»Cost manager s AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Cost Manager - manažer nákladů s aktivní znalostí AJ
Požadavky:
- VŠ stavebního zaměření - ideálně ekonomika staveb
- dokonalá znalost procesu přípravy a realizace investičních akcí ve výstavbě
- zkušenosti a znalost sestavení podrobného položkového rozpočtu velké stavby
- velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti
- vítány jsou zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí ve stavebnictví
- dobrá aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem )
- nejméně 4leté zkušenosti s řízením nákladů při přípravě a realizaci velkých stavebních projektů (průmyslové stavby - vítány) o finančním objemu nad 400 milionů Kč
- dobrá znalost práce na PC + znalost příslušných rozpočtových programů
- zkušenosti na obdobné pozici nejméně 6 let jsou nutností
- dobrá znalost cen stavebních prací a materiálů
- velká míra samostatnosti a zodpovědnosti
- samostatnost a rozhodnost
- přirozená autorita
- důslednost
Náplň práce:
- tato pozice cost managera je na straně klienta
- kontrola nákladů výstavby od přípravy v průběhu projektu až po předání stavby investorovi
- jednání s generálním dodavatelem ohledně cen stavebních prací
- řízení nákladů v procesu přípravy a realizace investičních akcí ve výstavbě
- předběžné odhady nákladů
- sestavování položkových rozpočtů
- vyhodnocování nákladů připravovaných a realizovaných projektů
- dohled nad optimalizací nákladů a zabezpečení efektivního čerpání financí
- pravidelný reporting pro investora nebo příslušný bankovní dům
- zpracování metodických postupů pro čerpání financí
- tvorba plánů a rozpočtů souvisejících s řízenými projekty
- monitorování plnění časových plánů realizace jednotlivých projektů
Práce na hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz. Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Elektromontér v EU (40.000 - 50.000 Kč)
Nabízíme příležitost ve výrobní společnosti s dlouholetou tradicí a skvělou perspektivou pro Vaši budoucnost. Báječné výdělky! Práce v zahraničí v rámci EU, s Vaším českým vedoucím.
* Správa, údržba a montáž elektrických zařízení
* Instalace elektrotechnických zařízení
* Montáže dle výkresové dokumentace
Požadujeme:
* SOU/SOŠ/SŠ elektrotechnického směru
* Vyhláška č. 50/1978 Sb. § 6 podmínkou
* Orientace v elektro schématech
* Zájem o dlouhodobější práci v zahraničí, v rámci EU
* Spolehlivost, manuální zručnost
Nabízíme:
* Motivující finanční hodnocení
* 13. plat
* Výkonnostní bonus až 50.000 Kč/ročně
* Náborový příspěvek 20.000 Kč
* 5 týdnů dovolené
* Firemní benefity
* lokalita: Přerovsko +EU
Region: Olomoucký kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Iveta Mrokwiová, +420 722 902 374, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Embedded SW Engineer - Hannover, Německo
Výborná příležitost pro kandidáty se zájmem o vývoj embedded aplikací v oblasti telekomunikačních zařízení s působištěm v německém Hannoveru. Využij šance poznat prostředí vývoje embedded SW s pověstnou německou pečlivostí na projektu zaměřeném na vývoj modemu pro základnové stanice sítě Tetra.
* vývoj aplikační části SW pro základnové stanice (BTS, Tetra síť),
* BTS SW běží nad proprietárním RTOS Linuxem (upravený OpenSource Linux) rozšířeným o další framework
* zpracování komunikace síťových protokolů
* programování síťových funkcionalit na úrovni aplikační vrstvy (Linux) a další logiky
* práce na projektu přímo v Německu
* člen německého týmu, německý vedoucí
* minimální délka pobytu 6 měsíců, horní hranice není omezena
* z počátku pouze role vývojáře, později možnost působit také jako analytik
* působení v týmu (mix junioři + senioři)
Požadujeme:
* VŠ / SŠ v oblasti elektrotechnika / informatika nebo v příbuzném oboru
* zkušenosti vývojem aplikací pro OS / RTOS Linux v jazyce C, min. 1 rok
* znalost Linuxu z pohledu programátora
* orientace v oblasti síťových protokolů a sítí
* schopnost pracovat a komunikovat v týmu
* smysl pro detail a pečlivost
* ŘP sk. B
*
* výhodou - zkušenosti s programováním síťových aplikací pro Linux
* výhodou - zkušenosti se skriptovaním (Python, PERL, shell, Makefile)
* výhodou - absolvovaná CCNA akademie
* výhodou - znalost NJ na libovolné úrovni
Nabízíme:
* nástup ihned
* zajímavé finanční ohodnocení
* bonusy + diety, hrazení cestovních výloh
* pružná pracovní doba
* mladý kolektiv
* další info o benefitech přímo u zaměstnavatele
* ubytování v bytě v Hannoveru
Region: viz text inzerátu...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., David Chvastek, +420 604 254 136, odeslat odpověď na inzerátjococo
»HVAC / TZB inženýr - TDI + AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní konzultační skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
HVAC / TZB inženýr - technický dozor s aktivní AJ
Náplň práce:
- stanovení a kontrola výměr prací a dodávek topení, větráni a klimatizace.
- kontrola ocenění změn projektu
- příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
- kontrola a odsouhlasování dílčích i konečných plateb/fakturace dodavatelům
- úzká spolupráce s Project Managementem
- spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- kontrola project managerů na jednotlivých stavbách
- účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
- výběrová řízení na subdodavatele a jejich následná kontrola
- kontrola uzavírání smluv s dodavateli
- kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
- kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
- kontrola kvality provedených prací
- kontrola a kompletnost projektové dokumentace
- zajištění dokumentace skutečného stavu
- řízení kontrolních dnů
- příprava a předání díla objednateli
- odstranění vad a nedodělků, vícepráce
- řešení a dohled nad reklamacemi
Požadavky:
- VŠ - strojního zaměření - obor TZB
- praxe v oblasti topení, větráni a klimatizace minimálně 10 let
- zkušenost s kontrolou a oceňováním stavebních prací a dodávek TZB
- kontrola fakturací a výběrových řízení v oblasti TZB
- nutná znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
- autorizace v oboru TZB - podmínkou
- přirozená autorita a systematičnost
- schopnost dohlížet na projekty a project managery
Nabízíme:
- zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
- možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
- práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
Možnost práce na hlavní pracovní poměr nebo jako SZČO/OSVČ
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz. Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Chcete pracovat v Aténách? Skvělá příležitost pro absolventy!
Hledáte novou příležitost? Milujete cestování?
Mezinárodní firma v Řecku, která spolupracuje s některými z nejznámějších společností na světě, potřebuje nové členy týmu. Úspěšní žadatelé budou poskytovat vynikající technickou a zákaznickou podporu v češtině. Podpora v přestěhování (letenka, ubytování) bude poskytnuta!
Pokud chcete využít vaše komunikační dovednosti, získat zkušenosti a zároveň být součástí mladého a motivovaného týmu, neváhejte a hlaste se!
Požadujeme: - Český mluvčí
- dobré znalosti angličtiny (B2+)
- dobré komunikační schopnosti
Nabízíme: - cestovní výdaje do Řecka (letenky atd)
- ubytování v Aténách na dva týdny
- slevy (restaurace, obchody, fitness atd)
- Podpora v hledání ubytování, otevření bankovního účtu, získaní potřebných dokumentů
- jazykové kurzy
- firemní lékař...
odeslat odpověď na inzerát
»Juniorní HW Vývojář Embedded Elektroniky - R&D (25.000 - 40.000 Kč)
Zavedená, mezinárodně působící společnost nabízí příležitost juniornímu vývojáři embedded elektroniky přidat se do R&D týmu a podílet se na vývoji a realizaci systémů z oblasti datové komunikace / řízení. Realizované systémy mají i několik MCU a musí fungovat v Rusku i na Sahaře s garantovanou přesností.
* návrh aplikací převážně v digitální doméně s využitím jednoho či více MCU (řízení, datová komunikace)
* vývoj nových nebo modifikace existujících systémů (50 / 50)
* návrh dílčího řešení pod vedením seniora, vedoucího
* testování v laboratoři i v provozu, předkalibrační měření (EMC, teplotní komora)
* příležitostně vývoj PCB v Eagle (max. 4 vrstvy)
* čtení SW kódu mikrokontrolerů
* příležitostné pracovní cesty ČR, EU (Benelux, Německo, ...)
* práce s dokumentací
* komunikace v týmu i napříč odděleními (výroba, marketing)
Požadujeme:
* Bc. / Ing. v oboru elektrotechnika
* praxe na obdobné pozici nebo při škole
* pevné základy v elektronice
* praktické zkušenosti s návrhem PCB
* orientace v kódu mikrokontroléru
* angličtina - schopnost komunikovat v technické oblasti
* ŘP sk. B
* výhodou - znalost SW Eagle
* výhodou - zkušenost s vývojem firmware v jazyce C
* výhodou - orientace ve výkonové elektronice, zdrojích, datových sběrnicích, EMC, LCD, ADC/DAC
Nabízíme:
* platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
* cílové bonusy
* pružná pracovní doba
* stravenky
* další firemní vzdělávání
* jazykové kurzy angličtiny (nebo jiný schválený jazyk)
* akce na podporu stmelení týmu
* příspěvěk na penzijní připojištění
* možnost příležitostného cestování za zákazníkem
* možnost smlouvy na dobu neurčitou
* lokalita: Brno
Region: Jihomoravský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., David Chvastek, +420 604 254 136, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Konstruktér/ka ocelových konstrukcí (38.000 - 42.000 Kč)
Jsme Digram, česká firma s dobrým jménem u zahraničních klientů, parta zapálených konstruktérů a projektantů, která pracuje na zakázkách z oblasti stavebnictví.
Hledáš firmu, která ti nabídne práci na zajímavých projektech a zároveň chceš spolupracovat s fajn kolegy, na které se můžeš spolehnout? Přidej se mezi nás, hledáme právě TEBE!
* práce na zajímavých různorodých projektech v týmu zkušených kolegů a statiků,
* zhotovení výrobní dokumentace ocelových konstrukcí,
* komunikace se zákazníky,
* spolupráce se zahraničními klienty,
* možnost pracovních cest do zahraničí - především Německo, Rakousko.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání (stavební, ocelové konstrukce),
* znalost práce v některém 3D programu. Program Tekla Structures výhodou,
* praxe v oblasti projekce ocelových konstrukcí,
* znalost německého nebo anglického jazyka,
* řidičský průkaz skupiny B,
* pracovní a osobní flexibilitu, ochotu k občasnému výjezdu na místo realizace zakázky (tuzemsko i zahraničí),
* pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost a týmovou spolupráci,
* zájem o osobní rozvoj v daném oboru.
Nabízíme:
* zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele,
* moderní, novotou vonící pracoviště v Brně,
* práci v přátelském mladém kolektivu,
* práce s nejmodernějším SW a HW,
* práce na mezinárodních projektech,
* zajímavé finanční ohodnocení,
* služební telefon i pro soukromé účely,
* a mnoho dalšího, jako např.: stravenkový paušál, pružná pracovní doba, možnost občasné práce z domu, jazykové kurzy, odborná školení, občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené, jubilejní odměny, půlroční odměny, vánoční příspěvky, firemní akce....
* Lokalita:Brno
Region: Jihomoravský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Hanka Novotná, +420 602 642 915, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Koordinátor péče o zákazníky s češtinou v Řecku
Chcete pracovat v zahraničí a domluvíte se anglicky? Pro mezinárodní společnost s pobočkami v Aténách hledáme uchazeče do oddělení zákaznického servisu.
Ve Vaší nové roli Vám bude přidělen klient (mezi nimi známé společnosti jako Pandora, Microsoft, Canon, Netflix, Volkswagen, Audi a další), jehož zákazníkům budete radit ohledně produktů nebo asistovat v případě problémů.
Pro tuto pozici hledáme někoho, kdo má velmi dobré komunikační dovednosti, kdo se nebojí hovořit po telefonu a kdo je dobře organizovaný. Ve své nové práci budete používat češtinu v komunikaci se zákazníky a angličtinu pro komunikaci s kolegy.
I v tomto nelehkém období Vám zaměstnavatel zajistí a plně uhradí letenku a taxi z letiště a ubytování na první dva týdny. Dále Vám pomohou s hledáním dlouhodobého ubytování nebo se založením bankovního účtu apod.
Těšit se také můžete na energický tým, který rád podniká výlety po Řecku a další mimopracovní aktivity.
Nemusíte mít praxi, mnohem důležitější je motivace a potřebná školení budou zajištěna.
Požadujeme: - ochota relokace do Řecka (Atény)
- pokročilá znalost anglického jazyka (B2), výborná znalost českého jazyka (rodilý mluvčí)
- dobré komunikační dovednosti
- pro-aktivní přístup
Nabízíme: - Relokační balíček (jednosměrná letenka, ubytování na 2 týdny v hotelu, pomoc s nalezením ubytování, s vyřízením potřebných dokladů, daní, či s otevřením bankovního účtu)
- Garantovaná 13. a 14. mzda
- Bonus za produktivitu až do výše 200 EUR
- Jazykové kurzy řečtiny
- Plný příspěvek na veřejné zdravotní pojištění a zdravotní balíček zahrnující lékařské prohlídky či dentální péče
- K dispozici firemní lékař, zdravotní sestra nebo psycholog
- Bonus za doporučení
- Účast na společenských firemních akcích
- Událost "Týden zdraví", meditační jóga, antistresové programy
- Různé akce, společné párty a aktivity (např. výlet lodí hrazený společností)
- Možnost pracovat z domova (HO) z jakékoliv oblasti Řecka
Pracoviště: Praha hl.m....
odeslat odpověď na inzerát
»Koordinátor péče o zákazníky v Řecku
Chcete pracovat v zahraničí a domluvíte se anglicky? Pro mezinárodní společnost s pobočkami v Aténách hledáme uchazeče do oddělení zákaznického servisu.
Ve Vaší nové roli Vám bude přidělen klient (mezi nimi známé společnosti jako Pandora, Microsoft, Canon, Netflix, Volkswagen, Audi a další), jehož zákazníkům budete radit ohledně produktů nebo asistovat v případě problémů.
Pro tuto pozici hledáme někoho, kdo má velmi dobré komunikační dovednosti, kdo se nebojí hovořit po telefonu a kdo je dobře organizovaný. Ve své nové práci budete používat češtinu v komunikaci se zákazníky a angličtinu pro komunikaci s kolegy.
I v tomto nelehkém období Vám zaměstnavatel zajistí a plně uhradí letenku a taxi z letiště a ubytování na první dva týdny. Dále Vám pomohou s hledáním dlouhodobého ubytování nebo se založením bankovního účtu apod.
Těšit se také můžete na energický tým, který rád podniká výlety po Řecku a další mimopracovní aktivity.
Nemusíte mít praxi, mnohem důležitější je motivace a potřebná školení budou zajištěna.
Požadujeme: - ochota relokace do Řecka (Atény)
- pokročilá znalost anglického jazyka (B2), výborná znalost českého nebo slovenského jazyka (rodilý mluvčí)
- dobré komunikační dovednosti
- pro-aktivní přístup
Nabízíme: - Relokační balíček (jednosměrná letenka, ubytování na 2 týdny v hotelu, pomoc s nalezením ubytování, s vyřízením potřebných dokladů, daní, či s otevřením bankovního účtu)
- Garantovaná 13. a 14. mzda
- Bonus za produktivitu až do výše 200 EUR
- Jazykové kurzy řečtiny
- Plný příspěvek na veřejné zdravotní pojištění a zdravotní balíček zahrnující lékařské prohlídky či dentální péče
- K dispozici firemní lékař, zdravotní sestra nebo psycholog
- Bonus za doporučení
- Účast na společenských firemních akcích
- Událost "Týden zdraví", meditační jóga, antistresové programy
- Různé akce, společné párty a aktivity (např. výlet lodí hrazený společností)
- Možnost pracovat z domova (HO) z jakékoliv oblasti Řecka
Pracoviště: Praha hl.m....
odeslat odpověď na inzerát
»Obchodní zástupce pro německý trh
Prosím zbystřete!
4 dny v terénu v Německu; 1 den homeoffice
Budete mít přidělené své portfolio zákazníků - péče o stávající klienty / menší část akvizice nových!
Hledáme člověka se smyslem pro obchodní záležitosti. Nevadí Vám časté cestování a máte rádi německý jazyk? Tak to se, prosím, neváhejte ozvat!
* zodpovědnost za prodej a budování firemní značky v Německu
* péče o stávající klienty - technická a zákaznická podpora
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* samostatné řešení a zpracování obchodních případů, reklamací
* propagace produktů z dřevozpracujícícho průmyslu
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici (mezinárodní zkušenosti vítány)
* prozákaznicky orientovanou osobnost s reprezentativním vystupováním a proaktivním přístupem
* velmi dobrou znalost německého jazyka pro každodenní komunikaci
* profesionální vystupování, vynikající obchodní a vyjednávací dovednosti
Nabízíme:
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Příspěvky, bonusy, prémie
* Služební vůz i s k soukromým účelům
* Místo výkonu práce: Německo
Region: Jihočeský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Obchodní zástupce pro Rakousko s NJ (40.000 - 55.000 Kč)
Prosím zbystřete!
4 dny v terénu; 1 den na firmě
Budete mít přidělené své portfolio zákazníků - péče o stávající klienty / menší část akvizice nových!
Hledáme člověka se smyslelm pro obchodní záležitosti. Nevadí Vám časté cestování a máte rádi německý jazyk? Tak to se, prosím, neváhejte ozvat!
* zodpovědnost za prodej a budování firemní značky v rámci svěřených zákazníků z Rakouska
* péče o stávající klienty - technická a zákaznická podpora
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* samostatné řešení a zpracování obchodních případů, reklamací
* propagace dobře zavedeného portfolia produktů
* reporting a administrativa spojená s obchodem, práce s CRM systémem
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici (mezinárodní zkušenosti vítány)
* prozákaznicky orientovanou osobnost s reprezentativním vystupováním a proaktivním přístupem
* velmi dobrou znalost německého jazyka pro každodenní komunikaci
* profesionální vystupování, vynikající obchodní a vyjednávací dovednosti
Nabízíme:
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Pravidelný měsíční bonus 2 000 Kč za splněný fond pracovní doby
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Služební automobil k soukromým účelům
* Mobilní telefon
* Pružná pracovní doba
* Místo výkonu práce: Brno
Region: Jihomoravský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Obchodní zástupce pro rusky mluvící země (od 50.000 Kč)
Příležitost, která se neobjevuje každý den!
Hledáme nového kolegu, který má ten správný drive a technický background + bude rád cestovat do ruskojazyčných zemí.
Nemusíš mít plynulou ruštinu / stačí nám i perfektní anglický jazyk.
Troufneš si na to?
* Vyhledávat nové obchodní případy + vést výběrová řízení
* Akvizice zákazníků + návrh řešení
* Zpracování obchodních a technických nabídek
* Starat se o naše stálé zákazníky a jejich požadavky
* Analýza trhu, konkurenceschopnost
* Účast na veletrzích a výstavách
Požadujeme:
* VŠ/SŠ technického, nejlépe elektrotechnického směru
* Aktivní řidič (skupina B) + radost z cestování
* Zájem o moderní technologie (výhodou oblast dopravy)
* Jazyky: ruština popř. angličtina, další jazyky výhodou.
* Samostatnost a zodpovědnost, ale umíš pracovat v týmu.
* Komunikační a vyjednávací schopnosti
* Příjemné reprezentativní vystupování
Nabízíme:
* Práce ve stabilní společnosti
* Zajímavé a především motivující mzdové ohodnocení
* Smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolená
* Kurzy cizích jazyků, které platíme my
* Služební mobil i služební notebook
* Služební automobil k soukromým účelům
* A další...
Region: Zlínský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Obchodní zástupce s AJ (50.000 - 70.000 Kč)
Prosím zbystřete! Hledá se OBCHODNÍ ZÁSTUPCE se smyslem pro OBCHODNÍ ZÁLEŽITOSTI a především OBCHODNÍM DUCHEM :) Portfolio produktů: parkovací systémy, turnikety, pokladny, závory.... Výhodou bude pokud máš alespoň částečný technický background z oblasti počítačových sítí či slaboproudu. Všemu Tě u nás naučíme! :)
* akvizice + péče o stávající zákazníky
* zpracování cenových nabídek v Heliosu
* spolupráce na prodejních a marketingových materiálech
* komunikace s zákazníkem
* starost o servisní činnost, pokud se zákazníkovi něco pokazí
* výjezdy: dle domluvených schůzek - obvykle 2 dny jste v terénu a 3 dny v kanceláři
* oblast působení: Jižní Čechy, Plzeňsko, Vysočina, Východní Čechy + celé Slovensko
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání / výhodou: ekonomický či technický obor
* min. 1 rok praxe jako obchodní zástupce
* obchodní duch, obchodní myšlení
* samostatnost, zodpovědnost, reprezentativní vystupování
* technické znalosti z oblasti elektro slaboproudu a počítačových sítí - výhodou
* znalost IS Helios - výhodou (popř. jiného IS)
* AJ: komunikativní
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 300 Kč penzijní pojištění
* smlouva na dobu neučitou
* mobilní telefon + notebook
* 100 Kč stravenky (plně hrazené zaměstnavatelem)
* pracovní oblečení
* firemní akce
* dobrá dostupnost parkování v areálu firmy
* flexibilní pracovní doba po domluvě
* zaškolení
* místo práce: okolí Brno - Bosonohy
Region: Jihomoravský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Obchodní zástupce s NJ pro Rakousko
Prosím zbystřete!
Hledáme člověka se smyslelm pro obchodní záležitosti. Nevadí Vám časté cestování a máte rádi německý jazyk? Tak to se, prosím, neváhejte ozvat!
* zodpovědnost za prodej a budování firemní značky v rámci svěřených zákazníků z Rakouska
* péče o stávající klienty - technická a zákaznická podpora
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* samostatné řešení a zpracování obchodních případů, reklamací
* propagace dobře zavedeného portfolia produktů
* reporting a administrativa spojená s obchodem, práce s CRM systémem
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici (mezinárodní zkušenosti vítány)
* prozákaznicky orientovanou osobnost s reprezentativním vystupováním a proaktivním přístupem
* velmi dobrou znalost německého jazyka pro každodenní komunikaci
* profesionální vystupování, vynikající obchodní a vyjednávací dovednosti
Nabízíme:
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Pravidelný měsíční bonus 2 000 Kč za splněný fond pracovní doby
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Firemní ubytování za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance
* Místo výkonu práce: Jihlava
Region: kraj Vysočina...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Obchodní zástupce s NJ pro rakouský trh
Prosím zbystřete!
4 dny v terénu; 1 den na firmě
Budete mít přidělené své portfolio zákazníků - péče o stávající klienty / menší část akvizice nových!
Hledáme člověka se smyslelm pro obchodní záležitosti. Nevadí Vám časté cestování a máte rádi německý jazyk? Tak to se, prosím, neváhejte ozvat!
* zodpovědnost za prodej a budování firemní značky v rámci svěřených zákazníků z Německa
* péče o stávající klienty - technická a zákaznická podpora
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* samostatné řešení a zpracování obchodních případů, reklamací
* propagace dobře zavedeného portfolia produktů
* reporting a administrativa spojená s obchodem, práce s CRM systémem
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici (mezinárodní zkušenosti vítány)
* prozákaznicky orientovanou osobnost s reprezentativním vystupováním a proaktivním přístupem
* velmi dobrou znalost německého jazyka pro každodenní komunikaci
* profesionální vystupování, vynikající obchodní a vyjednávací dovednosti
Nabízíme:
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Pravidelný měsíční bonus 2 000 Kč za splněný fond pracovní doby
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Příspěvky, bonusy, prémie
* Služební automobil i k soukromým účelům
* Místo výkonu práce: Jihlava
Region: Jihočeský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., Lenka Henzlová, +420 720 077 356, odeslat odpověď na inzerátjococo
»OBCHODNÍK V NĚMECKU
Chcete se starat o naše zákazníky v Německu. Cílem je dlouhodobý rozvoj již existujících klientů, akvizice bude naprosté minimum. Proto hledáme kandidáta zaměřeného na dlouhodobé a vřelé vztahy s klienty.
Služební cesty budou každý týden a proto musíte být schopný zvládnou až 60tis. km za rok. 3 - 4 dny budete trávit v zahraničí, zbytek pracovního týdne na centrále na Vysočině, nebo na home office.
Vaší náplní bude:
- Získávání prodejních objednávek a prodej produktů stávajícím zákazníkům
- rozvíjení další obchodní spolupráce se stávajícími zákazníky
- získávání nových zákazníků v rámci EU (Německo, Rakousko)
- zadávání objednávek do výroby, plánování exportní výroby
- zajišťování logistiky dodávek pro svěřené zákazníky
- poprodejní servis a řešení reklamací
- spolupráce při vývoji nových výrobků pro exportní zákazníky
Požadujeme: - zkušenost s oblasti prodeje B2B, ideálně export
- NJ - výborná znalost
- komunikativnost a příjemné vystupování
- znalost práce na PC (Internet, MS Office)
- časté služební cesty, časová flexibilita
- schopnost samostatné práce a organizační schopnosti
Nabízíme: - služební vůz i pro soukromé účely
- penzijní připojištění
- notebook, mobilní telefon
Pracoviště: kraj Vysočina...
odeslat odpověď na inzerát
»Opportunity in Athens, GREECE - Multilingual
Are you communicative, excited about customer support and would like to work in Greece?
An international company in Athens is new members of Customer Care department.
You will be handling questions and enquiries from customers over phone, e-mail or online chat in one of the following languages: Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, German, Dutch, French, Spanish, Portuguese, Italian, native UK English, Czech, Slovak, Hungarian, Japanese, Slovenian, Hebrew, Estonian, Lithuanian
Previous experiences are welcomed, but not required
If you are looking for an international experience, do not hesitate to send us your CV!
Požadujeme: - Fluent/native: Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, German, Dutch, French, Spanish, Portuguese, Italian, native UK English, Czech, Slovak, Hungarian, Japanese, Slovenian, Hebrew, Estonian, Lithuanian
- English (B2+)
- Great communication skills in both English and 1 of the languages above.
- Enjoy working as part of a team
Nabízíme: - 13th and 14th salary
- relocation package (accommodation for first two weeks + free flight tickets)
- first month salary after one week of work
- assistance finding accommodation paid by the employer
- free Greek lessons
- local discounts in shops, restaurants, sport clubs
- full public health insurance and private packages for checkups & dental care
- in house doctor & nurse
- corporate Social Responsibility events
- Company Academy
- work in modern and fresh offices...
odeslat odpověď na inzerát
»Order Managment Specialist
For our Client international IT company we are looking for:
Order Managment Specialist
Location: Warsaw, Poland
Responsibilities:
- Order entry and processing in SAP system
- Scheduling deliveries
- Issuing the invoices
- Processing product returns and claims from the Clients
- Collaborate with local Customer Development Teams to investigate and resolve order management and delivery issues
Požadujeme: - Fluent Czech and a very good knowledge of English
- Customer service experience skills would be an advantage
- Customer and service oriented attitude
- Excellent communication skills
- Team player
- Multi-tasking ability
- Very good knowledge of MS Office suite
Nabízíme: - Professional working environment, with focus on training and development
- Competitive salary and benefits package
- Great working atmosphere...
odeslat odpověď na inzerát
»Príležitosť v Aténach! Zákaznícka podpora v slovenčine
Hľadáš novú príležitosť v zahraničí? Lákajú Ťa Atény?
Medzinárodná firma v Grécku, ktorá spolupracuje s celosvetovo známymi spoločnosťami hľadá nových členov do tímu zákazníckej podpory pre slovenský trh.
Náplňou práce je poskytovanie zákazníckej a technickej podpory pre slovensky hovoriacich zákazníkov cez telefón, e-mail alebo online chat
Zamestnávateľ poskytuje podporu pri presťahovaní do Atén.
Využi svoje komunikačné schopnosti a získaj neoceniteľné skúsenosti zo zahraničia!
Požadujeme: - plynulá slovenčina
- dobrá znalosť angličtiny (úvodný tréning a komunikácia vo firme prebieha v angličtine)
- dobré komunikačné schopnosti
Nabízíme: - 13. a 14. mzda
- zdarma letenka do Atén
- zdarma ubytovanie v Aténach na prvé 2 týždne
- zľavy (do reštaurácií, obchodov, fitness a pod.)
- podpora v hľadaní ubytovania, otvorení bankového účtu a získania potrebných dokumentov
- zdarma jazykové kurzy gréčtiny
- firemný lekár...
odeslat odpověď na inzerát
»Project manager - s aktivní AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Project manager - stavební Ing s aktivní AJ - Bratislava
Požadujeme:
• ukončené VŠ vzdělání - stavební fakulta
• nutná praxe na obdobné pozici nejméně 10 let
• zkušenosti s vedením projektů v oblasti průmyslové výstavby
• zkušenosti s řízením a vedením projektů nad 400 milionů Kč
• schopnost komunikovat jasně a efektivně formulovat požadavky
• prokazatelná schopnost řešit problémy
• dobrá znalost anglického jazyka
• profesionální a pečlivý přístup
• nezávislé a strategické myšlení
• znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
Zodpovědnost a pravomoc :
• zodpovědnost za projekt management od přípravy, přes realizaci až po předání projektu
• zodpovědnost za celý projekt ve všech oblastech a všech profesích
• vedení projektového týmu vč. Externích spolupracovníků dle požadavků klienta
• zpracování standardů projektu pro klienty
• kontrola dodržování standardů a požadavků klienta v přípravě i realizaci projektu
• výběr generálního dodavatele a subdodavatelů
• zpracování Manuálu projektu (Project Handbook)
• příprava smluv a smluvních podmínek pro dodavatele
• reporting pro investora během vývoje projektu a v průběhu realizace
• plán nákladů a program projektového managementu
• organizace a vedení kontrolních dnů a meetingů
• kontrola a vyhodnocování plnění HMG projektu
• zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
• spolupráce s cost managerem při organizaci výběrových řízení
• spolupráce s TDI na kontrole projekt. Dokumentace a v průběhu realizace projektu
• spolupráce s TDI na kontrole kvality prací
• organizace předání díla investorovi
• komunikace s investorem
Možnost práce na hlavní pracovní poměr nebo jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Project manager stavební ing.+ AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Project manažer - stavební inženýr s aktivní AJ
Požadujeme:
- ukončené VŠ vzdělání - stavební fakulta
- nutná praxe na obdobné pozici nejméně 10 let
- zkušenosti s vedením projektů v oblasti průmyslové výstavby
- zkušenosti s řízením a vedením projektů nad 400 milionů Kč
- schopnost komunikovat jasně a efektivně formulovat požadavky
- prokazatelná schopnost řešit problémy
- dobrá znalost anglického jazyka
- profesionální a pečlivý přístup
- nezávislé a strategické myšlení
- znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
Zodpovědnost a pravomoc :
- zodpovědnost za projekt management od přípravy, přes realizaci až po předání projektu
- zodpovědnost za celý projekt ve všech oblastech a všech profesích
- vedení projektového týmu vč. Externích spolupracovníků dle požadavků klienta
- zpracování standardů projektu pro klienty
- kontrola dodržování standardů a požadavků klienta v přípravě i realizaci projektu
- výběr generálního dodavatele a subdodavatelů
- zpracování Manuálu projektu (Project Handbook)
- příprava smluv a smluvních podmínek pro dodavatele
- reporting pro investora během vývoje projektu a v průběhu realizace
- plán nákladů a program projektového managementu
- organizace a vedení kontrolních dnů a meetingů
- kontrola a vyhodnocování plnění HMG projektu
- zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- spolupráce s cost managerem při organizaci výběrových řízení
- spolupráce s TDI na kontrole projekt. Dokumentace a v průběhu realizace projektu
- spolupráce s TDI na kontrole kvality prací
- organizace předání díla investorovi
- komunikace s investorem
Možnost práce na hlavní pracovní poměr nebo jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz . Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Project manager.s AJ - Bratislava
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní konzultační skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Senior project manager - s aktivní AJ - Bratislava
Požadujeme:
- ukončené VŠ vzdělání - stavební/ strojní fakulta
- nutná praxe na obdobné pozici nejméně 10 let v řízení rozsáhlých projektů
- zkušenosti s vedením projektů v oblasti průmyslové výstavby
- zkušenosti s řízením a vedením projektů nad 500 milionů Kč
- schopnost komunikovat jasně a efektivně formulovat požadavky
- prokazatelná schopnost řešit problémy
- dobrá znalost anglického jazyka
- profesionální a pečlivý přístup
- nezávislé a strategické myšlení
- znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
Zodpovědnost a pravomoc:
- zodpovědnost za project management od přípravy, přes realizaci až po předání celého projektu
- zodpovědnost za celý projekt ve všech oblastech a všech profesích
- vedení projektového týmu vč. Externích spolupracovníků dle požadavků klienta
- zpracování standardů projektu pro klienty
- kontrola dodržování standardů a požadavků klienta v přípravě i realizaci projektu
- výběr generálního dodavatele a subdodavatelů
- zpracování Manuálu projektu (Project Handbook)
- příprava smluv a smluvních podmínek pro dodavatele
- reporting pro investora během vývoje projektu a v průběhu realizace
- plán nákladů a program projektového managementu
- organizace a vedení kontrolních dnů a meetingů
- kontrola a vyhodnocování plnění HMG projektu
- zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- spolupráce s cost managerem při organizaci výběrových řízení
- spolupráce s TDI na kontrole projekt. Dokumentace a v průběhu realizace projektu
- spolupráce s TDI na kontrole kvality prací
- organizace předání díla investorovi
- komunikace s investorem
Nabízíme:
- Možnost práce na hlavní pracovní poměr nebo jako SZČO/OSVČ
- práce v mezinárodním přípravném a realizačnímu týmu
- možnost dlouhodobé spolupráce
- zajímavé finanční ohodnocení
Místo výkonu práce: Bratislava...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Příležitost v Aténách! Zákaznická podpora v češtině
Láka Tě Řecko a domluvíš se anglicky? Tak pojď pracovat do Atén!
Mezinárodní firma v Řecku, která spolupracuje s celosvětově známými společnostmi hledá nové členy do týmu zákaznické podpory pro český trh.
Náplní práce je poskytování technické anebo zákaznické podpory pro česky mluvící zákazníky přes telefon, e-mail anebo online chat.
Počátečních nákladů se bát nemusíš - firma Ti koupí letenku do Atén, vyzvedne Tě na letišti a poskytne ubytování na první 2 týdny zdarma.
Taky Ti pomůžou s hledáním bydlení a všemi potřebnými dokumenty.
Budeme se těšit na Tvůj životopis.
Požadujeme: - český mluvčí
- dobré znalosti angličtiny (B2+) - komunikace ve firmě probíhá v angličtině
- dobré komunikační schopnosti
Nabízíme: - cestovní výdaje do Řecka
- ubytování v Aténách na dva první týdny
- 13. a 14. mzda
- slevy (restaurace, obchody, fitness atd.)
- podpora v hledání ubytování, otevření bankovního účtu, získaní potřebných dokumentů
- jazykové kurzy řečtiny zdarma
- firemní lékař...
odeslat odpověď na inzerát
»Senior cost manager s AJ - Bratislava

Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní konzultační skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Senior Cost Manager - s AJ- Bratislava
Požadavky:
- VŠ stavebního zaměření - ideálně ekonomika staveb
- dokonalá znalost procesu přípravy a realizace investičních akcí ve výstavbě
- zkušenosti a znalost sestavení podrobného položkového rozpočtu velké stavby
- velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti
- zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí ve stavebnictví jsou vítané
- dobrá aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- nejméně 4leté zkušenosti s řízením nákladů při přípravě a realizaci velkých stavebních projektů o finančním objemu nad 500 milionů Kč
- dobrá znalost práce na PC + znalost příslušných rozpočtových programů
- zkušenosti na obdobné pozici nejméně 6 let jsou nutností
- dobrá znalost cen stavebních prací a materiálů
- velká míra samostatnosti a zodpovědnosti
- rozhodnost, důslednost a přirozená autorita
Náplň práce:
- tato pozice cost managera je na straně klienta
- kontrola nákladů výstavby od přípravy v průběhu projektu až po předání stavby investorovi
- příprava a řízení nákladů v procesu přípravy a realizace investiční akce ve výstavbě
- jednání s generálním dodavatelem ohledně cen stavebních prací
- předběžné odhady nákladů
- sestavování položkových rozpočtů
- vyhodnocování nákladů připravovaného a realizovaného projektu
- dohled nad optimalizací nákladů a zabezpečení efektivního čerpání financí
- pravidelný reporting pro investora a příslušný bankovní dům
- zpracování metodických postupů pro čerpání financí
- tvorba plánů a rozpočtů souvisejících s řízeným projektem
- monitorování plnění časových plánů realizace projektu
Nabízíme:
- Možnost práce na hlavní pracovní poměr nebo jako SZČO/OSVČ, mandátní smlouvu
- práce v mezinárodním přípravném a realizačnímu týmu
- možnost dlouhodobé spolupráce
- zajímavé finanční ohodnocení
Místo výkonu práce: Bratislava
ALP CONSULTING s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Seniorní HW Vývojář Embedded Elektroniky - R&D (40.000 - 70.000 Kč)
Zavedená, mezinárodně působící společnost nabízí příležitost ostřílenému vývojáři embedded elektroniky přidat se do R&D týmu a podílet se na vývoji a realizaci systémů z oblasti datové komunikace / řízení. Realizované systémy mají i několik MCU a musí fungovat v Rusku i na Sahaře s garantovanou přesností.
* návrh aplikací převážně v digitální doméně s využitím jednoho či více MCU (řízení, datová komunikace)
* vývoj nových nebo modifikace existujících systémů (50 / 50)
* návrh dílčího a / nebo celkového řešení a konzultace s kolegy
* testování v laboratoři i v provozu, předkalibrační měření (EMC, teplotní komora)
* příležitostně vývoj PCB v Eagle (max. 4 vrstvy)
* čtení SW kódu mikrokontrolerů
* komunikace se zákazníkem, dopřesnění technických požadavků / řešení
* příležitostné pracovní cesty ČR, EU (Benelux, Německo, ...)
* práce s dokumentací
* komunikace v týmu i napříč odděleními (výroba, marketing)
Požadujeme:
* Bc. / Ing. v oboru elektrotechnika
* praxe na obdobné pozici
* znalost sběrnicových systémů a MCU periférií
* orientace v kódu mikrokontroléru
* praktické zkušenosti s návrhem PCB
* schopnost asertivního jednání se zákazníkem
* angličtina - schopnost komunikovat se zákazníkem technické řešení
* ŘP sk. B
* výhodou - znalost SW Eagle
* výhodou - zkušenost s vývojem firmware v jazyce C
Nabízíme:
* platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
* cílové bonusy
* pružná pracovní doba
* stravenky
* další firemní vzdělávání
* jazykové kurzy angličtiny (nebo jiný schválený jazyk)
* akce na podporu stmelení týmu
* příspěvěk na penzijní připojištění
* možnost příležitostného cestování za zákazníkem
* možnost smlouvy na dobu neurčitou
* lokalita: Brno
Region: Jihomoravský kraj...
Jobs Contact Consulting, s.r.o., David Chvastek, +420 604 254 136, odeslat odpověď na inzerátjococo
»Servisní technik - denní výjezdy (27.000,- Kč)
Jste manuálně zručná osoba, která se nebojí učit novým věcem? Rád/-a cestujete? Máte alespoň vyhláška 50 paragraf 5?
Ano? Pak neváhejte a zašlete mi svůj životopis ještě dnes!
Obchodní firma zabývající se čerpací technikou hledá posilu do svého týmu na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK - DENNÍ VÝJEZDY (OD 27.000 Kč)
Popis práce:
* opravy, diagnostika a poradenství v místě instalace zařízení (čerpadel)
* výměna ložisek, rozebrání motorů, výměna ucpávek a dalších dílů
* zapojování elektromotorů, měření veličin motorů a připojených regulačních členů
* administrativní činnost - sepisování protokolu
* denní výjezdy za zákazníky
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ideálně technického zaměření
* vyhláška 50 paragraf 5. a více - doškolování firma zajistí
* manuální zručnost, vše statní firma doučí, zaškolí
* nebát se učit novým věcem
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 13. mzdu
* zázemí stabilní české společnosti s mezinárodním přesahem
* přátelský kolektiv s pohodovým nadřízeným a rodinnou atmosféru
* stravenky
* školení
* smlouva na dobu neurčitou
* centrála společnosti: Brno
* region: celá ČR + okolí Bratislavy...
Andrea Bobková, tel.: 00420774334484, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»TDI - M&E manager s AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor / Mechanical and Electrical (M&E manager) s aktivní AJ
Náplň práce:
- stanovení a kontrola výměr prací a dodávek elektro
- stanovení a kontrola odpovídajících cen prací a dodávek
- kontrola ocenění změn projektu
- příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
- kontrola a odsouhlasování dílčích i konečných plateb/fakturací dodavatelů
- spolupráce s Project Managementem při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavatelem
- kontrola project managerů na jednotlivých stavbách
- účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
- výběr a kontrola dodavatelů
- kontrola uzavírání smluv se subdodavateli
- kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
- kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
- kontrola kvality provedených prací
- kontrola a kompletnost projektové dokumentace
- dokumentace skutečného stavu
- řízení kontrolních dní
- příprava a předání díla objednateli
- odstranění vad a nedodělků, vícepráce
- řešení a dohled nad reklamacemi
Požadavky:
- VŠ-FEL s praxí v oblasti elektro minimálně 3 roky
- zkušenost s oceňováním prací a dodávek v oblasti stavebního elektra
- kontrola fakturací a výběrových řízení v oblasti elektro - silnoproud a slaboproud
- nutná znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
- autorizace v oboru - podmínkou
- platná vyhláška 50/78, ideálně § 10 / nebo § 24
- přirozená autorita a velmi dobré vyjednávací schopnosti
- schopnost dohlížet na projekty a projekt manažery
Nabízíme:
- zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
- možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
- práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
- účast na projektech v zahraničí, práce na více projektech
Možnost práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz . Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»TDI - MEP ing s AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor / MEP inženýr s aktivní AJ
Náplň práce:
- stanovení a kontrola výměr prací a dodávek TZB
- kontrola ocenění změn projektu
- příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
- kontrola a odsouhlasování dílčích i konečných plateb/fakturace dodavatelům
- úzká spolupráce s Project Managementem
-spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- kontrola project managerů na jednotlivých stavbách
- účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
- výběrová řízení na subdodavatele a jejich následná kontrola
- kontrola uzavírání smluv s dodavateli
- kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
- kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
- kontrola kvality provedených prací
- kontrola a kompletnost projektové dokumentace
- zajištění dokumentace skutečného stavu
- řízení kontrolních dnů
- příprava a předání díla objednateli
- odstranění vad a nedodělků, vícepráce
- řešení a dohled nad reklamacemi
Požadavky:
- VŠ - strojního zaměření - obor TZB s praxí v oblasti TZB minimálně 5 let
- zkušenost s kontrolou a oceňováním stavebních prací a dodávek TZB
- kontrola fakturací a výběrových řízení v oblasti TZB
- nutná znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
- autorizace v oboru TZB - podmínkou
- přirozená autorita a systematičnost
- schopnost dohlížet na projekty a project managery
Nabízíme:
- zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
- možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
- práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
- účast na projektech v zahraničí, práce na více projektech
Možnost práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz . Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»TDI - stavební část s AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor (TDI) - stavební část
Náplň práce:
- stanovení a kontrola výměr prací a dodávek stavební části projektu
- příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
- kontrola ocenění projektu a kontrola ocenění změn v průběhu projektu
- kontrola dodržování technických požadavků podle zákona, norem, předpisů a povolení
- kontrola dodržování zásad BOZP, PO a ochrany životního prostředí
- kontrola kvality dodávek a prací a dodržování technologických postupů prací
- úzká spolupráce s dalšími TDI a projekt manažery jednotlivých profesí
- spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
- výběrová řízení na subdodavatele a jejich následná kontrola
- kontrola uzavírání smluv s dodavateli
- kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
- kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
- kontrola kvality a dodržování termínu provedených prací
- kontrola průběhu zkoušek a testů všech důležitých prací a dodávek
- spolupráce s Project managerem na kontrole a vyhodnocování plnění HMG projektu
- spolupráce s Cost managerem na odsouhlasování plateb / fakturace dodavateli
- organizace procesu evidence a kontroly odstraňování vad a nedodělků
- kontrola a kompletnost projektové dokumentace
- zajištění dokumentace skutečného stavu
- řízení kontrolních dnů
- příprava a předání díla objednateli
- řešení a dohled nad reklamacemi až do úspěšného vyřízení
Požadujeme:
- VŠ vzdělání stavebního směru
- znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
- znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
- komunikativnost, důslednost
- ochotu k cestování
- flexibilitu
Nabízíme:
- zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
- možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
- práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
- nástup možný dohodu/ ihned
- práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava a Nitriansky kraj
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz . Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci....
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Technický dozor v SRN
Dohodou
Pro stabilní a silnou firmu s 30 letou historií, která dlouhodobě působí v oblasti přípravy a realizace developerských projektů hledáme kandidáta na pozici
Technický dozor investora - SRN
Popis pracovní pozice:
• TDI u projektu od fáze přípravy až po dokončení a předání stavby
• kontrola provádění stavebních prací v souladu s projektovou dokumentací, se smlouvami a
• stavebním povolením
• kontrola postupu prací a termínů podle HMG
• účast na kontrolních dnech
• spoluzodpovědnost za dodržování rozpočtu
• spolupráce při uzavírání smluv s dodavateli
Požadujeme:
• VŠ vzdělání stavebního zaměření ideálně s praxí v SRN
• výborná znalost NJ a odborné stavební terminologie podmínkou
• praxi v oboru a praxe na trhu v SRN velkou výhodou
• znalost práce na PC - Windows, MS Office, internet
• řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• ochota cestovat - 3 až 4 dny v týdnu pobyt v SRN
• flexibilita a samostatnost
• organizační schopnosti
• vysoké pracovní nasazení
• pečlivost, loajalita
Nabízíme:
• velmi dobré finanční ohodnocení
• práci v perspektivní společnosti v mladém a dynamickém kolektivu
• osobní vůz i k soukromému užívání
• dlouhodobou spolupráci
• mobilní telefon, Notebook,
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• stravenky/příspěvek na stravování
• zahraniční pracovní cesty
• práce na plný úvazek nebo IČO
Nástup možný ihned.
Místo pracoviště: Praha/ Drážďany/Regensburg...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Technický dozor- (M&E manager)
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor / Mechanical and Electrical (M&E manager) s aktivní AJ - Bratislava
Náplň práce:
• stanovení a kontrola výměr prací a dodávek elektro
• stanovení a kontrola odpovídajících cen prací a dodávek
• kontrola ocenění změn projektu
• příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
• kontrola a odsouhlasování dílčích i konečných plateb/fakturací dodavatelů
• spolupráce s Project Managementem při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavatelem
• kontrola project managerů na jednotlivých stavbách
• účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
• výběr a kontrola dodavatelů
• kontrola uzavírání smluv se subdodavateli
• kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
• kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
• kontrola kvality provedených prací
• kontrola a kompletnost projektové dokumentace
• dokumentace skutečného stavu
• řízení kontrolních dní
• příprava a předání díla objednateli
• odstranění vad a nedodělků, vícepráce
• řešení a dohled nad reklamacemi
Požadavky:
• VŠ-FEL s praxí v oblasti elektro minimálně 3 roky
• zkušenost s oceňováním prací a dodávek v oblasti stavebního elektra
• kontrola fakturací a výběrových řízení v oblasti elektro - silnoproud a slaboproud
• nutná znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
• autorizace v oboru - podmínkou
• platná vyhláška 50/78, ideálně § 10 / nebo § 24
• přirozená autorita a velmi dobré vyjednávací schopnosti
• schopnost dohlížet na projekty a projekt manažery
Nabízíme:
• zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
• možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
• práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
• účast na projektech v zahraničí, práce na více projektech
Možnost práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Technický dozor-MEP ing+ AJ
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor / MEP inženýr s aktivní AJ - Bratislavský kraj
Náplň práce:
- stanovení a kontrola výměr prací a dodávek TZB
- kontrola ocenění změn projektu
- příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
- kontrola a odsouhlasování dílčích i konečných plateb/fakturace dodavatelům
- úzká spolupráce s Project Managementem
-spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
- kontrola project managerů na jednotlivých stavbách
- účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
- výběrová řízení na subdodavatele a jejich následná kontrola
- kontrola uzavírání smluv s dodavateli
- kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
- kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
- kontrola kvality provedených prací
- kontrola a kompletnost projektové dokumentace
- zajištění dokumentace skutečného stavu
- řízení kontrolních dnů
- příprava a předání díla objednateli
- odstranění vad a nedodělků, vícepráce
- řešení a dohled nad reklamacemi
Požadavky:
- VŠ - strojního zaměření - obor TZB s praxí v oblasti TZB minimálně 5 let
- zkušenost s kontrolou a oceňováním stavebních prací a dodávek TZB
- kontrola fakturací a výběrových řízení v oblasti TZB
- nutná znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
- autorizace v oboru TZB - podmínkou
- přirozená autorita a systematičnost
- schopnost dohlížet na projekty a project managery
Nabízíme:
- zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
- možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
- práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
- účast na projektech v zahraničí, práce na více projektech
Možnost práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»Technický dozor-stavební část
Dohodou
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní skupinu, která se podílí na nejvýznamnějších stavebních projektech v ČR, Evropě a ve světě, zastupující vždy zájmy investorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Technický dozor-stavební část s AJ - Bratislavský kraj
Náplň práce:
• stanovení a kontrola výměr prací a dodávek stavební části projektu
• příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení
• kontrola ocenění projektu a kontrola ocenění změn v průběhu projektu
• kontrola dodržování technických požadavků podle zákona, norem, předpisů a povolení
• kontrola dodržování zásad BOZP, PO a ochrany životního prostředí
• kontrola kvality dodávek a prací a dodržování technologických postupů prací
• úzká spolupráce s dalšími TDI a projekt manažery jednotlivých profesí
• spolupráce při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavateli
• účast na jednáních a zastupování firmy v dané problematice
• výběrová řízení na subdodavatele a jejich následná kontrola
• kontrola uzavírání smluv s dodavateli
• kontrola, koordinace, řízení prací a projektů
• kontrola zpracování a dodržování harmonogramů prací
• kontrola kvality a dodržování termínu provedených prací
• kontrola průběhu zkoušek a testů všech důležitých prací a dodávek
• spolupráce s Project managerem na kontrole a vyhodnocování plnění HMG projektu
• spolupráce s Cost managerem na odsouhlasování plateb / fakturace dodavateli
• organizace procesu evidence a kontroly odstraňování vad a nedodělků
• kontrola a kompletnost projektové dokumentace
• zajištění dokumentace skutečného stavu
• řízení kontrolních dnů
• příprava a předání díla objednateli
• řešení a dohled nad reklamacemi až do úspěšného vyřízení
Požadujeme:
• VŠ vzdělání stavebního směru
• znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni
• znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
• komunikativnost, důslednost
• ochotu k cestování
• flexibilitu
Nabízíme:
• zodpovědnou práci na zajímavých stavebních projektech ve stabilní nadnárodní společnosti
• možnost pracovat na nejvýznamnějších projektech v regionu Slovenska
• práci na atraktivním projektu v oblasti výstavby průmyslových staveb
• nástup možný dohodu/ ihned
• práce jako SZČO
Místo výkonu práce: Bratislava...
ALP consulting s.r.o., odeslat odpověď na inzerátalp
»VEDOUCÍ INSTALATÉR - PRÁCE v ZAHRANIČÍ - až 70 000 Kč/měs.
A když už v zahraničí, tak rovnou na ZANZIBAR. Český provozovatel luxusního rezortu na "Ostrově koření" hledá české zlaté ručičky. Přihlaste se na práci, na kterou budete celý život vzpomínat a kdo ví - třeba vám právě tato práce změní život.
Koho hledáme? Zkušeného instalatéra, který se domluví anglicky a nebude se bát vést tým.
Náplň práce:
- montáže a opravy potrubí PVCU, PPR, PE, HDPE a armatur
- diagnostika poruch
- plánování preventivních činností
- řízení malého teamu lidí
- aktivní řešení problémů vodního hospodářství včetně vnitřní kanalizace
- zajišťování a vytipování náhradních dílů
Lokalita: Zanzibar
Nástup: během ledna 2021
Práce na IČO.
Požadujeme: * odpovídající středoškolské vzdělání a praxe v oboru dostatečnou dobu (jedná se o zcela samostatnou práci, bez možnosti velkého zaučení)
* práce formou subdodavatelské smlouvy (IČO)
* zkušenosti s technologiemi pro chod veřejných bazénů a vířivek
* zkušenosti s výrobními technologiemi z EU výhodou
* zkušenosti s vedením menšího týmu
* komunikativní znalost anglického jazyka
* orientace ve výkresové dokumentaci
* flexibilita, samostatnost a zručnost
Nabízíme: * zajímavé finanční ohodnocení
* letenky na místo i zpět do ČR
* 25 dní placené dovolené
* zajištěné ubytování i strava na místě výkonu práce...
odeslat odpověď na inzerát
»VEDOUCÍ PROJEKTU V NĚMECKU | STAVEBNICTVÍ
Chcete se podílet na realizaci mostních staveb a pracovat na projektech v Německu?
Společnost, která je odborníkem na mostní stavby a v současné době realizuje projekty v Německu, hledá posilu do svého týmu na pozici VEDOUCÍ PROJEKTU.
Co bude Vaší náplní práce:
* odpovědnost za výrobní část projektu
* dodržování časového plánu a ekonomického rozpočtu
* komunikace se všemi účastníky projektu
* koordinace podřízených
* řešení operativních věcí
Požadujeme: * vzdělání ve stavebním oboru
* zkušenosti z řízením projektu podmínkou
* znalost mostních, železobetonových nebo monolitických konstrukcí PODMÍNKOU
* řidičský průkaz skupiny B
* znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (denní využívání na stavbě)
Nabízíme: * zajištění ubytování v místě projektu
* osobní automobil
* notebook
* mobilní telefon
Pracoviště: Praha hl.m....
odeslat odpověď na inzerát
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!