičovský dovolených - práce z domu není problém! Neboj se, napiš nám, pošli CV - odpovídáme všem!
Popis práce:
* Aktivní vyhledávání kandidátů
* Komunikace s našimi stávajícími i novými partnery
* Telefonická a emailová komunikace
* Vedení pohovorů
* Jednoduchá administrativa
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Hledáme veselého člena do ukecaného týmu.
* Potřebujeme člověka dravého a komunikativního.
* Musí zvládnout pracovat sám, ale i v týmu!
* Zkušenost práce s PC - bude to Váš věrný sluha. :)
Nabízíme:
* Finanční prémie
* 4 týdny dovolené (po roce i 5!)
* Sick days
* Motivační soutěže a firemní benefity.
* Pracovní mobil i notebook
* Možnost práce z domova
* Příležitost i pro rodiče s dětmi (na mateřské, rodičovské)
* Kanceláře v centru Brna...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR náborář/-ka známé výrobní společnosti (30.000 - 35.000,- Kč)
Máš zkušenosti s náborem zaměstnanců a chceš pracovat pro společnost, která má v Plzni velké jméno? Pak neváhej a pošli mi svůj životopis na sojkova@acjobs.cz
Dokaž, že máš na to být:
HR NÁBORÁŘ/-KA ZNÁMÉ VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (30-35.000 Kč)
Popis práce:
* nábor zaměstnanců a jeho organizace
* vedení pohovorů
* agenda spojená s nástupem zaměstnanců
Požadujeme:
* zkušenosti s náborem zaměstnanců
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* znalost MS EXCEL na uživatelské úrovni (tabulky, základní funkce, sběr dat atp.)
* chuť hledat nové cesty a zlepšení
Nabízíme:
* týden dovolené navíc
* každoroční navýšení mzdy
* příjemné prostředí v HI-TECH společnosti která je špičkou na trhu
* flexibilní pracovní doba
* vynikající kantýna se skvělou kávou
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Kateřina Sojková, tel.: 00420775787072, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR parťák s obchodním duchem (25.000 - 45.000,- Kč)
Znovu rozšiřujeme tým! Považuješ se za člověka, co umí číst myšlenky a ví přesně, co říct v daný okamžik? Neboj, nehledám supermana, ale člověka plného empatie, rozhodnosti a kritického myšlení, který bude schopný naslouchat. A jestli k tomu umíš prodat i Eskymákovi sníh, pak neváhej a pošli mi svůj životopis. Budu se na tebe těšit u pohovoru na pozici:
HR PARŤÁK S OBCHODNÍM DUCHEM (25-45.000 Kč)
Popis práce:
* Umožňovat lidem být v životě profesně šťastnými
* Doporučování vhodných kandidátů na různé pracovní pozice společnostem působících v různých odvětvích dle jejich specifikací a společně vytvořeného kompetenčního modelu
* Získávání nových klientů z různých odvětví a navazování skvělých vztahů pro dlouhodobou spolupráci (chceme, abys byl první člověk, na kterého si klient vzpomene, když potřebuje obsadit pozici)
* Administrativní činnost a reporting - pro lepší orientaci ve stavu daných projektů
* Radost ze skvěle odvedené práce :o)
Požadujeme:
* Středoškolské, ideálně však vysokoškolské vzdělání
* Výhodou pro tebe bude zkušenost v rámci HR jako konzultant nebo recruiter
* Profesionalitu, empatii a především smysl pro humor (přesto, že s obchodními partnery nebo uchazeči o zaměstnání jednáme na vysoce profesionální úrovni, panuje u nás v týmu velmi neformální atmosféra, není nouze o sarkastické poznámky a humorné situace)
* Obchodní dovednosti a silný tah "na branku" (pokud budeš mít zkušenosti z obchodu, jenom dobře)
* Angličtina výhodou
* Cílevědomou a zodpovědnou osobnost
Nabízíme:
* Silné a zkušené zázemí české personální agentury, která vloni oslavila 18 let
* Možnost pracovního uplatnění jak pro zkušeného recruitera, tak pro čerstvé absolventy
* Možnost posunu na pozici Team Leader
* Flexibilní pracovní dobu, možnosti práce z domu, odborné kurzy, ... a mnoho dalších benefitů zpříjemňujících (nejen) práci
* Technické vybavení umožňující plně profesionální práci - i pro soukromé užití
* Pracovní prostředí, ve kterém se z kolegů stávají přátelé (chceme, aby se člověk do práce těšil a práce ho bavila)
* Občas přísnou, ale většinu času usměvavou, nápomocnou a motivující šéfovou se smyslem pro humor :O)
* Místo výkonu práce: Brno...
Ing. Markéta Hejduková, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR partner (40.000 - 60.000,- Kč)
Baví Vás práce s lidmi? Jste inovativní a proaktivní osobnost? Rádi přijímáte výzvy a komunikace v angličtině Vám nečiní problém? Pokud jste si odpověděli třikrát ano, pak je zde velká šance, že si práci, kterou Vám nyní nabízíme, zamilujete!
Špičková mezinárodní výrobní společnost hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici:
HR PARTNER (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* Organizace náborů
* Nastavené onboardingu
* Zefektivnění procesů rozvoje a vzdělávání
* Péče o zaměstnantce
* Spolupráce s HR managerkou
* Koordinace HR projektů
Požadujeme:
* SŠ/ VŠ vzdělání
* Angličtina na komunikativní úrovni
* Praxe na obdobné pozici podmínkou
* Znalost HR procesů
* Znalost pracovně-právní legislativy
* Pokročilou znalost MS Office
Nabízíme:
* Zajímavou práci v příjemném prostředí
* Zázemí přední světové společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
* Týden dovolené navíc
* Mzdové bonusy a příspěvek na dojíždění
* Příspěvky na jazykové vzdělání a stravu
* Místo výkonu práce: okres Břeclav
* Nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR referent (30.000 - 40.000,- Kč)
Vnímáte HR jako prostor pro rozvíjení vztahů se zaměstnanci a především péči o ně? Jste spíše administrativní člověk a baví Vás organizace a komunikace s externími partnery?
Tak to jste náš člověk!
Hledáme nyní HR REFERENTA (30.-40.000 Kč) do významné a stabilní výrobní společnosti přímo v Plzni!
Popis práce:
* Péče o kmenové i agenturní zaměstnance
* Správa personálních systémů
* Administrativní podpora celého oddělení
* Tvorba podkladů pro mzdy
* Schvalování docházek
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Praxe v oblasti personalistiky 2 roky
* Zkušenosti s docházkovými a personálními systémy
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Roční bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na penzijko
* Flexibilní pracovní doba
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialist (25.000 - 32.000,- Kč)
Hledáte pozici v HR v nadnárodní výrobní společnosti? Máte zkušenosti z obdobné pozice a anglický jazyk na středně pokročilé úrovni?
Pošlete nám životopis na pozici HR SPECIALIST 25-32.000 Kč !!!
Popis práce:
* Nábor nových zaměstnanců
* Komunikace s kandidáty
* Aktivní vyhledávání kandidátů a nových zdrojů
* Inzerce a další možnosti prezentace
* Vyhodnocení výběrových řízení
* Reporting
* Komunikace s úřady
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi v personalistice na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Znalost Zákoníku práce a příslušné legislativy
* MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Komunikační a organizační schopnosti, pečlivost
* ŘP sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
* Moderní pracovní prostředí v nadnárodní společnosti
* 25 dní dovolené
* Roční bonusy
* Dotované stravné
* Jazykové a odborné kurzy
* Příspěvek na dopravu
* Lokalitu: Žatec...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialist Praha-východ (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte zkušenosti s náborem a chcete se dále posouvat? Baví vás kompletní náborový proces? Domluvíte se anglicky?
Pak neváhejte a zašlete nám své CV!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
HR SPECIALIST Praha-východ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Aktivní nábor uchazečů (výroba i office)
* Organizace a vedení náborových pohovorů
* Administrace samotného náboru a po náborových procesů
* Zodpovědnost za efektivní interní komunikaci
* Reprezentace značky společnosti (spolupráce se školami aj.)
* Spolupráce s manažery, vedením společnosti
Požadujeme:
* Prokazatelné zkušenosti s náborem (z personální agentury či interního HR)
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Samostatnost, pečlivost, zvládání administrativních procesů
* Komunikativní a vyjednávací schopnosti
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Cafeterii
* Příspěvek na stravu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Roční prémie
* Datum nástupu: dle domluvy
* Místo výkonu práce: Brandýs nad Labem
...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialista Praha
Chtěli byste prohloubily své zkušenosti v HR? Domluvíte se v anglickém jazyce a rádi byste ho uplatnili v novém zaměstnání? Jste pečlivý a spolehlivý člověk?
Pokud jste to Vy, koho hledáme, zašlete nám Vaše CV a staňte se součástí týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
HR SPECIALISTA (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* zodpovědnost za oblast vzdělávání
* spolupráce na hiring procesu od A do Z
* zastřešení adaptačního procesu u nových zaměstnanců
* podílení se na HR marketingu
* reporty, statistiky
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti v oblasti HR
* znalost Zákoníku práce
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
Nabízíme:
* 13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* příspěvek na penzijní připojištění
* možnost denního využití cizího jazyka
* příspěvek na dopravu
* vzdělávací kurzy a školení
* příspěvek na stravování
* stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* možnost kariérního rozvoje
* možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* místo výkonu zaměstnání: Praha
...
Bc. Nicole Zemanová, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Invoicing support specialist (40.000 - 45.000,- Kč)
Do you have an experience in the accunting field? Are you a detail-oriented person and self-learner? Do you speak english/german?
Send us your CV today!
Join one of the biggest technological companies in Czech republic and start your career by us.
Popis práce:
* Managing the status of accounts and balances and identify inconsistencies
* Analysis of invoices, testing and checking
* Implementation of an e-invoicing solution
* Analyse and optimize Purchase-to-Pay processes
* Communication with other departments, suppliers and buyers
* Organizing & Conducting Trainings
Požadujeme:
* Knowledge of Purchase-to-Pay process
* Analytical and detail-oriented person
* Perfect written and verbal communication skills
* Andvanced English, German is a big advantage
* Experience in accounting / financial area advantage
Nabízíme:
* Excellent environment for personal development
* Continuous learning opportunity and professional growth
* One week vacation extra and Flexible working hours
* Annual bonuses, cafeteria e-vouchers and MultiSport card
* Contribution to life insurance or pension insurance
Location: Praha
Should you wish to realize your plans for the future together with us, we are pleased to receive your complete CV....
Ing. Petra Žbánková, tel.: 00420775787066, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Logistik s AJ (30.000 - 35.000,- Kč)
Chcete se stát součástí logistiky a expedice u světové společnosti? Máte dobré organizační a komunikační dovednosti? Domluvíte se anglicky? Tak nám zašlete svůj životopis!
Významný dodavatel kabelů hledá posilu na pozici: LOGISTIK S AJ (30-35.000 Kč)
Popis práce:
* zpracovávání poptávek, nabídek a objednávek
* komunikace se zákazníky a dodavatelem zboží v AJ
* koordinace dopravy a komunikace s přepravci
* vyřizování reklamací
* práce v SAP
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost práce na PC
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* znalost IS SAP výhodou
Nabízíme:
* zaměstnání ve stabilní společnosti
* penzjiní připojištění
* příspěvek na stravování
* školení, jazykové kurzy
* týden dovolené navíc
* místo výkonu práce: okres Žďár nad Sázavou
...
Mgr. Nikol Náhlá, tel.: 00420775787237, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nákupní referent (31.000 - 40.000,- Kč)
Umíte anglicky a chcete svou znalost využít v mezinárodní společnosti, která nabízí svým zaměstnancům plno benefitů?
Pak je tato nabídka právě pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá do svého týmu zaměstnance na pozici:
NÁKUPNÍ REFERENT (31.-40.000 Kč + BONUSY!)
Popis práce:
* Poptávání komponent pro výrobu od zahraničních dodavatelů (denní komunikace v anglickém jazyce)
* Kontrola stavu materiálů (spolupráce s oddělením plánování)
* Vyřizování reklamací
* Pravidelný reporting
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Praxi ve výrobní společnosti
* Denní komunikace se zahraničními dodavateli v anglickém jazyku
* MS Excel - na úrovni kontingenčních tabulek
* Samostatnost a velmi dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Zázemí stabilní společnosti
* 13. a 14.plat
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na masáže
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Firemní akce
* Zvýhodněný firemní tarif
* Moderní prostředí s možností kariérního postupu
* Místo výkonu práce: Poděbrady...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní asistent/ka (28.000 - 32.000,- Kč)
Jste komunikativní člověk, který se nebojí používat angličtinu? Umíte plnit zadané úkoly samostatně a chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou?
Stačí zaslat Váš životopis!
Stabilní mezinárodní společnost hledá nového člena týmu na pozici:
OBCHODNÍ ASISTENT/KA (28-32.000 Kč)
Popis práce:
* příprava podkladů
* komunikace se zákazníky - kompletní zákaznický servis
* cenové nabídky a fakturace
* komunikace napříč firmou
* příprava podkladů dle požadavků
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* anglický jazyk nutností - každodenní využití
* uživatelskou znalost Excelu
* vhodné i pro absolventy
Nabízíme:
* práci pro významnou nadnárodní společnost
* přátelské týmové prostředí
* 5 týdnů dovolené
* 2 sick days
* firemní akce
* příspěvek na stravování
* věrnostní odměny
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Brno...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Osobní asistent/ka (35.000 - 50.000,- Kč)
Pojď pracovat k nám! Máme volnou židli. Třeba právě pro tebe.
Plánování a organizování schůzek je pro tebe brnkačka, dovedeš si poradit i ve složitých situacích, nebojíš se odpovědnosti a je ti jedno, jestli mluvíš česky nebo anglicky?
Zašli mi tvůj životopis s FOTOGRAFIÍ ještě dnes!
Do týmu pro našeho významného klienta hledáme posilu na pozici:
OSOBNÍ ASISTENT/KA (35-50.000 Kč)
Popis práce:
* Organizace diáře CEO
* Starost o osobní a pracovní agendu
* Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
* Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
* Zajištění itineráře zahraniční cesty
* Práce s interním systémem, včetně excel
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Reprezentativní vystupování a vzhled
* Znalosti balíčku MS Office
* Naprostou časovou flexibilitu, ochota pracovat přesčas
* Komunikativní znalost angličtiny
* Kreativitu, umění pracovat samostatně
Nabízíme:
* Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
* 25 dní dovolené
* Stravenky za 120 Kč/den
* Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha
...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personal assistant to CEO (35.000 - 50.000,- Kč)
Pojď pracovat k nám! Máme volnou židli. Třeba právě pro tebe.
Plánování a organizování schůzek je pro tebe brnkačka, dovedeš si poradit i ve složitých situacích, nebojíš se odpovědnosti a je ti jedno, jestli mluvíš česky nebo anglicky?
Zašli mi tvůj životopis s FOTOGRAFIÍ ještě dnes!
Do týmu pro našeho významného klienta hledáme posilu na pozici:
PERSONAL ASSISTAN TO CEO (35.-50.000 Kč)
Popis práce:
* Organizace diáře CEO
* Starost o osobní a pracovní agendu
* Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
* Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
* Zajištění itineráře zahraniční cesty
* Práce s interním systémem, včetně excel
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Reprezentativní vystupování a vzhled
* Znalosti balíčku MS Office
* Naprostou časovou flexibilitu, ochota pracovat přesčas
* Komunikativní znalost angličtiny
* Kreativitu, umění pracovat samostatně
Nabízíme:
* Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
* 25 dní dovolené
* Stravenky za 120 Kč/den
* Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha
...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista (40.000 - 50.000,- Kč)
Lidské zdroje je to co Vás naplňuje a máte již zkušenosti z výrobní firmy? Baví Vás nábor THP pozic a nebojíte se toho? :)
Tak mi zašlete svůj životopis, protože právě hledáme nového PERSONALISTU (40.-50.000 Kč) - pro výrobní firmu v blízkosti Plzně!
Popis práce:
* Nábor THP pracovníků
* Pohovory s kandidáty
* Zodpovědnost za nástupní i výstupní dokumenty zaměstnanců
* Práce s personálními systémy
* Tvorba podkladů pro mzdy
* Vzdělání zaměstnanců
* Odměňování zaměstnanců
* Komunikace s personálními společnostmi
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
* Komunikativní angličtinu
* Znalost pracovně-právní legislativy
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Závodní stravování
* Roční bonusy
* 13.plat
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na penzijko
* Místo výkonu práce: v blízkosti Plzně...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalistka (35.000 - 45.000,- Kč)
Práce s lidmi Tě baví a jsi pečlivý člověk? Domluvíš se anglicky nebo německy a máš již nějaké zkušenosti s personalistikou, popřípadě náborem? Pak mi pošli životopis na: vlckova@acjobs.cz
Pojď s námi budovat tým a buď:
PERSONALISTA/-KA (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* komunikace s kandidáty a zaměstnanci společnosti
* spolupráce s agenturami pro nábor do kmene společnosti
* práce v personálních systémech (docházka, periodické prohlídky apod.)
* reporting
* PR aktivity
* správa sociálních sítí společnosti
Požadujeme:
* optimistického ducha a radost z práce s lidmi
* zkušenost s vedením pohovoru
* pokročilou angličtinu či němčinu, pro komunikaci se zahraničními kolegy, vedením společnosti a kandidáty
* aktivní přístup k práci, chuť vylepšovat procesy a neustále zlepšovat onboarding kandidátů
Nabízíme:
* dovolenou až 30 dní v závislosti na odpracovaných letech
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na penzijko
* moderní prostředí
* pravidelný home office po zaškolení (až 10 dní v měsíci)
* parkování přímo v areálu spollečnosti
* závodní kantýnu ( na výběr 3 jídla denně)
Místo výkonu práce: Plzeň...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personální asistent/-ka s NJ (30.000 - 35.000,- Kč)
Zajímáš se o personalistiku a chceš se v ní prosadit? Pokud se navíc domluvíš v NJ a umíš se SAPem, pak jsi to právě ty, koho hledáme!
Ukaž, že Tě personalistika baví a buď:
PERSONÁLNÍ ASISTENT/-KA S NJ (28-30.000 Kč)
Popis práce:
* komunikace s německými úřady
* práce v MS Office
* správa dokumentů
* denní komunikace s německými kolegy
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* pokročilou úroveň německého jazyka
* zkušenost v programu SAP
* uživatelskou znalost MS Office
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* jazykové kurzy na pracovišti
* flexibilní pracovní dobu
* široké spektrum benefitů
* příspěvek na penzijní pojištění
* závodní kantýnu
* místo výkonu práce: PLZEŇ...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pravá ruka ředitele závodu (35.000 - 40.000,- Kč)
Baví Tě administrativa ale nechceš jen vařit kafíčko a zvedat telefony? Pokud víš, že práce asistentky je i o něčem jiném, tak mi pošli životopis na: vlckova@acjobs.cz
Přidej se k nám a buď:
PRAVÁ RUKA ŘEDITELE ZÁVODU (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* veškerá agenda spojená s chodem kanceláře
* péče o návštěvy
* komunikace s úřady
* správa vozového parku
Požadujeme:
* středoškolské vzdělání
* komunikativní angličtinu nebo němčinu
* perfektní organizační schopnosti -práce je tu dost a je potřeba si jí dobře zorganizovat
* pozitivní myšlení - všechny důležité věci budeš komunikovat ty, budeme rádi, když to bude s úsměvem na rtech
* řidičský průkaz - budeš mít na starost naše krásná auta
Nabízíme:
*25 dní dovolené
* příspěvek na stravu
* jazykové kurzy
* příspěvek na penzijko
* Místo výkonu práce: cca 30 minut od Plzně (Plzeň-Jih)...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční - Brno Dornych
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako RECEPČNÍ. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* Uvádění návštěv, braní telefonů, vyřízení pošty, minimální administrativa
Požadujeme:
* angličtinu na středně pokročilé úrovni
* práci na PC a MS Office
* spolehlivost a dochvilnost
* slušné jednání a chuť do práce
Nabízíme:
* 120 Kč/ hodinu
* 8h denně
* dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
* klidnou a pohodovou práci
* pravidelné vyplácení mzdy
* práci na DPP
* Práce je vhodná pro studenty
* Místo výkonu práce: Brno, Dornych...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční - Brno Líšeň
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako RECEPČNÍ. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* vyřizování tel. hovorů v AJ
* evidence docházek
* vydávání klíčů
Požadujeme:
* dobrou pracovní morálku. spolehlivost, pečlivost,
* slušné vystupování
* trestní bezúhonnost
* AJ - aktivně
Nabízíme:
* od 100 Kč/ hodinu
* 8 hod. pracovní směny
* pravidelné vyplácení mzdy
* práci na HPP/DPP/DPČ
* odpovědného zaměstnavatele, férové jednání
* Práce je vhodná pro OZP, důchodce, absolventi, MD
* Místo výkonu práce: Brno - Líšeň Moog...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční - Brno Slatina - zkrácený úvazek
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako RECEPČNÍ. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* emailová korespondence - s interními i externími klienty
* práce s interním systémem
* objednávání taxi, booking meetingových místností
* skenování, kopírování
* plnění úkolů zadaných vedením společnosti
* zpracování přijaté a odchozí pošty
* přijímání návštěv a komunikace s klienty
* vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek
Požadujeme:
* angličtinu na středně pokročilé úrovni
* práci na PC a MS Office
* spolehlivost a dochvilnost
* slušné jednání a chuť do práce
Nabízíme:
* 120 Kč/ hodinu
* zkrácený úvazek - dle potřeby hlavní recepční. Zpravidla dle domluvy 15:00-18:00 nebo zástup za dovolenou na celý den 6:00-18:00
* dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
* možnost volby směn
* klidnou a pohodovou práci
* úvazek dle Vašich potřeb (třeba jen 3 směny)
* pravidelné vyplácení mzdy
* práci na DPP
* Práce je vhodná pro studenty
* Místo výkonu práce: Brno - Slatina - Tuřanka...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter (30.000 - 50.000,- Kč)
Jsi proaktivní osoba, která bere plnění stanovených plánů jako velkou výzvu? Baví Tě obchod a zároveň se zajímáš i obor HR?
Tak mi zašli svůj životopis a přidej se k mému týmu jako náš nový RECRUITER (30.-50.000 Kč)!
Jsme česká personální agentura a již víme jak nejefektivněji využívat nástroje pro hledání těch nejlepších kandidátů! Přidáš se k nám?
Popis práce:
* Tvůj hlavní úkol bude plnění obchodních plánů
* Stejně tak vyhledávání vhodných kandidátů na pracovní pozice
* Budeš komunikovat s kandidáty a vést s nimi pohovory
* Svou kreativitu můžeš využít při tvorbě inzerce
* Součástí jsou i obchodní schůzky u klientů
Požadujeme:
* Minimálně středoškolské vzdělání
* Zájem o obchod a obor HR
* Orientaci na výsledek, proaktivitu a pozitivní myšlení
* Komunikativní cizí jazyk u nás není podmínkou, ale velmi ti to práci ulehčí
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 20 dní dovolené, s každým odpracovaným rokem ti přibyde jeden den navíc
* Až 5 dní Sick day
* Při 100% plnění plného plánu - volné pátky
* Kvartální odměny
* Kvartální a roční bonusy
* Multisport kartu
* Občerstvení na pracovišti
* Stravenkový paušál
* Soutěž o pobyt v Krkonoších
* Měsíční motivační soutěže
* Telefon a notebook
* Místo výkonu práce: Plzeň - centrum...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - možnost částečného úvazku (27.000 - 45.000,- Kč)
Láká tě oblast HR? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a jsi komunikativní, tak je toto možná práce pro tebe.
Plat 27 - 45.000Kč
Popis práce:
* Vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* Vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*Oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* Zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* Účast na některých pohovorech - budeš mít možnost vidět, s kým jednáš
* Komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* Možnost akvizovat
* Administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
* Vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* Zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
* S řidičákem se podíváš i k našim klientům
* Budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* Fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* Pružnou pracovní dobu/možnost zkráceného úvazku
* Příspěvek na stravování, protože dobrých podniků tu je plno!
* Veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* 20 dní dovolené plus 5 sick days (každý rok o jeden den dovolené více až do 25 dní /rok)
* Odborné zaškolení, protože máme know-how
* Soutěže a firemní akce
* Možnost kariérně růst
* Možnost práce na zkrácený úvazek
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - rozjezd kariéry! (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn? Pošli mi životopis! Nepromarni příležitost a přidej se do mého týmu!
RECRUITER - ROZJEZD KARIÉRY! (30. - 50.000 KČ)
Popis práce:
*vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
*vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
*zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
*účast na pohovorech - budeš mít možnost vidět, s kým jednáš
*komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
*administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
*SŠ/VŠ vzdělání
*znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
*předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
*vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
*zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
*s řidičákem se podíváš i k našim klientům
*uživatelská znalost MS Office je "must have"
*budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
*fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
*pružnou pracovní dobu
*možnost volných pátků
*příspěvek na stravování
*odborné zaškolení, protože máme know-how
*soutěže a firemní akce
*možnost práce na zkrácený úvazek
*lokalitu: Brno...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter Praha-východ (42.000 - 52.000,- Kč)
Máte zkušenosti s personální agendou a aktivními nábory z větší společnosti? Chcete se podílet na různorodé práci, která nebude jen o sezení v kanceláři, ale i návštěvách našich prodejen v rámci ČR?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní FMCG společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
RECRUITER Praha-východ
Popis práce:
* úzká spolupráce s vedoucími prodejen
* aktivní nábor zaměstnanců na naše prodejny
* vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
* tvorba analýz výkonnosti
* spolupráce na různorodých projektech v oblasti HR
* vedení interních školení
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici
* znalost HR problematiky
* ochotu cestovat (ŘP sk. B)
* znalost anglického jazyka na úrovni B1 (spíše písemná forma)
Nabízíme:
* možnost kariérního růstu
* týden dovolené navíc
* stravenky
* flexibilní pracovní dobu
* možnost vlastní organizace času
* příspěvek na sport
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha-východ...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent do výrobní společnosti (32.000 - 36.000,- Kč)
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se domluví anglicky, je komunikativní a bude řešit vše potřebné ohledné vzorků.
Do našeho týmu tě potřebujeme, takže pošli životopis co nejdříve, nejlépe ještě DNES! :)
REFERENT DO VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (32-36.000 Kč)
Popis práce:
* Prezentace vzorků dodavateli včetně dokumentace
* Předání vzorku do zkušebny
* Evidence nápravných opatření
* Vedení agendy vzorkování dílů
* Jednání s dodavateli
* Dohlížení na platnost
Požadujeme:
* Aj na komunikativní úrovni
* Dobrou znalost MS office
* Praxi z výrobní společnosti - VÝHODOU
* Znalost systému SAP - VÝHODOU
* Pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. plat
* Flexibilní pracovní doba
* Práce ve stabilní společnosti
* Dotované stravování
* Smlouva na dobu neurčitou
* Práce ve fajn kolektivu :)
* Místo výkonu práce: Okolí Mladé Boleslavi...
Mgr. Julie Wavříková, tel.: 00420777498775, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent zákaznické podpory s AJ (35.000 - 40.000,- Kč)
Máte zkušenosti se supportem a technickou podporou svých kolegů? Bez problému se domluvíte anglicky?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
REFERENT ZÁKAZNICKÉ PODPORY s AJ (35-40.000 Kč)
Popis práce:
* komunikace s kolegy ze zahraničních poboček
* zpracování objednávek od kolegů ze zahraničních poboček
* příprava kalkulací na základě objednávek
* řešení dodatečných změn a úprav v objednávkách
* komunikace s nákupním oddělením a výrobou
* komunikace s konstrukčním oddělením
* kontrola dodacích termínů směrem k zákazníkům
* řešení reklamací
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* pokročilou znalost anglického jazyka (denní využití, zejména emaily)
* dobré komunikační a organizační schopnosti
* uživatelská znalost MS Office
Nabízíme:
* 13. mzdu
* moderní kanceláře
* 1x za rok Teambuilding v zahraničí
* příspěvek na penzijní připojištění
* občerstvení na pracovišti
* stravenky
* datum nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha
...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent/ka logistiky (25.000 - 30.000,- Kč)
Baví Vás organizování a administrativa? Máte k tomu všemu aktivní znalost anglického jazyka a nebojíte se v jazyce komunikovat? Tak to čekám právě na Váš životopis!
Stabilní společnost hledá kolegy na pozici:
REFERENT/KA LOGISTIKY (25-30.000 Kč)
Popis práce:
* komunikace s klienty ze zahraničí
* příjem objednávek a zadávání do interního systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* práce se zákaznickým systémem
* úzká spolupráce s logistikou
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* aktivní znalost anglického jazyka
* zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
* schopnost komunikace, pečlivosti a spolupráce
* znalost MS Office
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* stravování v závodní jídelně
* příspěvek na penzijní pojištění
* čisté pracovní prostředí
* vzdělávací kurzy
* lokalitu Hustopečsko
* nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent/ka s angličtinou (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte angličtinu na komunikativní úrovni a němčinu alespoň na mírně porkočilé úrovni? Jste organizačně zdatní a zvládáte výborně stresové situace? Tak to hledáme právě Vás!
Stabilní výrobní společnost hledá kolegu na pozici:
REFERENT/KA S ANGLIČTINOU (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* Evidence a kontrola objednávek
* Komunikace se zákazníky v anglickém jazyce
* Kooperace s dalšími odděleními
* Řízení exportu
* Zajišťování prodeje
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Komunikativní znalost anglického jazyka + němčina základ
* Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
* Znalost MS Office
* Spolehlivost, komunikatovnost a flexibilitu
Nabízíme:
*Práci ve stabilní společnosti
* 25 dní dovolené
* Příspěvky a bonusy
* Firemní vzdělávaní
* Penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Brno
* Nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent/ka zákaznického servisu (28.000 - 35.000,- Kč)
Máte aktivní znalost anglického jazyka a nebojíte se komunikovat, jste komunikativní a máte vyjednávací schopnosti?
Jste organizačně zdatní a samostatní ? Tak to hledáme právě Vás!
Stabilní společnost hledá kolegu na pozici:
REFERENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (28-35.000 Kč)
Popis práce:
* příjem prodejních objednávek
* komunikace se zahraničními zákazníky
* práce s portály
* tvorba podkladů a expedice objednávek
* správa databáze
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* aktivní znalost anglického jazyka
* znalost MS Office
* samostatnost, důslednost, pečlivost
* odolnost vůči stresu
* komunikační a vyjednávací schopnosti
Nabízíme:
* dobré finanční ohodnocení
* zázemí silné a stabilní společnosti
* Sickday
* roční bonus
* příspěvek na stravování
* místo výkonu práce: Uherskohradišťsko
* nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Showroom specialist (28.000 - 32.000,- Kč)
Máte smysl pro krásné a luxusní vybavení? Domluvíte se anglicky a rádi komunikujete, organizujete a zařizujete? Pak je tato práce pro Vás jak stvořená.
Neváhejte a přihlaste se nám!
Nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí hledá
pro pražskou pobočku:
SHOWROOM SPECIALIST (28.-32.000 Kč)
Popis práce:
* Komunikace s návštěvníky a případné konzultace k vystaveným produktům
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
* Moderní pracovní prostředí
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialist/ka showroomu s AJ (30.000 - 36.000,- Kč)
Rádi byste spojily svou kariéru v oblasti prémiové značky interiérových zařízení? Máte drive, zálibu v designu a anglický jazyk využíváte na denní bázi? Pak čtěte dál a zašlete nám svůj životopis.
Významná společnost působící v oblasti návrhů a realizace interiérů hledá nového člena týmu na pozici:
SPECIALIST/KA SHOWROOMU S AJ (30-36.000 Kč)
Popis práce:
* zodpovědnost za showroom v Brně
* komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce)
* Péče o vzhled celého showroomu
* zadávání a udržování kontaktů v CRM systému
* kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí
* návrhy na zlepšení prodeje a vyhodnocování partnerů
Požadujeme:
* precizní a reprezentativní vystupování
* praxi na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu výhodou
* schopnost jednat samostatně, time management
* práci v MS Office
* ŘP sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
* odpovídající mzdové ohodnocení
* vhodné i pro absolvent(k)y
* práci, která Vás bude bavit
* zázemí showroomu v Brně
* působení ve vysoce unikátním prémiovém segmentu
* slevy na produkty
* možnost nástupu: ihned
* místo výkonu práce: Brno...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista náboru (30.000 - 40.000,- Kč)
Máš zkušenosti s náborem? Baví Tě hledat nové talenty a umíš pracovat s Linkedinem? Nechceš mít stres z plnění plánů, ale jistotu solidního příjmu?
Pak mi pošli životopis na vlckova@acjobs.cz
Pomoc nám s hledáním talentů a buď:
SPECIALISTA NÁBORU (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* komunikace s manažery pro zjištění požadavků na dané pozice
* aktivní vyhledávání a oslovování uchazečů (především technické pozice)
* zodpovědnost a možnost zefektivnit náborový proces ve společnosti
Požadujeme:
* zkušenosti s hledáním talentů
* komunikativní AJ/NJ - pro komunikaci s kandidáty, ale i vedením
* velmi dobrý time management a schopnost určovat priority
* znalost PC a sociálních sítí
Nabízíme:
* MOŽNOST HOMEOFFICE
* 25 dní dovolené
* jazykové kurzy v rámci pracovní doby
* příspěvek na stravování ve firemní kantýně
* moderní prostředí
* příspěvek na volný čas
* firemní akce
* perfektní tým
Místo výkonu práce: Plzeň...
Lucie Vlčková, tel.: 00420778407990, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista zákaznické podpory (30.000 - 40.000,- Kč)
Rádi komunikujete s lidmi? Jste vnímaví a trpěliví? Baví Vás hledat řešení různých úkolů nebo problémů? Nebojíte se zvednout telefon, ale nechcete nic prodávat?
Pak máme nabídku právě pro Vás! :)
Hledáme nové kolegy na pozici
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY (27-37 000 Kč)
Popis práce:
* Vaším cílem bude z úvodního zadání "ono to nějak nefunguje" dokázat zjistit, co se skutečně děje a následně najít nejlepší možné řešení.
* Nejdříve budete požadavky delegovat na zkušenější kolegy, postupně pak zvládnete jednodušší zadání řešit sami.
* Požadavky firemních klientů budete přijímat jak po telefonu tak i přes interní systém.
* Každý požadavek můžete dále sledovat a klientům tak podávat informace, co se právě děje a jak se situace vyvíjí.
Požadujeme:
* Zájem komunikovat se zákazníky.
* Schopnost naslouchat druhým, číst mezi řádky a doptávat se to, kde zůstávají otazníky.
* Trpělivost a výborné komunikační dovednosti, díky kterým dokážete vysvětlit situaci a následné řešení.
* Výhodou je ŘP sk. B, pokud byste ve firmě chtěli dále růst.
Nabízíme:
* Férová firemní kultura.
* Skvělý šéf.
* Mzda od 30 000 Kč měsíčně & zajímavé čtvrtletní odměny.
* Sick days.
* Stravenky.
* Občerstvení na pracovišti.
* Jazykové kurzy a další možnosti školení.
* Firemní akce.
* Pružná pracovní doba.
* Místo výkonu práce: Brno...
Ing. Markéta Stehlíková, tel.: 00420775787073, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista zákaznického servisu (25.000 - 32.000,- Kč)
Máte aktivní znalost anglického jazyka a nebojíte se komunikovat, jste komunikativní a máte vyjednávací schopnosti?
Jste organizačně zdatní a samostatní ? Tak to hledáme právě Vás!
Stabilní společnost hledá kolegu na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (25-32.000 Kč)
Popis práce:
* příjem prodejních objednávek
* komunikace se zahraničními zákazníky
* práce s portály
* tvorba podkladů a expedice objednávek
* správa databáze
Požadujeme:
* SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
* aktivní znalost anglického jazyka
* německý jazyk výhodou
* znalost systému SAP
* samostatnost, důslednost, pečlivost
* odolnost vůči stresu
* komunikační a vyjednávací schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* docházkový bonus a 13. plat
* 5 týdnů dovolené
* zaškolení, jazykové kurzy
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvkové stravování
* firemní akce
* lokalita : jižně od Brna...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista/ka back office s AJ
Jste komunikativní člověk, který se nebojí používat angličtinu? Umíte plnit zadané úkoly samostatně a chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou?
Stačí zaslat Váš životopis!
Stabilní mezinárodní společnost hledá nového člena týmu na pozici:
SPECIALISTA/KA BACK OFFICE S AJ
Popis práce:
* příprava podkladů
* komunikace se zákazníky - kompletní zákaznický servis
* cenové nabídky a fakturace
* komunikace napříč firmou
* příprava podkladů dle požadavků
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* anglický jazyk nutností - každodenní využití
* uživatelskou znalost Excelu
* vhodné i pro absolventy
Nabízíme:
* práci pro významnou nadnárodní společnost
* přátelské týmové prostředí
* 5 týdnů dovolené
* sick days
* firemní akce
* příspěvek na stravování
* věrnostní odměny
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Brno...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista/ka back office s AJ (28.000 - 32.000,- Kč)
Jste komunikativní člověk, který se nebojí používat angličtinu? Umíte plnit zadané úkoly samostatně a chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou?
Stačí zaslat Váš životopis!
Stabilní mezinárodní společnost hledá nového člena týmu na pozici:
SPECIALISTA/KA BACK OFFICE S AJ (28-32.000 Kč)
Popis práce:
* příprava podkladů
* komunikace se zákazníky - kompletní zákaznický servis
* cenové nabídky a fakturace
* komunikace napříč firmou
* příprava podkladů dle požadavků
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* anglický jazyk nutností - každodenní využití
* uživatelskou znalost Excelu
* vhodné i pro absolventy
Nabízíme:
* práci pro významnou nadnárodní společnost
* přátelské týmové prostředí
* 5 týdnů dovolené
* 2 sick days
* firemní akce
* příspěvek na stravování
* věrnostní odměny
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Brno...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista/ka showroomu (28.000 - 32.000,- Kč)
Máte smysl pro krásné a luxusní vybavení? Domluvíte se anglicky a rádi komunikujete, organizujete a zařizujete? Pak je tato práce pro Vás jak stvořená.
Neváhejte a přihlaste se nám!
Nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí hledá
pro pražskou pobočku:
SPECIALISTA/KA SHOWROOMU (28.-32.000 Kč)
Popis práce:
* Komunikace s návštěvníky a případné konzultace k vystaveným produktům
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
* Moderní pracovní prostředí
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Startovní pozice - administrativa - nástup 30 000 Kč
Baví Vás práce s daty? Domluvíte se anglicky a láká Vás práce v prestižní mezinárodní firmě se skvělým kolektivem?
Švýcarská výrobní společnost hledá šikovnou posilu na pozici:
STARTOVNÍ POZICE - ADMINISTRATIVA - nástup 30 000 Kč
Popis práce:
* správa dat v systému P2P
* kontrola a editace údajů (nákupní požadavky, faktury, stav zboží)
* komunikace s kolegy ve Švýcarsku
* spolupráce s nákupem, logistikou
* administrativa
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici výhodou
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* znalost práce na PC (Excel nutností a SAP výhodou)
* pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
* práci v příjemném mladém kolektivu
* týden dovolené navíc
* stravenky v hodnotě 100 Kč
* možnost nahlédnout pod pokličku práce zkušených nákupčích
* místo výkonu práce: Brno...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Store specialist (30.000 - 36.000,- Kč)
Rádi byste spojily svou kariéru v oblasti prémiové značky interiérových zařízení? Máte drive, zálibu v designu a anglický jazyk využíváte na denní bázi? Pak čtěte dál a zašlete nám svůj životopis.
Významná společnost působící v oblasti návrhů a realizace interiérů hledá nového člena týmu na pozici:
STORE SPECIALIST (30-36.000 Kč)
Popis práce:
* zodpovědnost za showroom v Brně
* komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce)
* péče o vzhled celého showroomu
* zadávání a udržování kontaktů v CRM systému
* kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí
* návrhy na zlepšení prodeje a vyhodnocování partnerů
Požadujeme:
* precizní a reprezentativní vystupování
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* praxi na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu výhodou
* schopnost jednat samostatně, time management
* práci v MS Office
* ŘP sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
* odpovídající mzdové ohodnocení
* vhodné i pro absolvent(k)y
* práci, která Vás bude bavit
* zázemí showroomu v Brně
* působení ve vysoce unikátním prémiovém segmentu
* slevy na produkty
* možnost nástupu: ihned
* pracovní 10:00 - 18:00
* místo výkonu práce: Brno...
Dominika Kamarýtová, tel.: 00420778402350, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Support výroby - i pro absolventy (okolo 30 000 Kč)
Máte technické myšlení, baví Vás tabulky a plánování a chcete svou kariéru nastartovat ve velké mezinárodní firmě? Pak čtěte dál a pošlete mi Váš životopis!
Mezinárodní výrobní firma působící v oblasti elektrotechniky hledá novou posilu na pozici:
SUPPORT VÝROBY - I PRO ABSOLVENTY (okolo 30 000 Kč)
Popis práce:
* kooperace s vedoucím výroby
* plánování výroby
* lean management
* personální činnosti související s kolegy na oddělení
* vyhodnocování dat
* spolupráce s interní kvalitou
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* znalost práce v MS Excel na pokročilejší úrovni (kontingenční tabulky)
* chuť vzdělávat se a učit se novým věcem
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* analytické myšlení, samostatnost
Nabízíme:
* 13 mzdu
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu
* účast na školeních a projektech
* mobilní telefon, notebook
* příspěvky na penzijní připojištění
* místo výkonu práce: Jihlava...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Šance pro absolventy elektrotechniky (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte vystudovaný elektro obor a rády byste své znalosti uplatnily na poli obchodu? Máte rádi cestování a komunikaci s lidmi z oboru? Pak je tato příležitost přesně pro Vás!
Stabilní firma zabývající se činnosti v oblasti měření a regulace hledá novou posilu na pozici:
ŠANCE PRO ABSOLVENTY ELEKTROTECHNIKY (okolo 50 000 Kč)
Popis práce:
* prodej měřící a regulační techniky
* komunikace se zákazníky + jejich oslovování
* technické poradenství pro zákazníky
* tvorba nabídek, smluv
Požadujeme:
* elektrotechnické vzdělání (SŠ i VŠ)
* chuť působit v oblasti obchodu
* příjemné vystupování
* anglický či německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené + 2 sick days
* bonusy k fixní mzdě navázané na stanovené cíle
* stravenky
* smlouvu na dobu neurčitou
* mobilní telefon, notebook
* flexibilní pracovní dobu
* kancelářské zázemí v Blansku
...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí personálního oddělení (38.000 - 45.000,- Kč)
Máte zkušenosti jako personalista/personalistka? Domluvíte se anglicky? Jste pečlivý, důsledný a aktivní člověk? Nebojíte se vedení oddělení? Výborně, tak mi zašlete Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni do týmu na pozici:
VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ (38 - 45.000 KČ)
Popis práce:
* vedení personální agendy
* agenturní vyjednávání
* práce v SAP
* vyhodnocování prémií, zadávání mezd
* aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování systémů na oddělení
* úzká spolupráce s kolegy personálního oddělení
* podpora vedoucích oddělení v oblasti náboru
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici - výrobní společnost výhodou
* zkušenost s vedením oddělení - výraznou výhodou!
* znalost anglického jazyk na komunikativní úrovni
* samostatnost, empatii
* vyjednávací schopnosti
Nabízíme:
* zázemí prosperující společnosti
* 13. mzdu
* týden dovolené navíc
* příspěvek na dojíždění
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvek na stravování
* lokalitu: okres Pelhřimov...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis až 33.000 Kč
Hledáme schopné komunikativní kolegy se zkušeností ze zákaznického servisu. Ovládáte Anglický jazyk a chcete se rozvíjet a růst? Tak jste právě VY! koho hledáme do teamu. Dejte o sobě vědět!
Popis práce:
* Péče o zákazníky
* Práce s objednávkami
* Každodenní komunikace v Anglickém jazyce/ slovem i písmem
* Budování vztahu se zákazníky
* reporting / hodnocení výsledku prodejů
* Občasné cestování za zákazníky
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Angličtina na dobré komunikativní úrovni/ denní použití
* Německý jazyk výhodou
* Zkušenost na obdobné pozici případně šikovní absolventi
* Komunikativnost, zaměření na výsledek,
* Znalost MS Office
* Občasné služební cesty
Nabízíme:
* Možnost růstu a zdokonalování v profesi
* 5 týdnů dovolené
* Vzdělávání a osobní rozvoj
* Dotované stravování
* Další zaměstnanecké benefity
* místo výkonu práce: Břeclavsko...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis s AJ (28.000 - 33.000,- Kč)
Hledáme schopné komunikativní kolegy s obchodním duchem nebo se zkušenostmi ze zákaznického servisu. Ovládáte Anglický jazyk a chcete se rozvíjet a růst? Tak jste právě VY! koho hledáme do teamu. Dejte o sobě vědět!
Popis práce:
* Péče o zákazníky
* Práce s objednávkami
* Každodenní komunikace v Anglickém jazyce/ slovem i písmem
* Budování vztahu se zákazníky
* reporting / hodnocení výsledku prodejů
* Občasné cestování za zákazníky
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Angličtina na dobré komunikativní úrovni/ denní použití
* Německý jazyk výhodou
* Zkušenost na obdobné pozici případně šikovní absolventi
* Komunikativnost, zaměření na výsledek,
* Znalost MS Office
* Občasné služební cesty
Nabízíme:
* Možnost růstu a zdokonalování v profesi
* 5 týdnů dovolené
* Vzdělávání a osobní rozvoj
* Dotované stravování
* Další zaměstnanecké benefity
* místo výkonu práce: Břeclavsko...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zástupce vedoucího výroby (až 45 000 Kč)
Máte technické myšlení, baví Vás tabulky a plánování a chcete svou kariéru rozvíjet ve velké mezinárodní firmě? Pak čtěte dál a pošlete mi Váš životopis!
Mezinárodní výrobní firma působící v oblasti elektrotechniky hledá novou posilu na pozici:
ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO VÝROBY (až 45 000 Kč)
Popis práce:
* kooperace s vedoucím výroby
* plánování výroby
* lean management
* personální činnosti související s kolegy na oddělení
* vyhodnocování dat
* spolupráce s interní kvalitou
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* zkušenosti na obdobné pozici
* znalost práce v MS Excel na pokročilejší úrovni (kontingenční tabulky)
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* analytické myšlení, samostatnost
Nabízíme:
* 13 mzdu
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu
* účast na školeních a projektech
* mobilní telefon, notebook
* příspěvky na penzijní připojištění
* místo výkonu práce: Jihlava...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!